Dat was het vakantieplan van iemand die net heel veel geld had gewonnen.quote:
Niet te vaak luisteren, wel.quote:
Ho! Let's go!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was het vakantieplan van iemand die net heel veel geld had gewonnen.
Die staat er ook gewoon in dit jaar, wel 210 plekken gedaald.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ho! Let's go!
Blitzkrieg Bop mag wel in de Top 2000 volgend jaar!
Ontdekt door Kanye toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Zorro het volgende:
Leuk bandje dit, gaan we vast nog meer van horen.
Ik heb gehoord dat ze over 2 jaar uit elkaar gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Zorro het volgende:
Staat die er niet in danquote:Op donderdag 31 december 2020 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ho! Let's go!
Blitzkrieg Bop mag wel in de Top 2000 volgend jaar!
Misschien kunnen ze die drummer van Nirvana lenen.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Zorro het volgende:
Een van de mooiste van Queen, dus terecht.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verrassend dat The Show Must Go On is gestegen, trouwens.
Ik zeg ook niet dat er niet in stond, ik zeg dat die er volgend jaar ook in magquote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die staat er ook gewoon in dit jaar, wel 210 plekken gedaald.
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Staat die er niet in dan![]()
Nederland. Smakeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Isorden het volgende:
[..]Ah mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaloersquote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef ok01 het volgende:
Zo blij dat ik Paul McCartney een keer live heb gezien
Ik zou em dit jaar live gaan zien....quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef ok01 het volgende:
Ik zou gaan eind 2008, maar was toen hoogzwanger en voelde me niet helemaal lekker. Peaceman is toen met de buurman naar het concert geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef ok01 het volgende:
Hey Os!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
92 Hey Jude The Beatles
91 Whole Lotta Rosie AC/DC![]()
90 (Sittin' On) The Dock Of The Bay Otis Redding
89 The Show Must Go On Queen
88 Master Of Puppets Metallica
87 Uncharted Kens1ngton![]()
86 Iron Sky Paolo Nutini
85 Who Wants To Live Forever Queen
84 Old And Wise The Alan Parsons Project
Fry and Laurie zijn sowieso goed. Deze ken ik nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|