Ik ben ooit op Ibiza geweest voor een bruiloft, toen hadden we een tafeltje gepakt op een vipdeck.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit rare dingen beleefd met een BN-er.
Dit had ik wel verwacht van hem ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit op Ibiza geweest voor een bruiloft, toen hadden we een tafeltje gepakt op een vipdeck.
Kwamen we Rob Geus tegen die we omdat we aardig naar de klote waren bij ons uitnodigden. Bleef urenlang plakken voor de gratis drank. Wat een absolute schooier.
Tot zover deze anekdote
de koekaraatsja laai onder de kitsjenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit op Ibiza geweest voor een bruiloft, toen hadden we een tafeltje gepakt op een vipdeck.
Kwamen we Rob Geus tegen die we omdat we aardig naar de klote waren bij ons uitnodigden. Bleef urenlang plakken voor de gratis drank. Wat een absolute schooier.
Tot zover deze anekdote
Ik heb echt geen idee wie of wat Rob Geus isquote:Op woensdag 30 december 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Waarom houdt je dat bezig?quote:
Wacht evenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie of wat Rob Geus is
Man, man, man.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik kwam een keer die mensen tegen van het kamasutrabeurs-filmpje. Vonden zichzelf hele bigstars en vroegen geld om met mensen op de foto te gaan. (lol)quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit rare dingen beleefd met een BN-er.
'hier word ik niet vrolijk van'.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb leerlingen van het niveau Chisnall bijles moeten geven hoe ze hoeken moeten berekenenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is de hoek aan het berekenen, dit kan even duren.
Lucky youquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |