Je kan ook overdrijven in snobismequote:Op donderdag 31 december 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
Een solo plaatje van thom yorke er in mag ook wel eens, suspiria of ingenue bijvoorbeeld
Ik wil eerst The Radios proberen terug erin te krijgen, als het even kan met een nummer dat er nooit in heeft gestaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
Een solo plaatje van thom yorke er in mag ook wel eens, suspiria of ingenue bijvoorbeeld
Dan liever de originele Suspiria muziekquote:Op donderdag 31 december 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
Da's verdraaid schappelijk van Dagoquote:Op donderdag 31 december 2020 03:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja. De video is door God naar ons gezonden als de tien geboden op de Mount Sinai
Neeneeneeequote:Op donderdag 31 december 2020 03:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven in snobisme
quote:Op donderdag 31 december 2020 03:31 schreef PippenScottie het volgende:
Lieve, lieve FOK vrienden. Ik ga naar bed.
Dompel je ziel onder in liefde en maak er een mooie laatste nacht van!
Jullie zijn fantastisch en jullie maken de laatste week van het jaar elk jaar fantastisch!
Slaap lekker ScottieGod!quote:Op donderdag 31 december 2020 03:31 schreef PippenScottie het volgende:
Lieve, lieve FOK vrienden. Ik ga naar bed.
Dompel je ziel onder in liefde en maak er een mooie laatste nacht van!
Jullie zijn fantastisch en jullie maken de laatste week van het jaar elk jaar fantastisch!
Alleen de eerste 2 nachten nog wel eens gedaan, zonder succes. Heb ook het idee dat er 10-15x zoveel appjes binnenkomen als ze kunnen tonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |