abonnement Unibet Coolblue
pi_197169977
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:35 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als er van te voren bekend is dat je langer zou blijven dan haal je als gastheer wat te eten in huis. Niemand is zo stom om daar niet bij stil te staan.
Kennelijk toch wel.
Of hij hoopte dat ze uit zichzelf weg zou gaan natuurlijk
pi_197170028
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kennelijk toch wel.
Of hij hoopte dat ze uit zichzelf weg zou gaan natuurlijk
Bij dat laatste heb ik niet stil gestaan dat zou ook nog kunnen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197170079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Bij dat laatste heb ik niet stil gestaan dat zou ook nog kunnen.
Ik ook niet.. tot jouw post dus :X
pi_197170161
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kennelijk toch wel.
Of hij hoopte dat ze uit zichzelf weg zou gaan natuurlijk
Ja als je in de middag aankomt en je hebt niks in huis voor avondeten dan denk ik wel dat je er vanuit gaat dat ze op tijd weg gaat. Zo niet doe je wel aan voorbereiding.
pi_197170190
Anyway best armoede als je je gasten niks aanbied om te eten

Ik zorg altijd voor genoeg voor de gasten, maar ook omdat ik zelf een vreetzak ben :')
pi_197170224
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 07:58 schreef Brybry het volgende:
Gister tweede date gehad, begon goed en was weer erg gezellig. Er is gezoend.
Maar......ik kom daar in de middag en zou een tijdje blijven en er was gewoon niks te eten :'(

Ik had de eerste date voor hapjes e.d. gezorgd want tja, dat doe je als het wat later begint te worden.
Maar hij dus niks , op de terugweg bij tankstation een broodje moeten kopen.
Dit is toch wel een hele grote afknapper voor een verder leuke man , weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Eten als in diner?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:51:27 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170266
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 07:58 schreef Brybry het volgende:
Gister tweede date gehad, begon goed en was weer erg gezellig. Er is gezoend.
Maar......ik kom daar in de middag en zou een tijdje blijven en er was gewoon niks te eten :'(

Ik had de eerste date voor hapjes e.d. gezorgd want tja, dat doe je als het wat later begint te worden.
Maar hij dus niks , op de terugweg bij tankstation een broodje moeten kopen.
Dit is toch wel een hele grote afknapper voor een verder leuke man , weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Aii... missertje.. ik had persoonlijk ter plekke een pizza besteld ofzo :P
Je kunt hem nog een tweede kans geven natuurlijk... dit is gewoon een kwestie van een beetje opvoeden :7

Ik heb het meestlal andersom; hele koelkast vol met lekkers wat ik dan gedurende de week erop zelf op mag eten. Meestal ook omdat ik diverse opties in huis haal, waarvan er dan ééntje wordt gebruikt _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:52 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170299
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:48 schreef Duiveltja het volgende:
Anyway best armoede als je je gasten niks aanbied om te eten

Ik zorg altijd voor genoeg voor de gasten, maar ook omdat ik zelf een vreetzak ben :')
Ik moet het wel halen, want ik heb standaard niet heel veel snoeperij in huis ivbm zelfbescherming :+ O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197170377
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik moet het wel halen, want ik heb standaard niet heel veel snoeperij in huis ivbm zelfbescherming :+ O-)
Ach zo moet je bij mij niet verwachten dat je koffie krijgt. Ik heb even gekeken ik heb nog een dicht pak senseo pad. Uiterste houdbaarheidsdatum 15-10-2011.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:04:50 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:59 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach zo moet je bij mij niet verwachten dat je koffie krijgt. Ik heb even gekeken ik heb nog een dicht pak senseo pad. Uiterste houdbaarheidsdatum 15-10-2011.
hehehe, dámn, da's slekt :D
10 jaar over datum, en dan was het nog senseo-prut ook _O- :D

padjes en cupjes zijn geen koffie. koffie zet je van bonen :7 En ik heb denk ik 10 soorten thee, meestal wel een flesje wijn in de kast (drink ik zelf niet), 15 soorten alcolholische meuk.. je gaat hier geen dorst hebben.
Ik heb pas wel een pak ijsthee gekiept wat er naar mijn gevoel al best lang aangebroken lag.. niet te zuipen die rommel :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197170493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja als je in de middag aankomt en je hebt niks in huis voor avondeten dan denk ik wel dat je er vanuit gaat dat ze op tijd weg gaat. Zo niet doe je wel aan voorbereiding.
Mja maar zelfs als je niks in huis hebt.. krijg je zelf op een zeker moment toch trek.
Is mij ook weleens gebeurd dat iemand rond etenstijd er nog steeds zit. Niet eens perse een date.
Maar dan zijn er nog steeds wel opties om iets van eten te regelen lijkt me.
Desnoods stel je voor een pizza te bestellen.

Dat ie niks in huis heeft vind ik niet zo’n ding.. maar even wat eten is zo geregeld als je dat graag wil
pi_197170521
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hehehe, dámn, da's slekt :D
10 jaar over datum, en dan was het nog senseo-prut ook _O- :D

padjes en cupjes zijn geen koffie. koffie zet je van bonen :7 En ik heb denk ik 10 soorten thee, meestal wel een flesje wijn in de kast (drink ik zelf niet), 15 soorten alcolholische meuk.. je gaat hier geen dorst hebben.
Ik heb pas wel een pak ijsthee gekiept wat er naar mijn gevoel al best lang aangebroken lag.. niet te zuipen die rommel :')
Hier ook beperkt assortiment hoor.
Koffie/thee/waterlimonade is het enige dat hier standaard in huis is.
Verder soms wat verdwaalde voorraad frisdrank (dat blijft hier na verjaardagen rustig nog maanden staan en bederft ook niet zo.. dus soms heb je mazzel)
En wijn en een mini assortiment sterke drank is er vaak ook wel. Maar weinig mensen die ik ken zitten om 15.00 aan de pirttu of wodka :)
pi_197170588
Thanks voor jullie reacties.

Hij nodigde mij uit, eind vd middag ,vind me overduidelijk leuk dus het was niet zo dat hij mij weg probeerde te krijgen ofzo.
En ja, het is gek dat hij zelf geen trek kreeg.

Bedoel, de eerste date had ik een tafel vol hapjes staan.

Het is toch niet heel gek om een stukje gastvrijheid te verwachten?

Dus tja, ik ben wat afgeknapt want ik vind het niet echt gentleman behaviour...
pi_197170685
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:12 schreef DW457 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het zelf een enorme afknapper vinden als mijn date moeilijk gaat doen over zoiets kleins wat zo simpel op te lossen is. Niet alles kan en hoeft perfect te gaan op een (eerste) date. 🙄
Het was geen eerste date.
pi_197170809
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:
Thanks voor jullie reacties.

Hij nodigde mij uit, eind vd middag ,vind me overduidelijk leuk dus het was niet zo dat hij mij weg probeerde te krijgen ofzo.
En ja, het is gek dat hij zelf geen trek kreeg.

Bedoel, de eerste date had ik een tafel vol hapjes staan.

Het is toch niet heel gek om een stukje gastvrijheid te verwachten?

Dus tja, ik ben wat afgeknapt want ik vind het niet echt gentleman behaviour...
Dat is dan weer een vrouwending een hele tafel met hapjes, maar wat gastvrijheid betreft heb je gelijk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197170899
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hehehe, dámn, da's slekt :D
10 jaar over datum, en dan was het nog senseo-prut ook _O- :D

padjes en cupjes zijn geen koffie. koffie zet je van bonen :7 En ik heb denk ik 10 soorten thee, meestal wel een flesje wijn in de kast (drink ik zelf niet), 15 soorten alcolholische meuk.. je gaat hier geen dorst hebben.
Ik heb pas wel een pak ijsthee gekiept wat er naar mijn gevoel al best lang aangebroken lag.. niet te zuipen die rommel :')
Erg he ik krijg zelden bezoek, ik ga altijd op bezoek en drink zelf geen koffie. Dus toen ik een koffieklant had mocht ze kiezen. Maar als ik brybry op bezoek zou krijgen of ieder ander om die reden zou ik gewoon van te voren even vragen of ze wensen heeft. Het gaat toch om een eerste indruk maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197170904
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:26 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is dan weer een vrouwending een hele tafel met hapjes, maar wat gastvrijheid betreft heb je gelijk.
Klopt. Ben van nature heel gastvrij en heb altijd wel wat in huis maar dat verwacht ik niet van een ander maar gewoon de basics , dat vind ik gewoon een kwestie van fatsoen.
pi_197170963
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Klopt. Ben van nature heel gastvrij en heb altijd wel wat in huis maar dat verwacht ik niet van een ander maar gewoon de basics , dat vind ik gewoon een kwestie van fatsoen.
Ik heb druiven en mandarijntjes voor je net gehaald. Verder zou ik er een eerste keer niet teveel bij stilstaan als hij echt leuk is. Dumpen kan altijd nog.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197171059
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:37 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb druiven en mandarijntjes voor je net gehaald. Verder zou ik er een eerste keer niet teveel bij stilstaan als hij echt leuk is. Dumpen kan altijd nog.
Haha lief van je.

Tja, ik steek gewoon anders in elkaar. Ik vroeg aan hem bijv wat hij drinkt en haal dat in huis want ja, je wilt toch een goede indruk maken.

En dan kan je denken. Joh brybry , maak er geen drama van. Maar als je er niet aan denkt om je date iets aan te bieden dan verwacht ik niet dat je in de toekomst attent zal zijn...
En laten we eerlijk zijn,bijna elke vrouw vind het toch leuk om eens verrast te worden oid.
pi_197171080
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eten als in diner?
Een boterham met kaas was ook goed geweest _O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:46:56 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197171116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook beperkt assortiment hoor.
Koffie/thee/waterlimonade is het enige dat hier standaard in huis is.
Verder soms wat verdwaalde voorraad frisdrank (dat blijft hier na verjaardagen rustig nog maanden staan en bederft ook niet zo.. dus soms heb je mazzel)
En wijn en een mini assortiment sterke drank is er vaak ook wel. Maar weinig mensen die ik ken zitten om 15.00 aan de pirttu of wodka :)
Sterke drank blijft goed, maar dat drink ik zelf heel soms.. whisky en wodka is wat ik zelf wel eens pak, maar een fles whisky wordt bij mij ook makkelijk een jaar oud, wodka iets minder, maar als het op is, ren ik ook niet naar de winkel om nieuw te halen.. ik heb een paar soorten rum staan, Tequila, een lekkere cognac, flessie 43, wat andere likeurtjes, flessie rood en wit.. op de meeste flessen ligt stof tho.

Ik drink zelf koffie en tegenwoordig ook weer wat meer thee, en siroop (halve assorti KC in de koelkast), mijn guilty pleasure is Monster, maar ook daarmee ben ik aan het minderen. En er ligt ook altijd standaard fanta, 7up, cola, cassis enzo in de koelkast nieuw, dat drink ik zelf nooit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:47:12 #47
66083 Platina
78th Element
pi_197171122
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha lief van je.

Tja, ik steek gewoon anders in elkaar. Ik vroeg aan hem bijv wat hij drinkt en haal dat in huis want ja, je wilt toch een goede indruk maken.

En dan kan je denken. Joh brybry , maak er geen drama van. Maar als je er niet aan denkt om je date iets aan te bieden dan verwacht ik niet dat je in de toekomst attent zal zijn...
En laten we eerlijk zijn,bijna elke vrouw vind het toch leuk om eens verrast te worden oid.
Je hebt volledig gelijk, als iemand in het begin van de datingfase niet eens die moeite neemt dan gaat het echt niet beter worden.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:49:14 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197171156
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Erg he ik krijg zelden bezoek, ik ga altijd op bezoek en drink zelf geen koffie. Dus toen ik een koffieklant had mocht ze kiezen. Maar als ik brybry op bezoek zou krijgen of ieder ander om die reden zou ik gewoon van te voren even vragen of ze wensen heeft. Het gaat toch om een eerste indruk maken.
Ja, doe ik ook, ook al ben ik standaard vrij prepared, maar mensen drinken of eten wel eens wat raars.. of hebben allergieën of intolerantieshizzle.. als een date hier thuis is, eten ze hier ook meestal.. ga ik iig wel vanuit. Als ze voor het eten vluchten heb ik het verklooid :@ :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197171288
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 07:58 schreef Brybry het volgende:
Gister tweede date gehad, begon goed en was weer erg gezellig. Er is gezoend.
Maar......ik kom daar in de middag en zou een tijdje blijven en er was gewoon niks te eten :'(

Ik had de eerste date voor hapjes e.d. gezorgd want tja, dat doe je als het wat later begint te worden.
Maar hij dus niks , op de terugweg bij tankstation een broodje moeten kopen.
Dit is toch wel een hele grote afknapper voor een verder leuke man , weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Ik vind dat je zeurt. Je zocht toch een man zonder kinderen hoewel je zelf kinderen hebt?
Nu heb je een man die vrede heeft met zo'n kromme wens, je autisme accepteert en dan val jij over "niks te eten".

Ooit gehoord van geven en nemen, laten gaan, aankijken hoe het verder gaat, 2e kans? Subtiel laten weten dat hij wat meer zijn best zou moeten proberen te doen?
Waarom gelijk al een afknapper terwijl jij ook verre van perfect bent? :?
pi_197171356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef Platina het volgende:

[..]

Je hebt volledig gelijk, als iemand in het begin van de datingfase niet eens die moeite neemt dan gaat het echt niet beter worden.
Dat wil ik ook niet zeggen kijk maar naar mijn koffiepad verhaal.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')