Dat vind ik echt goed maar krijg ik geen gevoel bij. Ja heerlijk vaag ditquote:Op donderdag 31 december 2020 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zijn leugens want A Day In The Life is al geweest.
ja die is echt genieten.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook eens dat Gently Weeps het enige echt, echte genotsnummer van the Beatles is?
In ieder geval meer dan de nummers van blofquote:Op donderdag 31 december 2020 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel inhoud heeft een shotglas?
Geen gevoel, geen gevoel. Wat een gezever.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt goed maar krijg ik geen gevoel bij. Ja heerlijk vaag dit
Bah. Daar hebben meer mannen ingezeten dan usb-sticks dit jaar wereldwijd in computersquote:
Gelukkig wel 3 S'en.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
Net Run to the hills, nu een lied waarvan de afkorting bestaat uit S'en...
@:essnhills
De hoeveelheid drank die in een shotglaasje kan, is meestal 2 of 3 cl, maar maximaal 5cl.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel inhoud heeft een shotglas?
Smerige limonde wel, 3Esquote:
Accepteer nou gewoon dat het extreme willekeurigheid is.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Tuurlijk, hiervan weer wel de albumversie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |