Dat jij af en toe een watje bent weten we inmiddels ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef essnhills het volgende:
Puma, dat wilde ik ook nog zeggen. Die van Metallica van vanmiddag was toch echt niet mijn ding
Het net iets te ruige werk?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef essnhills het volgende:
Ohja, dat wilde ik ook nog zeggen. Die van Metallica van vanmiddag was toch echt niet mijn ding
goeie redenatie.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oliebollen kopen bij de supermarkt is kansloos, en Metallica ook!
Zo.
Ik heb er lang over nagedacht.quote:
Supermarkt oliebollenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo.
ben bij de eerste keer het Gijs drankspel aan sipjes whiskey gegaan om 12, was wel lachenquote:
Metallicat Mettallicat, what are they feeding youquote:
Altijd uitverkocht rond deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo.
Altijd fijn om af en toe te bevestigen tochquote:Op donderdag 31 december 2020 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat jij af en toe een watje bent weten we inmiddels ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |