was het maar spelen, ik heb niet het idee dat hij inhoudt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand speelt een beter slaafje.
Wat beter doen? Slaaf zijn? Denk dat andere coureurs dat idd niet beter doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)e-zou-het-beter-doen!
Dat zou wel beter zijn. Hoewel het van mij ook in de ochtend mag, zodat je nog wat aan je middag hebt. Of in de avond, zodat de kinderen op bed liggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)-eerder-in-2021.html![]()
![]()
![]()
![]()
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn. Hoewel het van mij ook in de ochtend mag, zodat je nog wat aan je middag hebt. Of in de avond, zodat de kinderen op bed liggen
2 uur was ook gewoon kut. Zo midden op de dag kan je vaak verder weinig met je dag. Keuze tussen bv strand en F1. Goed je kan natuurlijk op 't strand kijken met mobieltje maar 't is maar één van de vele voorbeelden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Beste besluit van de afgelopen jaren dit.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de avond, uitslapen kunnen we hier ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?
Jij bent een lekkere
F1 in de ochtend, doe ff normaal man!
Makkelijke keus toch. Gewoon F1 kijken en geen strand. Dat kan mooi in de weekenden tussen de F1quote:
Dan heb ik geen slap excuus meer om op zondagmiddag 13:00 uur mn eerste biertje los te trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de avond
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bedquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?
Jij bent een lekkere
F1 in de ochtend, doe ff normaal man!
Blijft weinig van over als ze naar 25 races gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Makkelijke keus toch. Gewoon F1 kijken en geen strand. Dat kan mooi in de weekenden tussen de F1
Dan neem je maar een snipperdag om naar dat klotestrand te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Blijft weinig van over als ze naar 25 races gaan
dat scheelt dan weer want dat gaat niet doorquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bed
Tot twee keer toe nét op tijd terug uit de kroeg geweest voor start van het seizoen haha.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bed
Geruchten en nog geen officieel bericht. Er is ook nog plek vrij in april, dus kan op dat moment verreden worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt dan weer want dat gaat niet door
De vraag is of in maart de kroegen in Nederland al open zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tot twee keer toe nét op tijd terug uit de kroeg geweest voor start van het seizoen haha.
mij maakt de tijd uiteindelijk niet zoveel uit, ik vond alleen die 10 minuten na het uur een beetje kinderachtig om iedereen nog even wat reclame door de neus te duwenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten die fans sinds max overwinning in 2016 straks wennen aan het nieuwe tijdstip.
Ik dacht dat het al besloten was maar dan heb ik het niet goed gelezenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geruchten en nog geen officieel bericht. Er is ook nog plek vrij in april, dus kan op dat moment verreden worden.
Vooral voor de fans in de USA.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij maakt de tijd uiteindelijk niet zoveel uit, ik vond alleen die 10 minuten na het uur een beetje kinderachtig om iedereen nog even wat reclame door de neus te duwen
Niet besloten maar kans is groot omdat ze nu zo al moeten beslissen vanwege lange opbouw van het circuit. Itt vorig jaar kunnen ze nu echter wel nog prima kiezen om 'm later in het seizoen daar te verrijden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al besloten was maar dan heb ik het niet goed gelezen
Als ie najaar wordt verreden wordt dan geruild met 1 van de Aziatische races in het najaar?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet besloten maar kans is groot omdat ze nu zo al moeten beslissen vanwege lange opbouw van het circuit. Itt vorig jaar kunnen ze nu echter wel nog prima kiezen om 'm later in het seizoen daar te verrijden.
Behalve dan de eerste de beste rookie die in Lewis' auto stapt en hem voor kan blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)e-zou-het-beter-doen!
Jamaar in die 10 minuten hadden ze ook gewoon wat beelden vanaf het circuit kunnen laten zien. Maar dat deden ze nooit. Slap gelul van kamphues en/of extra reclame. Dan heb je niks aan die 10 minuten. Beter dus dat ze dat terugdraaien.quote:
Hij lijkt mij welquote:
Het is altijd wel ergens 2100u!quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heb ik geen slap excuus meer om op zondagmiddag 13:00 uur mn eerste biertje los te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |