SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je hebt een vaccin gewonnen?quote:
Morgen weerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik had ook liever gehad dat er gewoon darten op tv was
Nee. Ik ben blij dat ik thuis ben en dit jaar niet meer hoef te werkenquote:
Ik heb extra een aubergine gekochtquote:
Ik nietquote:Op donderdag 31 december 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb extra een aubergine gekocht
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Ik had ook liever gehad dat er gewoon darten op tv was
Mijne was weer dik 100 franc naar beneden gegaan dus primaquote:Op donderdag 31 december 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch maar eens zorgverzekeringen bekijken.
Ben je ziek?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:42 schreef crv het volgende:
[..]
Mijne was weer dik 100 franc naar beneden gegaan dus prima
Neequote:
Spannenddddquote:Op donderdag 31 december 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch maar eens zorgverzekeringen bekijken.
Oh shitquote:Op donderdag 31 december 2020 12:44 schreef crv het volgende:
[..]
Nee
Extreme rugklachten, lees maar ff terug
Brr dit ziet er koud uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Godver dat is stijl en gaat hard![]()
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Gas Dr'op !quote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een witte stijlquote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Looks good! Veel plezierquote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Vaarwelquote:Op donderdag 31 december 2020 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Rust zacht.
zometeen naar de hornbach.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:11 schreef moemoe het volgende:
[..].
Heb jij ook een beetje een feeststemming?
[..]
Looks good! Veel plezier.
Als je het maar met een glaasje champagne erbij doetquote:Op donderdag 31 december 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen naar de hornbach.
Jamakaja- jippie jippie jeeeej
Wat een feest
Alleen barst ie elke volgende nacht weer openquote:
ik hoop wel dat de oliebollenkar er bij staatquote:Op donderdag 31 december 2020 13:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je het maar met een glaasje champagne erbij doet.
Toen ik lip had laten piercen kon ik dag later ook alles weer. (Piercing door mijn lip he, niet alleen eronder)quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Leeshet net terug. Wat balen zeg.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:44 schreef crv het volgende:
[..]
Nee
Extreme rugklachten, lees maar ff terug
Paar krokeldillen loslaten voor de deur.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alles in huis. nu ramen dichtspijkeren voor oud en nieuw :p
heb hier geen grachtquote:Op donderdag 31 december 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar krokeldillen loslaten voor de deur.
begin alvast te gravenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die opblaaskrokeldillen dan?
niet?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is op dit moment niet mogelijk
Duurt ffquote:Op donderdag 31 december 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leeshet net terug. Wat balen zeg.![]()
werkt de morfine al?
`quote:Op donderdag 31 december 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En die blonde dame @:uitstraling
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die kat was me serieus niet opgevallen, die blonde dame wel
Ik las 'make-up op eten'quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Yes alleen nog make-up op en eten en ik ben ready.
Tuk zequote:Op donderdag 31 december 2020 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Tijd voor een serieus dutje, geloof niet dat dat me eerder is gelukt op oudjaarsdag. Wat is het nog heerlijk stil.
Kon niet lang genoeg durenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
Over minder dan 10 uur zit dit jaar er weer op.
valt goed mee met het vuurwerk jaquote:Op donderdag 31 december 2020 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Tijd voor een serieus dutje, geloof niet dat dat me eerder is gelukt op oudjaarsdag. Wat is het nog heerlijk stil.
ja nice hequote:Op donderdag 31 december 2020 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Het is zo plotseling, heb helemaal geen eindejaarsgevoel.quote:
Je zag et niet aankomen?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zo plotseling, heb helemaal geen eindejaarsgevoel.
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooi innerlijk is ook belangrijk
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Dat is iets wat lelijkerds zeggen UItstraling :p
Nee normaal is er altijd zo'n bepaald gevoel, maar dat mist nu ofzoquote:
Ja mij maakt het ook geen moer uit als een vrouw maar een lekker lichaam heeftquote:Op donderdag 31 december 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Dat is iets wat lelijkerds zeggen UItstraling :p
zak er op en gaanquote:Op donderdag 31 december 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mij maakt het ook geen moer uit als een vrouw maar een lekker lichaam heeft
op haar lelijke hoofd?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet dan toch, schijnwerpers erop dan juist
Daar gaan de laatste IC beddenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
dus
https://www.omroepwest.nl(...)rqk2omM8fB9EZgtLu7R4
Zwaar illegaal vuurwerk ontploft in flatwoning Alphen; meerdere huizen ontruimd
Pffffquote:Op donderdag 31 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaan de laatste IC bedden
Ooooooh ja maar met een mooi lichaam bedoel ik ook een hoofd als een nat lief kirrend engeltjequote:
Daar ben je mooi klaar mee, zulke tokkieburenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
dus
https://www.omroepwest.nl(...)rqk2omM8fB9EZgtLu7R4
Zwaar illegaal vuurwerk ontploft in flatwoning Alphen; meerdere huizen ontruimd
Hmm nee, denk het nietquote:Op donderdag 31 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Etto stiekem van de andere kant zijn denk je?
Lekker net voor de vaccinatie toch nog even long- en zenuwschade oplopen.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
Schoonfamilie wil op nieuwjaarsdag met tien man bij elkaar komen om samen wat te eten. Godverdomme zeg, gaan ze zich nu tijdens de hopelijk laatste loodjes toch nog ontpoppen als aso's. Echt geen zin in deze shit.
Volwassen of 5 man en 6 kinderen?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
Schoonfamilie wil op nieuwjaarsdag met tien man bij elkaar komen om samen wat te eten. Godverdomme zeg, gaan ze zich nu tijdens de hopelijk laatste loodjes toch nog ontpoppen als aso's. Echt geen zin in deze shit.
Gewoon op de grond in de gang leggen, toch? Paar pylonnen eromheen zodat niemand per ongeluk op de fantoomvingers gaat staan.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaan de laatste IC bedden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |