Waar stond die in 2019?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stemplaatalert met Younger Days van Fatal Flowers. Stendersgod
In de top 2000.quote:
Nouja best logisch wel, er is niet genoeg op gestemd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:10 schreef KBFX2002 het volgende:
Love is like Oxygen hoort in de Top 2000. Wel op gestemd, niet gehaald. Verbaast me toch wel, met het overlijden van Steve Priest dit jaar, en Stenders die elke week wel The Sweet draait.
Op 1952 vorig jaar, maar vooral vanwege de reünie toen erin denk ikquote:
SPT, WLR, DRT, F1, radiotopics in MUZ.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:13 schreef Poppejans het volgende:
Waar zitten jullie normaal gesproken hier op Fok!?
Er is niet echt een topic zoals dit was voor slowchat,of wel?
Oei das klote, hopen dat het meevalt. Maar geen prettig begin van 2021quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag, ik begin het nieuwe jaar met een coronatest.Verkoudheid is erger geworden en ik heb spierpijn. Toch maar even laten testen dan.
Meestal in ESF. Zeg maar de krenten in de pap op MUZ-gebied.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:13 schreef Poppejans het volgende:
Waar zitten jullie normaal gesproken hier op Fok!?
Er is niet echt een topic zoals dit was voor slowchat,of wel?
Je komt toch ook nog wel de komende 11 maanden eenmaal per maand hier een overledene eren of een slechte cover of tiktok-soundtrack afbranden mag ik hopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom in sport (inclus voetbal F1 etc), muziek en widm en heel af en toe nog andere tv Programma topics
Nederland snapt Mötley Crüe helaas niet.. zullen vast nooit in de lijst komen. Maar ik zal trouw jaarlijks mn best blijven doenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:19 schreef Evenstar het volgende:
Lekker op de bank uitbrakken met The Dirt LP op
Dit kan maar 7 dagen per jaar hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Peter?
Oke nee, dit voelt toch wat onwennig en pijnlijk niet-grappig op 1 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
@Viv heeft als missie om die er in te krijgen nu volgens mijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nederland snapt Mötley Crüe helaas niet.. zullen vast nooit in de lijst komen. Maar ik zal trouw jaarlijks mn best blijven doen
Stond...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Diesel staat gewoon in de T2000 toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |