Absoluut eens!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar had gewoon War Pigs moeten staan natuurlijk, of anders Iron Man ofzo.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft hij alMaar hij vindt het oubollig... niet hip genoeg.
Je vergeetquote:
doe dan Mr. Crowley als we er een Ozzy solo plaat erin willen hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Absoluut eens!
En dat No more tears had er sowieso niet in gemoeten
I know. I should. Maar niet aan gedacht.quote:
Het is wel erg 00’s om op een forum te zitten.quote:
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISTER CROOOOOOOOOOOOOOWLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYquote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe dan Mr. Crowley als we er een Ozzy solo plaat erin willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Tsja 18jaar is ook wel erg jongquote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel, maar hij niet.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISTER CROOOOOOOOOOOOOOWLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYRhandy Rhoads, veel te jong ons verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Stemplaat genotquote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef MTheBassman het volgende:
overigens heb ik hetzelfde met Thunderstruck van AC/DC, vind die eigenlijk geen zak aan maar die staat ook belachelijk hoog.
Die staat echt veel te hoog, staat prima op plaats 766.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef MTheBassman het volgende:
overigens heb ik hetzelfde met Thunderstruck van AC/DC, vind die eigenlijk geen zak aan maar die staat ook belachelijk hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |