SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
4x per dag 2x500mg novalgenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt mij verder ook niet helemaal gezond
Sodeknettersquote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
4x per dag 2x500mg novalgen
3 x per dag 600 ibuprofen
2 x per dag spierverslapper
2x per dag tramadol (opiaat)
En een morfinepleister
Ja dat moet niet goed zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
En een morfinepleister
Zo zo. Dat wordt geen vliegreisje voorlopig ouwe pillenkoning.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
En een morfinepleister
Denk dat ik vanavond ook zoiets doe om de avond door te komen.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
En een morfinepleister
Misschien moet ik het in 1 keer nemen. Voorgoed van alle pijn afquote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond ook zoiets doe om de avond door te komen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in 1 keer nemen. Voorgoed van alle pijn af
En geen bubbels vanaafquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Dat wordt geen vliegreisje voorlopig ouwe pillenkoning.
Ja nouja anders steken ze de rest van den haag in de fikquote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je gezien van dat feest in Duindorp ?
En geen belasting meer betalenquote:
Meh. Dat zou ik niet doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in 1 keer nemen. Voorgoed van alle pijn af
Doen ze toch welquote:Op donderdag 31 december 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nouja anders steken ze de rest van den haag in de fik
US kent verzint nu iemand die dit als ontbijt nam.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
En een morfinepleister
Alleen voor uitstralingquote:Op donderdag 31 december 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
Alvast de beste wensen en een mooi begin van 2021 voor jou @:Uitstraling
Voor iedereen uiteraardquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor iedereen uiteraard![]()
Maar ik moest ff aan hem denken en ik kom hier niet zo vaak
Iedereen hier alvast een goed uiteinde , en jij ook bitterbalquote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou ook.
Weet niet waar uitstraling is.
Toch ingegaan op een van de uitnodigen en vast geen broek aan nu.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou ook.
Ik doe niet aan maaltijd vanavond. Gewoon alleen maar hapjes toastjes oliebollen en ander vreetselquote:Op donderdag 31 december 2020 18:00 schreef Makrelis het volgende:
Ik doe makkelijk vandaag. Eenvoudige maaltijd en voldoende te drinken.
kom er aanquote:Op donderdag 31 december 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan maaltijd vanavond. Gewoon alleen maar hapjes toastjes oliebollen en ander vreetsel
En daar zit je mee?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou ook.
Ik zit al aan mijn max 2 van vandaagquote:Op donderdag 31 december 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan maaltijd vanavond. Gewoon alleen maar hapjes toastjes oliebollen en ander vreetsel
tegen wie heb je het ?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit al aan mijn max 2 van vandaagMisschien dat we je nog in een bubbel in de tuin kunnen zetten met een terras heater erop?
quote:
Flammkuchenquote:
Oh vanwege covids wilde je mij zo in de tuinzettenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]mehhhhhhhhh
![]()
Nou ja, jij dus....
Of we doen letter van de maatregel, er is vandaag nog niemand in mijn huis geweest dus dan 'mag' het
Normaal wel maar op het moment nergens trek inquote:
Ik heb ook nog hysterische kerstverlichting in de tuin voor dat extra sfeergevoel.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vanwege covids wilde je mij zo in de tuinzetten
Ook tussen de hapjes 1.5 meterquote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht max 2 hapjes. dacht al de rest voor mij
Ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was.... Wij kunnen hier een heel weeshuis voeren zo ongeveer.....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht max 2 hapjes. dacht al de rest voor mij
Daag r nou niet uitquote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou er nog eens over nadenken als ik jou was.... Wij kunnen hier een heel weeshuis voeren zo ongeveer.....![]()
Met buikpijn weer naar huis behoort tot de mogelijkheden...
Oh ja, pillen.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef crv het volgende:
Naar toilet geweest, 2 tellen iets in de keuken gedaan
Tis nog niks, volgende 2 pillen erin
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef crv het volgende:
1 lichtpuntje vanaaf .... zelfgemaakte tiramisu
Waarschijnlijk eerst na vannacht hopelijk wat verlichting dan nogmaals spierverslapper en mijn zwaarste pijnstiller uit het rijtjequote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ja, pillen.
* Makrelis pakt even.
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 31 december 2020 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hysterische kerstverlichting in de tuin voor dat extra sfeergevoel.
Jups... je kunt ze weet ik hoeveel standen laten flikkeren en zelf programmeren als je wil.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk
met kleurtjes?
Vind ik eigenlijk een van de minst lekkere desserts....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef crv het volgende:
1 lichtpuntje vanaaf .... zelfgemaakte tiramisu
"even"quote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:bitterbal volproppen met oliebollen
met aromat kan allesquote:Op donderdag 31 december 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vindt ik eigenlijk een van de minst lekkere desserts....
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups... je kunt ze weet ik hoeveel standen laten flikkeren en zelf programmeren als je wil.
Oh jaquote:Op donderdag 31 december 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:bitterbal volproppen met oliebollen
appelmoes, bah... kan echt nietquote:Op donderdag 31 december 2020 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij eet ook overal appelmoes bij?
Sushi.... had je dat niet even eerder kunnen vermelden? Was ik met mijn vreetmeuk jou kant opgereden....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke eet eerst zo mijn sushi op en dan kom ik
Nee Aromat staat erquote:Op donderdag 31 december 2020 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij eet ook overal appelmoes bij?
Ik voor aromat niet....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap de liefde voor Linkin Park niet zo.
Is aromat-kaas niet wat voor je?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk, kruidig, zoutig, lekker hoor
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is aromat-kaas niet wat voor je?
Denk dat het iets voor een specifieke generatie is. In 2017 is Chester al overleden zie ik nu. Voor mijn gevoel was dat echt pas een jaar geleden.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap de liefde voor Linkin Park niet zo.
allebeiquote:Op donderdag 31 december 2020 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit een lachende smiley of een 'lachende smiley'
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk een van de minst lekkere desserts....
Ik vond het net niks in de jaren dat zij populair warenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het iets voor een specifieke generatie is. In 2017 is Chester al overleden zie ik nu. Voor mijn gevoel was dat echt pas een jaar geleden.
Uhm...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.... pick one....
Er moet consensus komen over hoe dit gebruikt wordt
Tijd zat....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuuh ik moet echt even achter een nieuwe bril aan binnenkort
Ik ga me wel vermaken ja. Maar ik ga niet de deur uit of zoquote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd zat....![]()
Ga je vanavond ook je vrijheid vieren?
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slaat op.
Ik ben meer voor optie 2 :p
Wij zitten ook 'gewoon' thuis.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me wel vermaken ja. Maar ik ga niet de deur uit of zo
ja ik ookquote:Op donderdag 31 december 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zitten ook 'gewoon' thuis.
Ik ben benieuwd wat er t.z.t. op je pad gaat komen.
*PROP*quote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
zo slecht hebben we het niet
https://9gag.com/gag/a8Edwnp
facts dit wel....quote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik had op dat moment al een andere afslag genomen volgens mij.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond het net niks in de jaren dat zij populair waren
(ergo ik was net te oud voor afzet puber punkrock)
Brood en spelen...quote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
Zou goedgekeurd zijn door gemeente_
Damnquote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
Allemaal onzin, lees ook de reacties eronderquote:Op donderdag 31 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Oh oh Den Haag.......quote:Op donderdag 31 december 2020 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Voor zover de vuurwerkrust, nu zijn de cobra's uit de kast getrokken. Ach naja dat ene avondje
oh dat heb ik niet gedaan :pquote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal onzin, lees ook de reacties eronder
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
En wij maar spastisch doen met doekjes en winkelwagentjes en mondkapjes in de bus en alles. Groot hek om die kutstad.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
Het gaat later vanavond alsnog wel ontsporen hoor, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er anders toch niet te handhaven is.
Hoezo zitten in Den Haag de bladeren nog aan de bomen?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
Gewoon ziek. Geen ander woord voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
ik las ergens dat het was aangemeld als demonstratie en dat ze hebben besloten niet meer in tegrijpen
Ja vind die blaadjes ook wat vreemd.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo zitten in Den Haag de bladeren nog aan de bomen?
ja das gewoon echt inteelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ziek. Geen ander woord voor.
*PRRRRRRRRRRRROP*quote:Op donderdag 31 december 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das gewoon echt inteelt.
ik heb echt een pleurishekel aan duindorp :p
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
*PRRRRRRRRRRRROP*
(dat was een grote)
Zo werkt het toch. Als je een grote bek hebt dan kan de politie niet of nauwelijks ingrijpenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ziek. Geen ander woord voor.
nou ja zullen wel bang zijn dat ze anders weer de hele nacht de boel gaan slopenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt het toch. Als je een grote bek hebt dan kan de politie niet of nauwelijks ingrijpen
Godsamme... heb speciaal de insta van Je Broer gecheckt.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind die blaadjes ook wat vreemd.
maar ad had er net een atrikel over al ben ik die nu ff kwijt
Ja maar dat gaat gewoon toch gebeuren natuurlijk, dat snapt een kind.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zullen wel bang zijn dat ze anders weer de hele nacht de boel gaan slopen
Andere doelgroep lijkt me. Dat gaat vanavond toch wel weer gebeuren op de welbekende plekken.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zullen wel bang zijn dat ze anders weer de hele nacht de boel gaan slopen
Ben je vandaag bij Boef geweest??quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?:pquote:Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je vandaag bij Boef geweest??
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp dit echt niet he....quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Auto van hun ouders zouden ze eens in de fik moeten zetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik begrijp dit echt niet he....
Nee laten we maar niks doen, straks escaleert de boel.
Die lui slopen sowieso alles wel 'we moggen ook geen vuur....'
Jeertjequote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ast-in-volendam.html
Als je aan een van ons komt kom je aan ons allen.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Auto van hun ouders zouden ze eens in de fik moeten zetten.
So it begins...quote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ast-in-volendam.html
Nederland moet gewoon wat quarantaine-kampen inrichten, maar dat ligt ook vrij gevoelig.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-naar-nederland.html
Ja zo komen we er wel
Nu alweer zin in de verkiezingenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je aan een van ons komt kom je aan ons allen.
Het is allemaal nog té dom om te poepen.....
Mwahhhhh dat hebben ze voor/met de mensen die wonen op een AZC wel gedaan..... Kan dus kennelijk welquote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon wat quarantaine-kampen inrichten, maar dat ligt ook vrij gevoelig.
Binnen 3 maanden alquote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu alweer zin in de verkiezingen
Het is allemaal de schuld van rechts en Rutte... laten we op Baudet of Wilders stemmenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu alweer zin in de verkiezingen
Dat zou het alternatief zijn. Heb het vonnis niet gelezen, maar een verlichte PCR test zal het recht recht op lichamelijke integriteit vast wel schenden op een bepaalde manier.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mwahhhhh dat hebben ze voor/met de mensen die wonen op een AZC wel gedaan..... Kan dus kennelijk wel
Allemaal weggegooide stemmen helaas.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van rechts en Rutte... laten we op Baudet of Wilders stemmen
Vrijheid is goed, maar het is behoorlijk bitter dat er ook zoiets als "te veel" daarvan kan bestaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou het alternatief zijn. Heb het vonnis niet gelezen, maar een verlichte PCR test zal het recht recht op lichamelijke integriteit vast wel schenden op een bepaalde manier.
Sommige mensen kunnen die vrijheid niet aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijheid is goed, maar het is behoorlijk bitter dat er ook zoiets als "te veel" daarvan kan bestaan.
Nu Merkel gaat stoppen gaat het daar ook ineens weer interessant worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Even naar huizen net over de grens met Duitsland kijken.
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal weggegooide stemmen helaas.
Ach we kunnen ook debateren of 89 geregistreerde partijnamen zo'n goed idee isquote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal weggegooide stemmen helaas.
Maken ze daar nou eigenlijk ook 'mooie' huizen?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaan er gelukkig nog wel een aantal vanaf vallen.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ach we kunnen ook debateren of 89 geregistreerde partijnamen zo'n goed idee is![]()
(ik hoef er overigens ook geen 2, maar dat terzijde)
Dat zijn veelal dezelfde types die lopen te schreeuwen dat de overheid alles voor ons bepaald, ze hun vrijheid niet laten afnemen maar tegelijkertijd niet beseffen dat het gedrag dat ze zelf vertonen gedrag is waarbij je in heel wat andere landen al lang en breed opgepakt en vastgezet was.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen die vrijheid niet aan.
Ja kennelijk veel belangrijker dan het vormen van een slagvaardige coalitie en het besturen van een land inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heel makkelijk om te roeptoeteren vanaf je eigen eilandje nu.
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Welke?????quote:Op donderdag 31 december 2020 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Mijn nummer 1 nu bij de top 2000
Ik was er ook nog nietquote:Op donderdag 31 december 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Haha A Forest is 40 jaar oud. Dat is nog van voor mijn tijd.
hier nog vrij rustigquote:Op donderdag 31 december 2020 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit gaat een heel leuke jaarwisseling horen als je zo het journaal hoort...![]()
![]()
![]()
![]()
wel af en toe een knal maar het valt reuze mee vergeleken met andere jarenquote:Op donderdag 31 december 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Nu beginnen ze hier ook met vuurwerk. Toch even de cavia's afdekken ofzo.
(eer)gister was.volgens mij noord italiequote:Op donderdag 31 december 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even Rail Away kijkenNieuwe aflevering
![]()
WEER ZwitserlandEn WEER Graubünden / Engadin
Naar binnen halen ?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Koene ridderquote:
Oh ik wist eigenlijk heul niet dat er weer nieuwe afleveringen waren. Ik heb er ruim 200 op mijn NAS staan en daar was ik eerst nog mee bezigquote:Op donderdag 31 december 2020 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
(eer)gister was.volgens mij noord italie
Zitten ze al.quote:
Cavia'squote:Op donderdag 31 december 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
kerel, hoe is het daar in dat verre onbereikbare land?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten ze al.
En wordt sowieso afgeraden ivm temperatuurverschil als ze wel buiten hadden gezeten.
Tja.... niet teruggelezen?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel, hoe is het daar in dat verre onbereikbare land?
e teruglezen doe ik zeldenquote:Op donderdag 31 december 2020 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Tja.... niet teruggelezen?
Vanmorgen zat ik op de SEH vanwege mijn rug en nu onder een lading pillen op de bank
hebben er hier ook 2.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:39 schreef Makrelis het volgende:
Oh wacht, zitten ze al. Leuke dieren vind ik.
Ik heb 'r ook gehad. Gewoon leuk en sociale dieren ook. Ik liet ze in huis rondcrossen. Tis wel pies'n'poo opruimen, maar ze zijn de moeite waard.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben er hier ook 2.
ehhhh 1, de ene is in augustus gaan hemelen
"maar naar verwachting wordt het na Sesamstraat rustig in Duindorp"quote:Op donderdag 31 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
31 MINUTEN GELEDEN
Feest voorbij in Duindorp, jongeren steken vuurwerk af
Eind van de middag doken er videobeelden op van een feest op het Tesselplein in de Haagse wijk Duindorp. Op sociale media klonk er kritiek, omdat tientallen mensen dansten, zongen en geen afstand hielden. Rond 19.00 uur was het feest op het Tesselplein afgelopen.
Op videobeelden is te zien dat er in de omgeving van het plein volop vuurwerk wordt afgestoken:
https://nos.nl/liveblog/2(...)wege-gezondheid.html
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"maar naar verwachting wordt het na Sesamstraat rustig in Duindorp"![]()
je verwacht het niet hequote:Op donderdag 31 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
31 MINUTEN GELEDEN
Feest voorbij in Duindorp, jongeren steken vuurwerk af
Eind van de middag doken er videobeelden op van een feest op het Tesselplein in de Haagse wijk Duindorp. Op sociale media klonk er kritiek, omdat tientallen mensen dansten, zongen en geen afstand hielden. Rond 19.00 uur was het feest op het Tesselplein afgelopen.
Op videobeelden is te zien dat er in de omgeving van het plein volop vuurwerk wordt afgestoken:
https://nos.nl/liveblog/2(...)wege-gezondheid.html
Het is echt bizar veel. Zag ook op p2000 en twitter account van 112 DEN HAAG.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Liveblog van alles wat in de fik wordt gestoken
https://regio15.nl/nieuws(...)O_etRqI0KByyjCMTtWxE
Begrijp ik nou echt helemaal niets van wat er leuk is om die dingen in de fik te stekenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is echt bizar veel. Zag ook op p2000 en twitter account van 112 DEN HAAG.
Zag net een filmpje op de telefoon van mijn broer van een explosie in het dorp van LTquote:Op donderdag 31 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Liveblog van alles wat in de fik wordt gestoken
https://regio15.nl/nieuws(...)O_etRqI0KByyjCMTtWxE
wow gaat echt lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is echt bizar veel. Zag ook op p2000 en twitter account van 112 DEN HAAG.
misschien is die toch niet naar zijn ouders...quote:Op donderdag 31 december 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag net een filmpje op de telefoon van mijn broer van een explosie in het dorp van LT
Ik merk ook vrij weinig van het verbod op vuurwerk eerlijk gezegd. Tuurlijk gaat er een fractie minder de lucht in maar het is nog steeds tering veel.quote:
ja, het legale gaat niet de lucht in, maar de ellende werd en wordt veroorzaakt door het illegale.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik merk ook vrij weinig van het verbod op vuurwerk eerlijk gezegd. Tuurlijk gaat er een fractie minder de lucht in maar het is nog steeds tering veel.
Was tijdje terug zon aflevering van Danny op straat , ging over illegale vuurwerk. Die jongens die het verkochten zeiden dat ze het echt te druk hadden. Waren nog jong ook , denk 18 jaar ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, het legale gaat niet de lucht in, maar de ellende werd en wordt veroorzaakt door het illegale.
Die laten zich echt niet tegenhouden
Ik snap ook niet dat ze sowieso nog uitrukken voor sommige dingen. Staat er een scooter in de fik op de stoep. Ja weetje, jammerdan.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Das toch bijna niet bij te benen voor de brandweer al die autobranden
k zit volquote:Op donderdag 31 december 2020 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
*prop* *prop* *PROPPERDEPROP*
@:bitterbal
*propt een bol bij etto naar binnen*quote:Op donderdag 31 december 2020 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah leuk.. en nu? Wat moet ik met al die bollen???
DOORETENquote:Op donderdag 31 december 2020 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah leuk.. en nu? Wat moet ik met al die bollen???
nou ik zit vol nu heurquote:Op donderdag 31 december 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*propt een bol bij etto naar binnen*
waar is dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
gaat je bedrijfsbus
[ afbeelding ]
Door een vuurwerkbom is een busje totaal verwoest aan #DeDreef in #DenHaag. De brandweer kon het voertuig niet meer redden.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
gaat je bedrijfsbus
[ afbeelding ]
Zou dit nou echt alleen maar in Den Haag gebeuren? Dat is wel de enige plek waar je wat van hoort. Ja en Veenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door een vuurwerkbom is een busje totaal verwoest aan #DeDreef in #DenHaag. De brandweer kon het voertuig niet meer redden.
Morgen even vragen of hij nog wenkbrauwen heeftquote:Op donderdag 31 december 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is die toch niet naar zijn ouders...
is er iets mis gegaan met zijn gasbrander
ja denk rotterdam toch ook wel?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dit nou echt alleen maar in Den Haag gebeuren? Dat is wel de enige plek waar je wat van hoort. Ja en Veen
Altijd dezelfde plekken/wijken.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk rotterdam toch ook wel?
*klein propje*quote:Op donderdag 31 december 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de meeste auto's hier toch ook niet verzekerd voor zijn?
Bij een collega van mij is een auto afgebrand door een pyromaan. Dat was ook echt een heel gedoe met verzekering.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de meeste auto's hier toch ook niet verzekerd voor zijn?
wtfquote:Op donderdag 31 december 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
deze auto is volgens het bericht opgeblazen
[ afbeelding ]
Wat voor 'vuurwerk' heb je daar dan wel niet voor nodig?
Zover hoef je niet terugquote:Op donderdag 31 december 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
ne
[..]
e teruglezen doe ik zelden
Damn, sterkte kerel
Dit is wat die vissen doen als ze ruzie hebben. Eentje gaat er dood, die andere zuigt zijn ingewanden eruit.quote:
Doet me denken aan een maatje van me die had een octopus en een maanvis als huisdier. De octopus had 2 katten opgevretenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wat die vissen doen als ze ruzie hebben. Eentje gaat er dood, die andere zuigt zijn ingewanden eruit.
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Doet me denken aan een maatje van me die had een octopus en een maanvis als huisdier. De octopus had 2 katten opgevreten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
U2 Amaquote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast lieverds. ❤️😘
Alvast een gelukkig nieuwjaar!quote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Je kan nog typen!quote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
jij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat het sowieso wel tot een uur of 1 is. Als we geluk hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Dat het maar snel voorbij mag zijn
Eeeeeyyyy dacht dat je een KSC quiz zou maken?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso wel tot een uur of 1 is. Als we geluk hebben.
Razende reporter bitterbal heeft nog geen brandje gemist?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Grens rijswijk den haag geloof ik
[ afbeelding ]
Gasflessen zijn hier gebruikt
Ja! Ik zit de hele avond al te wachtenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeeyyyy dacht dat je een KSC quiz zou maken?
En dat allemaal vanuit haar veilige huisquote:Op donderdag 31 december 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Razende reporter bitterbal heeft nog geen brandje gemist?
Bal ik ga zo nog meer hapjes maken.... past er nog iets?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat allemaal vanuit haar veilige huis
Ja idem, zweet in m'n handen en de gulp alvast nonchalant losquote:Op donderdag 31 december 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja! Ik zit de hele avond al te wachten
👀quote:Op donderdag 31 december 2020 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal ik ga zo nog meer hapjes maken.... past er nog iets?
Eeeeyyyy dacht dat er weinig animo voor was.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeeyyyy dacht dat je een KSC quiz zou maken?
Bangebal.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat allemaal vanuit haar veilige huis
Log speciaal inquote:Op donderdag 31 december 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eeeeyyyy dacht dat er weinig animo voor was.
Voor de fabquiz moet je denk ik naar kpd...quote:Op donderdag 31 december 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja idem, zweet in m'n handen en de gulp alvast nonchalant los
Ooooooh dacht dat die over de inwoners van Foqueville zou gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de fabquiz moet je denk ik naar kpd...Dit was de pubquiz toch?
Treurigquote:Op donderdag 31 december 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Grens rijswijk den haag geloof ik
[ afbeelding ]
Gasflessen zijn hier gebruikt
Oh sorry.quote:
Ja dan had ik met een glaasje verse jus terug kunnen lezen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat als we al om 8 waren begonnen ?
Dat was het planquote:Op donderdag 31 december 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh dacht dat die over de inwoners van Foqueville zou gaan
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry.Maar was best veel werk geweest en alleen ballie reageerde erop dus dscht echt dat niemand er op zat te wachten verder
Met dank aan de Hagenezen ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bewaar hem voor een paasquizzzzz dan zitten we nog steeds wel in een lockdown
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dank aan de Hagenezen ja.
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bewaar hem voor een paasquizzzzz dan zitten we nog steeds wel in een lockdown
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Weet niet hoe ik twitterdingen moet delen hier
maar wtf, je zal er net langsrijden zoals die scooter
Die had ik al gezien, megolenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
https://twitter.com/Bossc(...)221131702272]twitter
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef mschol het volgende:
brandjes? ik hoor nauwelijks geluid buiten
tis echt rustig
Ja jij woont dan ook in 1 van de betere wijken he?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef mschol het volgende:
brandjes? ik hoor nauwelijks geluid buiten
tis echt rustig
Achterlijk toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik al g/ezien, megolen
https://twitter.com/Bossc(...)221131702272]twitter
hoezo vochtigquote:Op donderdag 31 december 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij dit zou zijn dan zou het zadel wel vochtig zijn denk ik.
maar zelfs dan hoor je wel sirenes en teringzooi uit de andere wijken..quote:Op donderdag 31 december 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja jij woont dan ook in 1 van de betere wijken he?
ja daarom ga ik de laatste jaren niet meer graag over straat op oudjaarsavondquote:Op donderdag 31 december 2020 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
maar zelfs dan hoor je wel sirenes en teringzooi uit de andere wijken..
en dat valt mij ook echt mee nu..
en dat filmpje, schandalig
ik had ook zoiets, fiets terug naar huis, wordt er aan de overkant een of andere bom tot ontploffing gebracht, klapmongolen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |