Zo nu en dan, helpt dat ik zolderkamerautist ben, dan heb je mooi zichtquote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie al vuurwerk gezien? Ik e=heb het alleen nog maar gehoord.
Eeuwige filmbonus. En het aanzoeksnummer van Dréquote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Is er een reden dat dit liedje sinds een paar jaar richting de Top 10 opstoomt?
Nee die was er niet. maar John Deaconquote:
Aahhh oke.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eeuwige filmbonus. En het aanzoeksnummer van Dré
Op Live Kllers doen alleen Freddie en Brian May.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die was er niet. maar John Deacon
Oh maar Freddie kon gelukkig ook wel wat.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die was er niet. maar John Deacon
Fijne jaarwisseling Arnie!quote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER DUS
Maar niet voor heel lang ben ik bangIk ben bij mijn vriendin in de achterhoek en hoewel de Top 2000 op de achtergrond aanstaat, is het toch wel zo dat ik niet makkelijk wegkan bij de gezelligheid met de schoonfamilie, wilde ik toch even laten weten dat ik alle kern-leden van FOK! meer dan dankbaar ben voor een ontzettend leuke week live posten.
Of FOK! 2021 wel of niet haalt: mijn dank is groot.
Het was een mooie editie. Ik hoop dat je in 2021 weer onze vaste reporter in het top2000 café kan zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER DUS
Maar niet voor heel lang ben ik bangIk ben bij mijn vriendin in de achterhoek en hoewel de Top 2000 op de achtergrond aanstaat, is het toch wel zo dat ik niet makkelijk wegkan bij de gezelligheid met de schoonfamilie, wilde ik toch even laten weten dat ik alle kern-leden van FOK! meer dan dankbaar ben voor een ontzettend leuke week live posten.
Film-bonus.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Is er een reden dat dit liedje sinds een paar jaar richting de Top 10 opstoomt?
Laten we het hopen dat we volgend jaar weer met elkaar kunnen baggeren hierquote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER DUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |