Het zou tijd worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heeft hij het darten wel uitgespeeld en kunnen we ermee kappen.
Ik heb een x met hem zitten vreten bij zo'n Euro Tour in Nederland. Een van de weinige toppers die er zo bij kwam. Rest was snel vertrokken.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zou je met d’n Deef echt uitstekend pints weg kunnen happen in de pub.
Ik hoorde dat M. Smith ook hee behoorlijk kan zuipen. Klopt dit?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb een x met hem zitten vreten bij zo'n Euro Tour in Nederland. Een van de weinige toppers die er zo bij kwam. Rest was snel vertrokken.
Ja, dit snap ik ook niet zo.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Domme Deef is een onmogelijk te haten kind, joh. Wel heel bijzonder als je hem een nare speler vindt.
Stukje onderhoudsvriendelijke tuin.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
DRT feliciteert Danny 'The Freeze' Noppert.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Nederlandse held. Verkoopt beter dan EmVeeGee the EmVeePee.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk zijn pijlen zijn populayer.
[ twitter ]
3x toeteren, @Mani89 kan dit?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Alle toeter-turken erop af!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
3x toeteren, @:Mani89 kan dit?
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij (dit ga ik straks even checken) staat er bij mijn achterbuurman ook zoiets in de tuin. Die is namelijk vandaag jarig en ik hoor al de hele morgen ontzettend vervelend getoeter.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
3x toeteren, @:Mani89 kan dit?
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij (dit ga ik straks even checken) staat er bij mijn achterbuurman ook zoiets in de tuin. Die is namelijk vandaag jarig en ik hoor al de hele morgen ontzettend vervelend getoeter.
Noppert zakt weer twee plekken op mijn ranglijstquote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er zeker nog maar vind darten geen sport dus zie niet in waarom ik ineens in allerlei dartstopics zou moeten reageren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
N
[..]
Nee een andere user lukte het niet om hem te taggen dus ik was even bang dat ‘ie ons verlaten had
Hoe minder ik post hoe aardiger je me gaat vinden.quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja @:generationalpha moet wel blijven. Van onze tradities blijven ze af
Waar is 23?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:44 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
DRT feliciteert @:El-Stinho met een keurige 24e plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |