abonnement Unibet Coolblue
pi_197135540
Vroeger, dwz nog in de tijd van mijn oma, was “overblijven” voor een meisje een lot erger dan de dood. Die tijd is voorbij.
Tegenwoordig zijn niet alle vrouwen geinteresseerd in een “officiele” partner. Hun vriend of vriendin duikt niet op in de statistieken. Trouwen doen paren, tenminste volgens de Noors statistieken, pas laat. Niet de hoogopgeleide vrouwen, maar de laag opgeleide mannen zijn de klos.
Die zijn als partner niet populair De bewijsvoering daarvoor is vooral indirect. Laagopgeleide mannen blijven niet alleen officieel vaker “single” maar ook kinderloos. De reden daarvoor is dat de positie van vrouwen, ook als alleenstaande ouder, relatief gunstig is. Het is aantrekkelijker je te laten onderhouden door de staat dan door een laagopgeleide man.

Hoe denken jullie hier over?
  donderdag 31 december 2020 @ 16:10:22 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197135585
Goh, wat een origineel topic van jou.

Kuch, kuch, hoest, hoest.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197135590
Als ze dikke tieten heeft ja..
Ik zwaai naar dieren.
  PR en moderator donderdag 31 december 2020 @ 16:13:34 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197135680
Voor zover mij bekend is (en overal om me heen zie) trouwen laagopgeleide mannen op jongere leeftijd met laagopgeleide vrouwen en krijgen die ook op jongere leeftijd kinderen. En trouwen hoogopgeleide mannen op latere leeftijd met hoogopgeleide vrouwen en krijgen die ook op latere leeftijd pas kinderen.

Ik denk dat er meer kinderloze hoogopgeleiden dan laagopgeleiden zijn iig.

(het is me trouwens ook niet geheel duidelijk wat je OP met je TT te maken heeft)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197135820
Ja, naar mijn mening hebben die het gemakkelijker maar niet vanwege de redenen die jij in je OP aangeeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 31 december 2020 @ 16:22:45 #6
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197135945
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Moira het volgende:

(het is me trouwens ook niet geheel duidelijk wat je OP met je TT te maken heeft)
Dit topic verzand waarschijnlijk in “geen-vrouw-ziet-me-staan-want-ik-ben-laagopgeleid” klaagzang. Niet realiserend dat er nog een tal van factoren zijn waarom hij maar niet aan de vrouw komt, telkens op gewezen word hoe daar aan te werken, maar er vervolgens geen reet mee doet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197136037
:O
pi_197136060
maak het nou niet persoonlijk }:|
pi_197136136
Ik dacht eerst overblijven na school. Wat ook niet leuk is, maar ZO erg....

Ja ik als hooggeleide vrouw ervaar wel dat ik het makkelijk heb. Ik ben nogal vrij in mijn keuzes en niet afhankelijk van mannen want op elke straathoek kan ik seks krijgen als ik dat wil, als ik alleen een kind wil opvoeden kan dat ook, niemand maakt me wat.

Ik weet dan weer niet hoe het voor een (laagopgeleide) man is. Er is uiteraard het incel probleem.

Maar soms denk ik wel dat ik liever een man zou zijn omdat zij vaak bijv. makkelijkere vriendschappen hebben (is mijn perceptie) en ook nog een gezin kunnen stichten op hun 50e, 60e, 70e, uberhaupt geen hormonencyclus hebben, en daardoor over het algemeen stabieler en productiever zijn in het werk, om maar wat dingetjes te noemen die mij wel aanspreken.

Ik zou als man denk ik alles op alles zetten om een goede carrière op te bouwen en daarnaast aantrekkelijk te zijn voor het vrouwvolk, dan ligt ook de wereld aan je voeten volgens mij.
What's the name of the game?
pi_197136326
Volgens mij hebben vrouwen vaker de neiging barrières voor zichzelf te bedenken in het leven.

Ze zijn veel vaker bezig met wat anderen van ze denken bij de keuzes die ze maken.

Zo maak je je leven voor zichzelf soms moeilijker.
.
  donderdag 31 december 2020 @ 16:32:22 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197136335
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef -marz- het volgende:
Ik dacht eerst overblijven na school. Wat ook niet leuk is, maar ZO erg....

Ja ik als hooggeleide vrouw ervaar wel dat ik het makkelijk heb. Ik ben nogal vrij in mijn keuzes en niet afhankelijk van mannen want op elke straathoek kan ik seks krijgen als ik dat wil, als ik alleen een kind wil opvoeden kan dat ook, niemand maakt me wat.

Ik weet dan weer niet hoe het voor een (laagopgeleide) man is. Er is uiteraard het incel probleem.

Maar soms denk ik wel dat ik liever een man zou zijn omdat zij vaak bijv. makkelijkere vriendschappen hebben (is mijn perceptie) en ook nog een gezin kunnen stichten op hun 50e, 60e, 70e, uberhaupt geen hormonencyclus hebben, en daardoor over het algemeen stabieler en productiever zijn in het werk, om maar wat dingetjes te noemen die mij wel aanspreken.

Ik zou als man denk ik alles op alles zetten om een goede carrière op te bouwen en daarnaast aantrekkelijk te zijn voor het vrouwvolk, dan ligt ook de wereld aan je voeten volgens mij.
Je post die laatste regels in het verkeerde topic. Deze TS wil daar niet aan, die wil een toverspreuk waardoor de vrouwen zich aan zijn voeten werpen terwijl ze de kleren van hun lijf scheuren en hem smeken hen te neuken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197136418
Misschien zeg ik nu iets geks, maar ligt het gewoon niet aan jou dat het allemaal niet wil lukken??
pi_197136459
Ja laten we lekker vrouwen en mannen in hokjes drukken en over 1 kam scheren :')
pi_197136616
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Kuch, kuch, hoest, hoest.
Laat je testen!

Maar serieus, dit is inderdaad natuurlijk weer een topic waarbij TS heel doorzichtig niet werkelijk geinteresseerd is maar vooral wil klagen. En dat gaat hem wederom niet helpen, want of mensen hem hier nu wel of niet bevestigen in dit denkbeeld: het gaat 0,0 aan zijn situatie veranderen.
  donderdag 31 december 2020 @ 16:45:44 #15
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_197136794
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je post die laatste regels in het verkeerde topic. Deze TS wil daar niet aan, die wil een toverspreuk waardoor de vrouwen zich aan zijn voeten werpen terwijl ze de kleren van hun lijf scheuren en hem smeken hen te neuken.
Die laatste regel is de toverspreuk.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_197137209
Het is in de meeste gevallen inderdaad aantrekkelijker je te laten onderhouden door de staat dan door een laagopgeleide man. Het is in de meeste gevallen ook aantrekkelijker je te laten onderhouden door de staat dan door een hoogopgeleide man. Je zal toch maar met een man opgescheept zitten die je niet mag. :{w Misschien dat de meeste vrouwen zichzelf daarom onderhouden? Als je nog onaantrekkelijker bent dan de staat is dat dan wel een probleem ja.
pi_197137331
Ja, vrouwen hebben het over het algemeen makkelijker.
pi_197137374
Boekentip voor TS: Man en macht van Kate Manne.
pi_197137564
Er is gelukkig wel een loket waar je heen kan gaan, als je kan onderbouwen dat je minder kansen hebt gekregen in het leven.

Je hebt dan gewoon recht op levenstoeslagen, waarmee je alsnog kan krijgen wat je wil, relatie, sociale status, geld enz.
What's the name of the game?
  donderdag 31 december 2020 @ 17:57:28 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197138924
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef -marz- het volgende:
Ik dacht eerst overblijven na school. Wat ook niet leuk is, maar ZO erg....

Ja ik als hooggeleide vrouw ervaar wel dat ik het makkelijk heb. Ik ben nogal vrij in mijn keuzes en niet afhankelijk van mannen want op elke straathoek kan ik seks krijgen als ik dat wil, als ik alleen een kind wil opvoeden kan dat ook, niemand maakt me wat.

Ik weet dan weer niet hoe het voor een (laagopgeleide) man is. Er is uiteraard het incel probleem.

Maar soms denk ik wel dat ik liever een man zou zijn omdat zij vaak bijv. makkelijkere vriendschappen hebben (is mijn perceptie) en ook nog een gezin kunnen stichten op hun 50e, 60e, 70e, uberhaupt geen hormonencyclus hebben, en daardoor over het algemeen stabieler en productiever zijn in het werk, om maar wat dingetjes te noemen die mij wel aanspreken.

Ik zou als man denk ik alles op alles zetten om een goede carrière op te bouwen en daarnaast aantrekkelijk te zijn voor het vrouwvolk, dan ligt ook de wereld aan je voeten volgens mij.
Leuke grap, die hooggeleide vrouw. Had er bijna overheen gelezen.

En inhoudeljk, vooral die carrière !!
Die opleiding zelf is minder van belang dan de carrière, nog beter gezegd het inkomen dat daar bij hoort.
Mijn leven is niet echt in een lijn verlopen, ik ben zowel erg "onbemiddeld" geweest als ruim boven modaal. En ook nog vaker dan ëén keer van de ene kant naar de andere kant geswitched. En ook in redelijk gelijke leeftijd.. Ik heb dus heel goed ondervonden welke invloed dat heeft als je een partner zoekt. Dat maakt dus een heel groot verschil in de interesse van vrouwen voor jou als man, potentiële partner.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 31 december 2020 @ 18:20:59 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197139584
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:27 schreef -marz- het volgende:
Ik dacht eerst overblijven na school. Wat ook niet leuk is, maar ZO erg....

Ja ik als hooggeleide vrouw ervaar wel dat ik het makkelijk heb. Ik ben nogal vrij in mijn keuzes en niet afhankelijk van mannen want op elke straathoek kan ik seks krijgen als ik dat wil, als ik alleen een kind wil opvoeden kan dat ook, niemand maakt me wat.

Ik weet dan weer niet hoe het voor een (laagopgeleide) man is. Er is uiteraard het incel probleem.

Maar soms denk ik wel dat ik liever een man zou zijn omdat zij vaak bijv. makkelijkere vriendschappen hebben (is mijn perceptie) en ook nog een gezin kunnen stichten op hun 50e, 60e, 70e, uberhaupt geen hormonencyclus hebben, en daardoor over het algemeen stabieler en productiever zijn in het werk, om maar wat dingetjes te noemen die mij wel aanspreken.

Ik zou als man denk ik alles op alles zetten om een goede carrière op te bouwen en daarnaast aantrekkelijk te zijn voor het vrouwvolk, dan ligt ook de wereld aan je voeten volgens mij.
Het vetgedrukte, ja zeker, dat is zo, daar heb je volledig gelijk in, dan ligt de wereld aan je voeten!
Maar dat wil niet zeggen dat dat zo gemakkelijk te verwezenlijken valt. Het is wel de sleutel tot ... het hart van veel vrouwen.

Of zoals Oprah Winfrey zegt ( ... ik ben een grote fan van haar programma, nergens leer je als man meer over vrouwen dan bij haar talkshows !!!!! ). Zij zegt dus, als zijn portefeuille, zijn portemonnee dik is mag hij (de man dus) ook best wat dikker zijn. Ook zegt zij, in deze context; als je zit op een man met lovehandle's (in Nederland zwembandjes dus het vet om de buik) is dat veel stabieler en veiliger in slechte (weers)omstandigheden.

:Y :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 31-12-2020 18:29:29 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 31 december 2020 @ 18:23:18 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197139666
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je post die laatste regels in het verkeerde topic. Deze TS wil daar niet aan, die wil een toverspreuk waardoor de vrouwen zich aan zijn voeten werpen terwijl ze de kleren van hun lijf scheuren en hem smeken hen te neuken.
Okay, maar wat als die bedoelde laatste regels absoluut niet haalbaar zijn voor iemand? Welk advies zou je hen dan wel nog kunnen meegeven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 31 december 2020 @ 18:26:51 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197139815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef black-soldier het volgende:
Ja, vrouwen hebben het over het algemeen makkelijker.
En dat ben ik toch echt met black-soldier eens, Als we het hebben over West Europa.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197140242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Okay, maar wat als die bedoelde laatste regels absoluut niet haalbaar zijn voor iemand? Welk advies zou je hen dan wel nog kunnen meegeven.
Mijn eerste vriendje was de lelijkste jongen van de school. Hij heeft een genetisch defect en ziet er uit alsof hij een milde vorm van down syndroom heeft. Ook was hij kleiner dan ik en hij kon niet goed leren. Ik deed vwo, was lang, slank, blond enz en had best wat aandacht van de jongens.

Toch ging ik met hem. Omdat hij volledig accepteert wie hij is, nooit klaagde, ontzettend zorgzaam en romantisch was, me aan het lachen maakte en 100% van de tijd retetrots was dat ik zijn meisje was. Hij was mijn beste maatje en heeft me geïnspireerd om er gewoon altijd het beste van te maken.

Volgens mij is het veel meer een kwestie van mentaliteit dan of je feitelijk wind mee hebt. Mensen/vrouwen respecteren juist een man die ondanks zijn levenssituatie er het beste van maakt en de beste persoon is die hij kan zijn.
What's the name of the game?
  donderdag 31 december 2020 @ 18:55:09 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197140746
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:39 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mijn eerste vriendje was de lelijkste jongen van de school. Hij heeft een genetisch defect en ziet er uit alsof hij een milde vorm van down syndroom heeft. Ook was hij kleiner dan ik en hij kon niet goed leren. Ik deed vwo, was lang, slank, blond enz en had best wat aandacht van de jongens.

Toch ging ik met hem. Omdat hij volledig accepteert wie hij is, nooit klaagde, ontzettend zorgzaam en romantisch was, me aan het lachen maakte en 100% van de tijd retetrots was dat ik zijn meisje was. Hij was mijn beste maatje en heeft me geïnspireerd om er gewoon altijd het beste van te maken.

En toch schoof jij hem of hij jou aan de kant?
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')