Dit nummer heeft wel een hoge PH-waarde ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is dit het zeikmuziekuurtje? Eerst RHCP en nu U2.
deze gaat wel en Sunday Bloody Sunday is geniaal, verder kan het mij ook gestolen worden, veel te kibbelkabbel meestal.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
U2 is altijd een overschotheb echt niks met die band
oh ja, ik was dat al helemaal vergetenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft Randy al uitgescheten
Toen ik ging pitten moesten ze nog 10x, volgens mij 5 in de nacht geweest. Dus we krijgen er nog 4. Kan ook dat ik me er eentje verteld heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan me herinneren dat die laatste dag ook altijd wel een U2 overschot heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Je bent te vroegquote:Op donderdag 31 december 2020 10:52 schreef Berkery het volgende:
123 Paranoid - Black Sabbath![]()
122 Zombie - The Cranberries![]()
121 Kleine Jongen - André Hazes![]()
120 Bitter Sweet Symphony - The Verve![]()
119 Have You Ever Seen The Rain - Creedence Clearwater Revival![]()
118 The Pretender - Foo Fighters![]()
117 Goodnight Saigon - Billy Joel![]()
116 Stil In Mij - Van Dik Hout![]()
115 When The Lady Smiles - Golden Earring![]()
114 Yellow - Coldplay![]()
113 Suspicious Minds - Elvis Presley
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hij valt nu Lennon lastig...Baggy trousersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |