vanochtend een afspraak gemaakt met Elizabeth (in een andere adv. noemt ze zich heyhey231). Contact en afspraak waren snel gemaakt, maar toen ik aankwam op de locatie werd ik ontvangen door een man/jongen. Hier had ik al mijn eerste bedenkingen, aangezien de dame nog niet aanwezig was. Na 5 min was zij er dan ook, ik moest direct afrekenen en het geld werd afgegeven aan de jongen, waarop deze vertrok. Tijdens het wachten de woonkamer eens rond gekeken, deze was niet de netste woning die ik gezien heb. Dit kan natuurlijk, maar ik kreeg een steeds ongemakkelijker gevoel. Ook al omdat ik de indruk kreeg dat er meer dan alleen maar wat joints gebruikt werden. Toen ik vervolgens in gesprek raakte met de dame vroeg ik mij steeds verder af of ik wel met haar de afspraak gemaakt had .... Dit gebeurt natuurlijk wel vaker, maar ik had het idee dat zij totaal geen idee had wat voor afspraken er gemaakt waren. Omdat ze niet de meest aantrekkelijkste verschijning was en ook nog eens een beetje vaag was, heb ik besloten om maar weer te vertrekken voordat het ook maar tot enige actie was gekomen. Jammer voor de 100 die ik al had afgerekend (risico van het vak), maar mijn opwinding was totaal verdwenen.
U MAD?