SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar 1 goed voornemenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zit het hier met de goede voornemens van iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat is niet best.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
In straatsburgheeft er eentje zijn kop eraf geblazen met vuurwerk.... doet ie ook nooit meer
Had hij zijn hoofd er maar bij moeten houdenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
In straatsburgheeft er eentje zijn kop eraf geblazen met vuurwerk.... doet ie ook nooit meer
Ohh ik zie dit nu pas, wat liefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lieve iedereen, een heel gelukkig nieuwjaar!
Fles Met veel biljetjes en een leuke nieuwe baan. En reisjes met mij.
Muck – Veel baksels en hopelijk een wat rustigere periode op het werk.
Buda – Met veel wandelingen en bejaardenhotels en dan net niet perfecte foto’s
Uitstraling – Nog meer wilde avonturen al dan niet alleen in je hoofd.![]()
Kwiwi – Veel sneeuwpret en bergtoppen met de Hongaar.
Bitterbal – Hopelijk met veel bankplezier zowel op je werk als in je nieuwe huisje.en dakterras
Karzai – Nog meer borrelplankjes en foto’s daarvan
Ygritte – bling bling bling en alle gadgets die je wenst.
Koen – Veel vriendelijke babbeltjes en hopelijk wat reisjes.
Bomenverzameling – Hopelijk Toscane dit jaar en veel postplezier op je werk en fok.
Frantic – Ook een nieuw huisje en baan! En veel freubelen in je nieuwe werkplaats
IJsdraakje – Veel game en tuinierplezier. En bramen
LTVDK – Hopelijk een voorspoedige operatie en daarna weer gewoon veel wandelplezier.
crv – Veel minder (0) ziekenhuisbezoeken en vooral veel meer rustige momenten op je landgoed
Amarantha – Veel stonede avondjes met je lief en minder klimop
CherryLips – Dat je weer dagelijks in de bios kan zitten. Caviaknuffels. En veel buren kan laten schrikken met je halloween 😉
Engine gewoon veel gamen en misschien weer eens samen.
RockNijntje – Veel reisjes maar ook veel burgerlijkheid met je vriend
Haags Veel lunchgenot en veel macaroni
DaMart - Veel treinplezier en zoontjelol
Mschol Veel Lego en lege bussen.
Friemelaar – Vaak lekker varen met je bootje.
DerRabbit – Misschien beschuit met kleine muisjes? En veel mooie fietstochten
Gianni61 Veel limburgse vlaai
EttoVanBelgie – Zoveel knutselkastjes als je je wensen kan
Lospedrosa - Veel fijne momenten met het gezin en dwarsheid op fok
Fogel – Bier en tieten!!
Molo nog meer vieze plaatjes. En veel lekker eten
Modus een nieuwe running gag die wel grappig is![]()
En als ik je vergeten ben? Dan stond je niet in de OP.. Sta je wel in de OP maar sta je er niet bij? Dan ben je hier al veel te lang niet meer geweest.
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
110 euro in de Staatsloterij gewonnen
nice, ik een tientjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
110 euro in de Staatsloterij gewonnen
Wuroquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?
Ik had twee loten; dus dan heb ik 50 euro er aan over gehouden. Ga ik zo maar even boodschappen van doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?
Is er iets open dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had twee loten; dus dan heb ik 50 euro er aan over gehouden. Ga ik zo maar even boodschappen van doen.
Denk dat er ook een hoop dieren blij zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Groot voordeel van minder vuurwerk afsteken is dat de luchtkwaliteit een stuk beter is. Normaal gesproken had ik begin van het jaar altijd last van mijn longen maar nu valt het reuze mee.
ik ben al gestopt met rokenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zit het hier met de goede voornemens van iedereen?
Belgie ook blijkbaar. Gelijk dood.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
Geen van allen openquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen ah's?
Zijn hier allemaal open
Aantal kleine dingen waar ik iets meer op wil gaan letten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben al gestopt met roken
misschien minder snacken :p
die van jou?
Hoe denk je dat je aan je rugpijn komt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal kleine dingen waar ik iets meer op wil gaan letten.
- zorgen dat ik van mijn rugpijn af ga komen
- meteen opruimen en minder dingen laten liggen
- kleine dingen op mijn werk waar ik tegenop zie meteen aanpakken.
Dat soort dingen. Met al dat thuiswerken was ik mijn ritme beetje kwijt ook, maar dat is nu grotendeels weer terug.
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik wist dit, dus ik heb eten in huis
Vanmorgen nog twee op als ontbijtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
sowieso heb je je gisteren al misdragen met je oliebollen :p
Teringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen nog twee op als ontbijt
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering![]()
Zo herken je wel de echte ochtendbeffers
Teveel stilzitten met thuiswerken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe denk je dat je aan je rugpijn komt?
Je moet het ook niet aan een datum koppelen. Maar mensen kunnen echt wel veranderen en wat patronen doorbreken als ze willen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Goede voornemens hebben altijd zo'n hoog ANWB en Libelle gehalte, je bent wie je bent en het lukt er maar weinig om door een datum zichzelf te veranderen.
Geen enkele moeite meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je dat al binnen kunt houden zo vroeg
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen nog twee op als ontbijt
ah ja weet niet of je verwacht dit jaar weer o kantoor te gaan werken maar anders misschien ook kijken voor een andere stoel?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel stilzitten met thuiswerken.
Ja tuurlijk, niet zo heel veel vuurwerk in Zeelandquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]jij ook !!
Heb je je wenkbrauwen nog?
Eerste half jaar zit ik nog thuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja weet niet of je verwacht dit jaar weer o kantoor te gaan werken maar anders misschien ook kijken voor een andere stoel?
Er was schijnbaar een ontploffing in je dorp en gezien je liefde voor gasbranders dachten we dat jij het misschien wel was 👀quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, niet zo heel veel vuurwerk in ZeelandHier in het dorp is het geloof ik wel goed losgegaan
ja regelmatig naar de koffiehoekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste half jaar zit ik nog thuis.
De stoel is goed. Alleen 10 uur erop zitten werkt niet echt bevorderlijk voor je rug. Ga ook weer eens echt pauze nemen om een rondje te lopen.
Nee joh, ik zou het grootser hebben aangepaktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was schijnbaar een ontploffing in je dorp en gezien je liefde voor gasbranders dachten we dat jij het misschien wel was 👀
En na 6 weken niet meerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet het ook niet aan een datum koppelen. Maar mensen kunnen echt wel veranderen en wat patronen doorbreken als ze willen.
Het scheelt dat de sportscholen dicht zijn, daad is het de eerste 2-3 weken altijd extra druk.
Wel een tof filmpjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou het grootser hebben aangepakt
Had je gezien, zes apocalypsen dit jaar maar liefstquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou het grootser hebben aangepakt
In jouw oude dorp moesten ze het gelijk nadoen in de nieuwe havenquote:
Het is nog niet eens af en ze slopen het alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw oude dorp moesten ze het gelijk nadoen in de nieuwe haven
Rustig jaartje dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je gezien, zes apocalypsen dit jaar maar liefst![]()
https://www.mirror.co.uk/(...)-2021-brain-23154305
Lekker relluh tegen de roverheidquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nog niet eens af en ze slopen het al
Je ziet hem denken "ik wil naar Max haar oliebollen toe"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker ongemakkelijk gesprek.
Wat is de reden? Populariteit winnen bij het plebs. Het vuurwerkverbod promoten onder druk van de zorg?
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-50041650
Vrees dat er dan honderden auto's per jaar in de fik gestoken worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat het vuurwerkverbod blijft
Mwa, straat tegenover mijn ouders woont iemand die normaal voor duizenden euro's aan mooi siervuurwerk de lucht in schiet. Nu was die in 10 minuten klaar, maar gelukkig nog wel een beetje mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat het vuurwerkverbod blijft
weet niet of het er meer zullen zijn. Autobranden is hier normaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat er dan honderden auto's per jaar in de fik gestoken worden.
Die vliegen toch wel in de fik. Altijd op dezelfde plekken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat er dan honderden auto's per jaar in de fik gestoken worden.
Normaal (legaal) siervuurwerk is ook niet het probleem, het zijn die downies die lekker creatief gaan lopen knutselen met cobra's en gasflessenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:15 schreef Karzai het volgende:
die paar uurtjes vuurwerk per jaar, moet kunnen
Is het daar nog steeds klein-Gaza?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Moet brood halen voor morgen maar helemaal geen izn om naar buiten te gaan
Ik appeltaart, was over van gisterenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Het eerste wat ik dit jaar heb gegeten zijn trouwens bitterballen
Heb je nog wenkbrauwen wil iedereen wetenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Beter kan je het nieuwe jaar niet beginnenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:22 schreef LTVDK het volgende:
bestel gewoon een pizza dat is ook broodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Moet brood halen voor morgen maar helemaal geen izn om naar buiten te gaan
Laatste snack van het jaar waren ook bitterballenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter kan je het nieuwe jaar niet beginnen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog wenkbrauwen wil iedereen weten
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, niet zo heel veel vuurwerk in ZeelandHier in het dorp is het geloof ik wel goed losgegaan
Ja die Nostradamus heeft duizenden korte zinnetjes geschreven zonder datum, dus trek er maar wat uit en noem het 2021.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je gezien, zes apocalypsen dit jaar maar liefst![]()
https://www.mirror.co.uk/(...)-2021-brain-23154305
"Mannen worden 'gelukkigere, meer menselijke wezens nadat ze hun toxic mannelijkheid hebben afschud"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die Nostradamus heeft duizenden korte zinnetjes geschreven zonder datum, dus trek er maar wat uit en noem het 2021.![]()
Hier ook een zweef juffrouw uit de nieuwe tijd.
Is al iets positiever.
https://www.nouveau.nl/ar(...)an-voorspelling-2021
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste snack van het jaar waren ook bitterballen
Oh ik begreep dat het Frantic deel van Zeeland een soort Syrië was.quote:
Ik zat 2 eilanden noordelijkerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat het Frantic deel van Zeeland een soort Syrië was.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mannen worden 'gelukkigere, meer menselijke wezens nadat ze hun toxic mannelijkheid hebben afschud"
Ok verzuurde kuthoer dus
Ik moet nog familie bellen en om 1 uur begint het darts alweer dus er komt niet veel van wandelen vandaagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:35 schreef mschol het volgende:
straks nog maar een rondje stevig doorwandelen.. die oliebollen zijn slecht voor de lijn
Zeker omdat tokkies ook meer kinderen krijgen. Wij moeten wat meer ons best doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
NL heeft helemaal geen vuurwerkprobleem.
Om 0:00 hier het mooiste siervuurwerk net als andere jaren.
Maar Nederland heeft een toenemend tokkie probleem.
Heel lastig dat te veranderen.
Bij een verbod moet heel Nederland lijden onder tokkie-randstad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
NL heeft helemaal geen vuurwerkprobleem.
Om 0:00 hier het mooiste siervuurwerk net als andere jaren.
Maar Nederland heeft een toenemend tokkie probleem.
Heel lastig dat te veranderen.
mehquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker omdat tokkies ook meer kinderen krijgen. Wij moeten wat meer ons best doen.
Lekke rondjes wandelenquote:
bellen kan terwijl je wandelt, darts kijken ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nog familie bellen en om 1 uur begint het darts alweer dus er komt niet veel van wandelen vandaag![]()
#smoesjes #Dag1 #hetgezeikbegintal
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mannen worden 'gelukkigere, meer menselijke wezens nadat ze hun toxic mannelijkheid hebben afschud"
Ok verzuurde kuthoer dus
probleem is niet alleen de randstad he..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een verbod moet heel Nederland lijden onder tokkie-randstad.
Maar het is ook niet door heel Nederland.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is niet alleen de randstad he..
Niet mijn idee van pret. Dit is het jaar waarin ik voor mezelf kiesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
bellen kan terwijl je wandelt, darts kijken ook
Er zijn al meerdere berichten dat het rustiger is geweest dan de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is ook niet door heel Nederland.
was ook in dorpjes zoas urk, velsen en veerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als heel Duindorp nou eens gewoon afgeschaft kon worden, dat zou al de helft schelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is niet alleen de randstad he..
als ik zo berichtgeving lees wel dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duindorp was niet het grootste probleem vannachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als heel Duindorp nou eens gewoon afgeschaft kon worden, dat zou al de helft schelen.
nou ik dacht meer aan 80 of zelfs nog een paar minder eigenlijkquote:
zelfs in friesland en den boschquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo berichtgeving lees wel dus
zowel in randstad als in oosten als in zuiden van het land
Heel Den Haag danquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Duindorp was niet het grootste probleem vannacht
ja in Den Bosch is één auto aangestoken en het haalt het nieuws.quote:
Nou kan je nagaan hoe ongewoon het isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in Den Bosch is één auto aangestoken en het haalt het nieuws.
Okee. EN zonder Liesje erin. Die is lief. Voor de rest kan heel Den Haag zo de zee in.quote:
Arme haagsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. EN zonder Liesje erin. Die is lief. Voor de rest kan heel Den Haag zo de zee in.
Kunnen ze niet gewoon een app sturenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
Al die telefoontjes elke keer op de 1e... laat me lekker luieren op de bank mensen
telefoon uitzettenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
Al die telefoontjes elke keer op de 1e... laat me lekker luieren op de bank mensen
Ja dat zeg ik. In Den Haag gaan 500 auto's en een scooter in vlammen op en iedereen halt zijn schouders op. "Mooi fikkie gozâht"quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kan je nagaan hoe ongewoon het is
Eerst even wat historische gebouwen en musea verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. EN zonder Liesje erin. Die is lief. Voor de rest kan heel Den Haag zo de zee in.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een app sturen
Ja weet niet waarom maar in den haag is het elk jaar raak. Geen idee waarom dat zo isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. In Den Haag gaan 500 auto's en een scooter in vlammen op en iedereen halt zijn schouders op. "Mooi fikkie gozâht"
de halve stad danquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even wat historische gebouwen en musea verplaatsen.
Dank je.quote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een beruchte manier.
Veel sterkte aan die kleine
En jullie zullen ook wel helemaal van de leg zijn.
Dank je,quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Beterschap voor je zoontje @:damart
ik heb iets gemist? Been gebroken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Dank je wel.
De arts zei ook al dat dit vaker zo gebeurt bij kinderen. Hij viel niet eens hard, maar hij had de pech dat zijn been ongelukkig verdraaide. Wij zijn ook wel van slag ja. Na een nachtje in het ziekenhuis, ben ik net thuisgekomen, maar heb eerst even opgeruimd. Het speelgoed van gisteren dat nog overal lag, was een beetje confronterend![]()
.
[..]
Dank je,
Ies koeltoer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom maar in den haag is het elk jaar raak. Geen idee waarom dat zo is
Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk sneeuw van de weeknu dan echt.
procentueel misschien de meeste migranten?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet waarom maar in den haag is het elk jaar raak. Geen idee waarom dat zo is
Volgens mij zijn het onwijs veel autochtonen juist die dit doen. Zeker in laakkwartier is het voornamelijk blankquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
procentueel misschien de meeste migranten?
althans, dat idee heb ik af en toe..
Ja, oudejaarsavond hebben wij in het ziekenhuis gevierd. Zoontje stapte op een bal en heeft zijn been daarmee zo verdraaid dat het gebroken is, dus hij ligt nu voor een paar weken in het ziekenhuis in een tractie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb iets gemist? Been gebroken?
polen zijn ook blank...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het onwijs veel autochtonen juist die dit doen. Zeker in laakkwartier is het voornamelijk blank
Volgens m'n weer-app. Hij geeft nu voor deze week bijna elke dag sneeuw aan dus het zal wel niks worden.quote:
oh shit! moet die ook blijven zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, oudejaarsavond hebben wij in het ziekenhuis gevierd. Zoontje stapte op een bal en heeft zijn been daarmee zo verdraaid dat het gebroken is, dus hij ligt nu voor een paar weken in het ziekenhuis in een tractie.
Die zijn er ook meer dan genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon blank oerhollands tuig.
die bestaan ook mensen :p
Dank je. Volgens de dokter komt het uiteindelijk wel weer helemaal goed met het been, maar voor nu is het gewoon sneu om hem met zijn beentjes omhoog te zien liggen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloos DaMartSterkte ermee! Torsiefractuur is heel vervelend
Ja, hij is 2,5 en volgens de dokter komt het helemaal goed met het been.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit! moet die ook blijven zegkomt het goed met zijn been? Hoe oud is hij?
Ja in het buitenland is het meer een 1 mei dingetje geloof ik he, rellen om het rellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat dit echt een nederlands dingetje is. Kijk maar naar duindorp en laakkwartier
awwwquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij is 2,5 en volgens de dokter komt het helemaal goed met het been.
In andere landen ook hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat dit echt een nederlands dingetje is. Kijk maar naar duindorp en laakkwartier
Geen ideequote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in het buitenland is het meer een 1 mei dingetje geloof ik he, rellen om het rellen.
Van wie behalve de brandstichters zelf moet het maar kunnen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In andere landen ook hoor
Maar het moet blijkbaar maar kunnen. Dat begrijp ik niet zo goed. Als mensen zich niet willen gedragen mogen daar best wel wat consequenties aan verbonden zijn.
Volgens mij half. Hij weet dat hij er ligt omdat zijn been auw doet, maar hij wil ook steeds zitten, spelen of naar buiten. Volgens de trauma-arts wennen kinderen er doorgaans na een paar dagen wel aan en zou hij er rustiger onder moeten worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awww![]()
begrijpt die waarom die daar nu is?
Leef met jullie meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij half. Hij weet dat hij er ligt omdat zijn been auw doet, maar hij wil ook steeds zitten, spelen of naar buiten. Volgens de trauma-arts wennen kinderen er doorgaans na een paar dagen wel aan en zou hij er rustiger onder moeten worden.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Het gng om de typisch haagse traditie om de shit in de fik te steken en dat is al heel lang zo. Dat zijn niet de buutenlanders die daar voor verantwoordelijk zijn
Nee, zo lang stilliggen past niet echt bij hem, maar we proberen hem als hij wakker is af te leiden met boekjes, filmpjes en wat speelgoed.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leef met jullie meeGelukkig komt goed met het been maar dit is niks voro een klein kind natuurlijk.
*fixedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
Grote steden kennen gewoon echt veel tuig.
Volgens mij is het optreden van politie echt minimaal. Letterlijk beetje brandjes blussen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wie behalve de brandstichters zelf moet het maar kunnen dan?
Nou ja Den haag in ieder geval jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
nee schol begon over immigranten
Grote steden kennen gewoon echt veel autochtoon tuig.
Denk dat de pakkans nogal klein isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het optreden van politie echt minimaal. Letterlijk beetje brandjes blussen.
Dat doet de politie niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het optreden van politie echt minimaal. Letterlijk beetje brandjes blussen.
Nee inderdaad. Op zo'n moment ga je het bijna jammer vinden dat Nederland geen dictatuur is. Dat je even een peloton oproerpolitie door zo'n wijk stuurt die iedereen plat schiet. Ja, jammerdan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Iemand oppakken voor het afsteken van illegaal vuurwerk is ook praktisch onmogelijk tenzij het een heterdaadje is.
Maar is toch geen beginnen aan?
Ja makkelijk roepen dit totdat je zelf in een dictatuur woont :pquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Op zo'n moment ga je het bijna jammer vinden dat Nederland geen dictatuur is. Dat je even een peloton oproerpolitie door zo'n wijk stuurt die iedereen plat schiet. Ja, jammerdan.
Maar dat zal wel niet de gewenste mening zijn
Die mogen gewoon een nekschotje van mij hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
vannacht vonden ze ook bv aanmaakblokjes naast aangestoken voertuigen. Mensen gaan gewoon op pad puur om shit in de fik te steken...
Tuurlijk, het heeft bepaalde andere nadelenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja makkelijk roepen dit totdat je zelf in een dictatuur woont :p
Je gaat het nooit helemaal uitbannen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Iemand oppakken voor het afsteken van illegaal vuurwerk is ook praktisch onmogelijk tenzij het een heterdaadje is.
Maar is toch geen beginnen aan?
Is nogal wat wat je allemaal voorstelt :pquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat het nooit helemaal uitbannen natuurlijk.
Maar zijn wel wat preventie mogelijkheden lijkt me. Preventief fouilleren, al dan niet een avondklok, mensen die gebiedsverbod krijgen.
Ik ken de wijken hier ook wel, en die mensen vinden toch wel een weg.
Mensen die eerder vergelijkbare dingen gedaan hebben, of die je een dag eerder ergens opgepakt hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
hoe kan je mensen van te voren een gebiedsverbod geven?
In Eindhoven zijn ook een paar buurten die heel eenzijdig zijn, als buitenstaander daar wonen is ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Den Haag maar andere steden vast ook wel hebben de fout gemaakt door in het verleden de wijken te eenzijdig te maken met teveel mensen met lage studies en lage inkomens in 1 wijk te plaatsen. Dit is het effect.
Ja als ze het zuoden kunnen doen hadden ze het gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die eerder vergelijkbare dingen gedaan hebben, of die je een dag eerder ergens opgepakt hebt.
Maar het is lastig.
[..]
In Eindhoven zijn ook een paar buurten die heel eenzijdig zijn, als buitenstaander daar wonen is ook niet makkelijk.
Die mensen krijg je daar niet weg.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ze proberen duindorp ook veranderen maar dat inteelt stribbelt tegen
Ik ben bij de AH XL geweest, superrustig inderdaad, heerlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen krijg je daar niet weg.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
"luxe product belasting"![]()
https://www.nu.nl/brexit/(...)sting-na-brexit.html
quote:De tekst van zowel dit artikel als het oorspronkelijke BBC artikel is misleidend. In beide word gemeld dat tampons & maanverband als niet essentieel (of zelfs als luxe artikel) worden beschouwd. De EU regelgeving velt geen oordeel over de vraag of artikelen als essentieel of als luxe beschouwd moeten worden. Sterker nog, die woorden komen in de tekst niet eens voor, zie: https://eur-lex.europa.eu(...)90116&from=NL#tocId1 Voor tampons & maandverband geldt hetzelfde (lage) tarief voor als voor levensmiddelen, medicijnen etc. Daar is niks mis mee en ook niets discriminernds aan. Als consument moet je tenslotte over alle artikelen btw betalen. Het zou wel discriminerend zijn indien het normale btw tarief van toepassing zou zijn. De gemiddelde besparing voor een doos van 20 tampons is 7p (p = pence en niet Pound), komt neer op ~ ¤ 0,08). Volgens het BBC artikel zou de totale besparing gedurende het leven van een vrouw neerkomen op ~ £ 40.
Hier was ook vrijwel niks te zien op straatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
Rondje binnenstad gelopen, het zag er keurig uit nergens troep en lege flessen
hier ook, al werd er gisteren toch wel wat afgestoken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier was ook vrijwel niks te zien op straat
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel kluservaring?
Ok,quote:
awww lief van jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ok,
Laat ik het jaar goed beginnen. Ik bied gratis aan: electra aanleg, maar ik wil geen lijken uit de kast. Een stopkontaktje prima. Hele meterkast is aftikken. Materiaal is sowieso jouw kosten.
'Misschien kan je dat ook doen' wil ik niet horen. Mijn punt: Ga niet met gas of elektra iets doen als je er geen verstand van hebt.
Doordeweeks te druk, kan alleen in het weekeind.
Zal wel lief zijn ja. Bitter, genoeg getuigen hier dat ik iets beloof. Belangrijkste is. Blijf van gas en elektra af.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
ik doe teveel door elkaar dus moet nu eerst die gang afmaken. Mijn tante kan ook stopcontacten vervangen trouwens.
maar liefvan je makreel
ja dat geloof ik ook dat je het echt aanbiedtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal wel lief zijn ja. Bitter, genoeg getuigen hier dat ik iets beloof. Belangrijkste is. Blijf van gas en elektra af.
Verdorie.
Keep het verven up danmaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook dat je het echt aanbiedtIk ga het ook niet zelf doen he
ben nu aan het verven :p stukken onschuldiger :p
Of ik thuis ventileer?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Keep het verven up danmaar.
Ventilatie?
Je moet ook zeggen dat je eruit ziet als Badr Hari Makreelquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Keep het verven up danmaar.
Ventilatie?
badr hari makreelquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen dat je eruit ziet als Badr Hari Makreel
brrr frisquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi daar en wat veel sneeuw zo aan het Gardameer.![]()
https://m.facebook.com/st(...)NzQ1MTk3NDUyMTg1MTU0
Kan ik ook wel maar bied niks aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Er komt de 7e iemand voor cv controle. misschien kent hij iemand voor stopcontacten of kan hij het.
Lekker boeie. Ik wil die tante wel 'ns zien.quote:
Waarom nou die laatste opmerking? Ik doe het toch niet zelf?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker boeie. Ik wil die tante wel 'ns zien.
Nee, borrelpraat.
Ik meen serieus dat ik dingen wel wil doen zonder tegenprestatie. Omdat: Veiligheid.
Eenmalige aanbieding, moeilijk doen, dan zelluf weten met je buren erbij. Blij dat ik niet in Den Haag woon.
Heb je een relatie dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Aaaarghhh verplichte bezoeken familie en schoonfamilie
Zomaar een gevel eruitblazen zal niet de eerste keer wezen in stedelijk gebied.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom nou die laatste opmerking? Ik doe het toch niet zelf?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zomaar een gevel eruitblazen zal niet de eerste keer wezen in stedelijk gebied.