The Great Gig In The Sky is al geweestquote:
Sorry ik lag nog na te hijgenquote:
Ik geloof dat je daar Microsoft de schuld van kan geven. Een van hun Gears of War exclusives voor de Xbox had de disturbed versie als trailer. Daarna pikte de streamingdiensten het op, stond Disturbed inclusief orkest bij Conan oBrien en zelfs Paul Simon zelf bleek het leuk te vinden. Dat was voldoende denk ikquote:Op donderdag 31 december 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dit nou een klassieker heeft kunnen worden. Een random metalband die een keer een cover zingt. So he.
2x Sounds of Silence in de lijst is wel genoeg tho....quote:
Ga maar eens beginnen inderdaad. Het is niet alsof ik het zelfrespect bezit dit niet solo te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas zit er niets anders op dan bier zuipen.
Eens, weg met het origineel dusquote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
2x Sounds of Silence in de lijst is wel genoeg tho....
t moet geen Hallelujah of One worden
Ik drink niet, dus nee.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen hier al gevoelloos door de drank?
Heb zowaar nog geen druppel op vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen hier al comfortabel gevoelloos door de drank?
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eens, weg met het origineel dus
Neuh. Net een flesje Shiraz opengetrokkenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mensen hier al comfortabel verdoofd door de drank?
Nog wat vroeg toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik dring graag een biertje of wijntje, af en toe wat sterkers.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Netjes hoor @:Cee en @:Isorden
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |