Had het eigenlijk nooit eerder opgezocht. Nam het voor waar aan.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. zo zie je maar weer dus.
Dat doe ik niet zelf. Stinkt het hele huis, zit ik met zo'n pan olie die je weer ergens moet dumpen. Haal ze wel gewoon bij de kraam.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Sta je al oliebollen te bakken, wandelende frituurkraam?
All Starsquote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef mario390 het volgende:
ring o star all star band in concert
Ja ga ik ook doen straks.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zelf. Stinkt het hele huis, zit ik met zo'n pan olie die je weer ergens moet dumpen. Haal ze wel gewoon bij de kraam.
Gisteren al gedaan. Misschien straks even aanvullenquote:
Ik had ze gister even bij AH gehaald vond ze toch wel prima daar.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Misschien straks even aanvullen
Zag ze gisterenavond wel liggen en zagen er goed uit dus misschien doe ik die wel. Kan ik tenminste gewoon pinnenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had ze gister even bij AH gehaald vond ze toch wel prima daar.
Haha dat kan ik bij de bakker ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zag ze gisterenavond wel liggen en zagen er goed uit dus misschien doe ik die wel. Kan ik tenminste gewoon pinnen
Hoe dronken ben je dat je royal Albert en Rod verkeerd schrijftquote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef mario390 het volgende:
ro stewart in concert
oyal ralbert hall
Mi. Wat is dat?quote:
De oliebollen kraam hier kon dat ook tot vorige week. Toen moest alles ineens contantquote:Op donderdag 31 december 2020 08:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha dat kan ik bij de bakker ook.
Gezelligquote:
?quote:
Wat is dat nu weer voor rare gang van zaken danquote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
De oliebollen kraam hier kon dat ook tot vorige week. Toen moest alles ineens contant![]()
En dan zeg je jammer dan en loop je weg en kan je ineens wel pinnen
Zal wel makkelijker zijn met de belasting ontduiken .quote:Op donderdag 31 december 2020 08:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor rare gang van zaken dan
Pinnen ten tijde van covid is toch sowieso de tip ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |