potverdomme, dat zou een eerdere doorbraak betekend hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee echt haha. Brogum, zierikzee.
quote:
oh dan doe ik goed eraan om niet te sporten.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het feit dat de Rolling Stones nog leven en Maradona dood is, geeft aan dat niet drugs het probleem is, maar sporten
Peziessquote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het feit dat de Rolling Stones nog leven en Maradona dood is, geeft aan dat niet drugs het probleem is, maar sporten
Die goede voornemens voor t nieuwe jaar laat ik bij deze zittenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik neem deze wijsheid mee naar 2021.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hahaha ja ik las net verderquote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee echt haha. Brogum, zierikzee.
Weinig mensen die dat kunnen zeggenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze vroegen het op de dag zelf, dat kon niet meer geregeld worden, wel eeuwig zonde. Maar ook wel weer geinig om te zeggen dat je U2 geweigerd hebt
Ze missen er toch al eentje een tijdjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ozzy heeft inmiddels wel Parkinson, ripquote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Verdomme, het ligt eigenlijk ook zo voor het oprapen he.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
bij mijn vorige bedrijf had ik allemaal collega's die vonden dat je flink moest sporten, maar naast een gebroken kuitbeen, heb ik zelden zoveel mensen door kantoor zien strompelen door blessuresquote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh dan doe ik goed eraan om niet te sporten.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:58 schreef Dven het volgende:
Godverdomme dat was weer een feestje he @:limoentjuh
quote:31 december 17.00-18.00 uur
65 Cold Little Heart Michael Kiwanuka 8,5
64 Jolene Dolly Parton 6,5
63 God Only Knows The Beach Boys 6,5
62 Creep Radiohead 6
61 The Scientist Coldplay 6
60 Somebody To Love (live) George Michael & Queen 5,5
59 Under Pressure Queen & David Bowie 7
58 Back To Black Amy Winehouse 7
57 Alive Pearl Jam 6,5
56 Dancing Queen ABBA 5,5
55 Don't Stop Me Now Queen 6
De man die het vleermuiseten populair heeft gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ozzy heeft inmiddels wel Parkinson, rip
Niks aan toe te voegen, inclusief het commentaar bij de eerstequote:Op donderdag 31 december 2020 16:59 schreef MTheBassman het volgende:
65 Cold Little Heart Michael Kiwanuka(ja ik weet dat dit een goed nummer is maar ik vergeet altijd hoe die gaat)
64 Jolene Dolly Parton![]()
63 God Only Knows The Beach Boys![]()
62 Creep Radiohead
61 The Scientist Coldplay
60 Somebody To Love (live) George Michael & Queen
59 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
![]()
58 Back To Black Amy Winehouse![]()
![]()
57 Alive Pearl Jam![]()
![]()
![]()
![]()
56 Dancing Queen ABBA![]()
![]()
55 Don't Stop Me Now Queen
het kan wel veel gedoe opleveren zoquote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mijn vorige bedrijf had ik allemaal collega's die vonden dat je flink moest sporten, maar naast een gebroken kuitbeen, heb ik zelden zoveel mensen door kantoor zien strompelen door blessures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |