Dit is ouder werkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
het oude werk is meer dan uitstekend
Verre van, maat!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
godzijdank ik ben niet de enige
Ik waardeer dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden vond iedereen hier dit wel mooi volgens mij. Er is toch veel veranderd in die tijd.
quote:
als je kijkt naar aanwezige uren, staat ze ver bovenaan denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gemiddelde ligt veel te hoog.
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, kind toch.![]()
(ik dacht dat altijd als ik Coolio hoorde rappen "I'm 23 now, will I live to see 24" en dan dacht ik woah hoe zou dat zijn dan. En ineens was ik 20 jaar ouder).
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Isorden het volgende:
Boudewijn is wel een Vreemde Kostganger....
George en Henny ook
Blijkbaarquote:
Waar je mee omgaat wordt je besmet? Misschien geldt dat ook voor muziek die nooit meer gedraaid wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden vond iedereen hier dit wel mooi volgens mij. Er is toch veel veranderd in die tijd.
en dus meer dan uitstekendquote:
je huilt maar je lacht ?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK! leeft tegenwoordig alleen nog maar van negativiteit, vreselijk. Maar ik schater ha ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |