Ik maak maar een grapjequote:Op woensdag 30 december 2020 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Ben ik gemeen tegen je geweest ofzo?
Chizzy nog steeds 50% op de dubbelsquote:
Er zijn wel een paar godverdommes door mijn kamer geschreeuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Zijn er nog mensen gruwelijk mad geworden bij de nederlaag van die kut Belg?
Grapjes zijn altijd welkomquote:
Stijn had weer een beetje zo'n bui weetjewel.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel Van den Bergh uitkotsen maar slaafs achter Van Gerwen aanrennen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Goeie vragen. Hoe diep moest je graven? Wat gebeurt er in je hoofd?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ch-niet-opgeven.html
Als Chizzy dit niveau haalt gaat dat vuurwerk wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:55 schreef spleeh het volgende:
Zie dat Chizzy inderdaad gewonnen heeft van die saaie dansbelg.
Wordt waarschijnlijk wel een eenzijdige kwartfinale gezien de vorige ontmoetingen tussen van Gerwen en Chisnall
Deze manquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:
Geen druk. Ik denk dat Chizzy MvG het nog best lastig zou kunnen maken zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De enige keer dat ik me kan herinneren dat Chizzy MVG serieus aan het wankelen bracht. En vervolgens met 6-5 voor en zelf beginnen een puddingleg
Die 161 finish om 6-5 voor te komen KOEKOEKquote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geen druk. Ik denk dat Chizzy MvG het nog best lastig zou kunnen maken zo.
Ik las het even terug, wat een genot. Stiekem hoop je gewoon dat Mvg wint, alleen voor Stijn. Die man is meer anti Van Gerwen dan de vlaggetjes mensen voor Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stijn had weer een beetje zo'n bui weetjewel.
Lijkt wel een eeuwigheid geledenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)next/2020/12/31/#110
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |