https://gifrun.com/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan je makkelijk een gifje maken van YouTube? Ik beloof dat het een mooie wordt
Is het eindelijk tijd om af te stappen van Olvarit?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Mansjester het volgende:
Zo maar eens proberen het eerste vaste voedsel van dit jaar naar binnen te krijgen.
typ in link gif voor youtube dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan je makkelijk een gifje maken van YouTube? Ik beloof dat het een mooie wordt
gif tussen www. en youtube zettenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo hard mogelijk tegen de muur gooien.quote:
Brinta normaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het eindelijk tijd om af te stappen van Olvarit?
dat was concert van Queen zelf. Vanavond is dit concert echt te zienquote:
Oh ik dacht dat dit concert ook voor gisteren gepland was. Weet ik wel zeker ook trouwens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
dat was concert van Queen zelf. Vanavond is dit concert echt te zien
Klopt idd zie ik nu, toen om 20.30. Zag alleen even snel Freddy voorbij komen net na 12enquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit concert ook voor gisteren gepland was. Weet ik wel zeker ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |