SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar 1 goed voornemenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zit het hier met de goede voornemens van iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat is niet best.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
In straatsburgheeft er eentje zijn kop eraf geblazen met vuurwerk.... doet ie ook nooit meer
Had hij zijn hoofd er maar bij moeten houdenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
In straatsburgheeft er eentje zijn kop eraf geblazen met vuurwerk.... doet ie ook nooit meer
Ohh ik zie dit nu pas, wat liefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Lieve iedereen, een heel gelukkig nieuwjaar!
Fles Met veel biljetjes en een leuke nieuwe baan. En reisjes met mij.
Muck – Veel baksels en hopelijk een wat rustigere periode op het werk.
Buda – Met veel wandelingen en bejaardenhotels en dan net niet perfecte foto’s
Uitstraling – Nog meer wilde avonturen al dan niet alleen in je hoofd.![]()
Kwiwi – Veel sneeuwpret en bergtoppen met de Hongaar.
Bitterbal – Hopelijk met veel bankplezier zowel op je werk als in je nieuwe huisje.en dakterras
Karzai – Nog meer borrelplankjes en foto’s daarvan
Ygritte – bling bling bling en alle gadgets die je wenst.
Koen – Veel vriendelijke babbeltjes en hopelijk wat reisjes.
Bomenverzameling – Hopelijk Toscane dit jaar en veel postplezier op je werk en fok.
Frantic – Ook een nieuw huisje en baan! En veel freubelen in je nieuwe werkplaats
IJsdraakje – Veel game en tuinierplezier. En bramen
LTVDK – Hopelijk een voorspoedige operatie en daarna weer gewoon veel wandelplezier.
crv – Veel minder (0) ziekenhuisbezoeken en vooral veel meer rustige momenten op je landgoed
Amarantha – Veel stonede avondjes met je lief en minder klimop
CherryLips – Dat je weer dagelijks in de bios kan zitten. Caviaknuffels. En veel buren kan laten schrikken met je halloween 😉
Engine gewoon veel gamen en misschien weer eens samen.
RockNijntje – Veel reisjes maar ook veel burgerlijkheid met je vriend
Haags Veel lunchgenot en veel macaroni
DaMart - Veel treinplezier en zoontjelol
Mschol Veel Lego en lege bussen.
Friemelaar – Vaak lekker varen met je bootje.
DerRabbit – Misschien beschuit met kleine muisjes? En veel mooie fietstochten
Gianni61 Veel limburgse vlaai
EttoVanBelgie – Zoveel knutselkastjes als je je wensen kan
Lospedrosa - Veel fijne momenten met het gezin en dwarsheid op fok
Fogel – Bier en tieten!!
Molo nog meer vieze plaatjes. En veel lekker eten
Modus een nieuwe running gag die wel grappig is![]()
En als ik je vergeten ben? Dan stond je niet in de OP.. Sta je wel in de OP maar sta je er niet bij? Dan ben je hier al veel te lang niet meer geweest.
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
110 euro in de Staatsloterij gewonnen
nice, ik een tientjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
110 euro in de Staatsloterij gewonnen
Wuroquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?
Ik had twee loten; dus dan heb ik 50 euro er aan over gehouden. Ga ik zo maar even boodschappen van doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook winst gemaakt of voor 200 wuro aan loten gekocht?
Is er iets open dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had twee loten; dus dan heb ik 50 euro er aan over gehouden. Ga ik zo maar even boodschappen van doen.
Denk dat er ook een hoop dieren blij zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Groot voordeel van minder vuurwerk afsteken is dat de luchtkwaliteit een stuk beter is. Normaal gesproken had ik begin van het jaar altijd last van mijn longen maar nu valt het reuze mee.
ik ben al gestopt met rokenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zit het hier met de goede voornemens van iedereen?
Belgie ook blijkbaar. Gelijk dood.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:08 schreef crv het volgende:
Geen van allen openquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen ah's?
Zijn hier allemaal open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |