Dat heb ik ook wel eens gehoordquote:Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze live niet meer zo goed zijn....
Heb ik me hier laten vertellen
Zelfde hier. Alleen Sara en Rhiannon maken (af en toe) iets in me los.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Fleetwood Mac, ik vind ze vaak wel leuk om een keer te horen en dan houdt het ook wel op.
Lindsey wel..quote:Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze live niet meer zo goed zijn....
Heb ik me hier laten vertellen
true ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het hele nummer is heel fijn
Sara maakte ook wel iets in Stevie Nicks los. En daarna werd Sara losgemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zelfde hier. Alleen Sara en Rhiannon maken (af en toe) iets in me los.
En zijn ze blijven gebruiken tot ze de rechten verloren aan Sky Sports en Channel 4.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:25 schreef Berkery het volgende:
Dit werd jaren door de BBC gebruikt als intro muziek bij de F1
Kwam er pas jaren later achter dat het van Fleetwood Mac was
Een van de beste 3 FM nummers?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de 3 beste van FM in de lijst de 3 hoogste, mag het eens.
Dan had Tusk er nog bij moeten staanquote:Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de 3 beste van FM in de lijst de 3 hoogste, mag het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |