Ik moet bekennen dat ik niet meer dan een handjevol singles kenquote:Op donderdag 31 december 2020 03:05 schreef skysherrif het volgende:
Is fast car de beste van chapman?
Fear of the dark is wel een pareltje vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 03:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hou niet van het soort heavy metal dat Iron Maiden maakt. Nooit iets mee gekund
ik ken er ook maar 3 hoor hahaquote:Op donderdag 31 december 2020 03:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet meer dan een handjevol singles kenDus lastig om over te oordelen
Oeh die ook inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eens en baby can i hold you vind ik ook minstens even goed
Alle IC bedden in NL zijn praktisch vol, maar laten we het over pijltjes gooien hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 03:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is echt al dagen komkommertijd, merkte je ook wel aan het feit dat willekeurige dartsuitslagen in de tweede en de derde ronde ook het radiojournaal haalden
Kan goed dat ik hem een nieuwe kans ga geven. Maar de keren dat ie in Stubru's Tijdloze voorbij kwam was het geen succes.quote:Op donderdag 31 december 2020 03:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fear of the dark is wel een pareltje vind ik.
Ik an sich ook niet, maar die ene keer per jaar vind ik het wel leukquote:Op donderdag 31 december 2020 03:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hou niet van het soort heavy metal dat Iron Maiden maakt. Nooit iets mee gekund
Ja, ik vrees dat ze bij de NPO Radio 2-redactie de keuze hebben gemaakt om tijdens de T2000 het slechte nieuws grotendeels weg te laten. Willen de sfeer er goed in houden.quote:Op donderdag 31 december 2020 03:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alle IC bedden in NL zijn praktisch vol, maar laten we het over pijltjes gooien hebben
Die live versie vind echt vet hoe ze het publiek meenemen.quote:Op donderdag 31 december 2020 03:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan goed dat ik hem een nieuwe kans ga geven. Maar de keren dat ie in Stubru's Tijdloze voorbij kwam was het geen succes.
Ik mis hemquote:Op donderdag 31 december 2020 03:08 schreef PippenScottie het volgende:
@:oscarmopperkont
Grouchy, WAAR BEN JE??
Ik ook, maar waar jij twee weken zegt, zeg ik drie maandenquote:Op donderdag 31 december 2020 03:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat ze bij de NPO Radio 2-redactie de keuze hebben gemaakt om tijdens de T2000 het slechte nieuws grotendeels weg te laten. Willen de sfeer er goed in houden.
Helaas hebben we het ergste waarschijnlijk nog lang niet gehad. Ik vrees enorm voor de komende 2 weken
Kwam in beeld bij Foo Fighters, omdat ik shirt aan had. Daarna voornamelijk nummers die ik niet kan spelen/zingen. En toen vroeg iemand of ik echt speelde of #fakequote:Op donderdag 31 december 2020 03:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben het afgelopen uur eruit geweest. Wat is de context? Ik mis het compleet
Laten we het niet hopen. Ik hoop oprecht dat mijn pa in de eerste maand nog gevaccineerd kan wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 03:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ook, maar waar jij twee weken zegt, zeg ik drie maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |