Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik zie nu pas die prachtige Nick fotosoep in de OP.
Maar institutioneel racisme in Nederland bestaat niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch fantastisch.
Pijnlijk. Blijkbaar neemt niemand hem serieus.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:43 schreef Mani89 het volgende:
HAha hij doet het nog echt ook wat een sukkel.
Kun je dat nader toelichten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit maakt mij oprecht boos.
Nou, eigenlijk precies wat Koffieplanter zegt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kun je dat nader toelichten?
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens, Mayson Groenewegen. Kan dat?
Wat een grafnaam.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Namen met een Y zijn zelden acceptabel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er hoopt nu iemand in de polder dat jij je typarm breekt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Namen met een Y zijn zelden acceptabel.
Dayle__Cooper vindt dit ook geen leuke post.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er hoopt nu iemand in de polder dat jij je typarm breekt.
Dat Hugo ongeschikt is wisten we toch al? Het eerder starten lijkt me hoe dan ook positief.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijkbaar is die zogenaamde zorgvuldigheid waar hij het steeds over had ook niet zoveel waard. Dit is oprecht nog slechter dan laat beginnen. Met genoeg druk blijkt er ruimte te zijn om eerder te starten én hij gooit z'n principes het raam uit. ✔ Ongeschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |