SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
een braam zonder doornen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij voor een schutting, daar bind ik 'm steeds aan vast.Als ik 'm laat gaan, gaat 'ie dwars de tuin door ja.
Maar geen doornen, dat sjort wel makkelijker.
Bewust op uitgezocht.quote:
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende: Ik ben bijna vergeten hoe het is om zonder mondkapje op in de trein te zitten.
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een tijdje geleden hechtingen gescoord in mn wenkbrauw (2.5 jaar geleden)
Nu is dat litteken een partij aan het jeuken
Nog wel in maart.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.
Oooh, dat is irritant.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een tijdje geleden hechtingen gescoord in mn wenkbrauw (2.5 jaar geleden)
Nu is dat litteken een partij aan het jeuken
Goed dat jullie het erover hebben... ik moet mijn oude voordeelurenabonnement nog opzeggen. Tegenwoordig reis ik niet meer vaak genoeg met de trein om die kosten terug te verdienenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.
Oh nee ik niet, ben tijdens corona altijd nog met de trein geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.
iddquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, dat is irritant.
Ben wel blij dat de mijne eigenlijk altijd wel braaf is, m'n wenkbrauwlitteken.
plekje in tehuis al gereserveerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en ook al 3 dagen op de meest random momenten kramp in mn voeten
#oudenversleten
Ik loog. Of vergiste me, hoe je het noemen wil.quote:
Ik ga wel in een soort van seniorenflat wonen jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
plekje in tehuis al gereserveerd?
Ik ging maandag bijna knockout bij het sporten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en ook al 3 dagen op de meest random momenten kramp in mn voeten
#oudenversleten
Keren dat ik met de trein was vond ik het altijd wel druk.quote:
Alles gelijkvloers.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga wel in een soort van seniorenflat wonen ja
zoveel vraagtekensquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging maandag bijna knockout bij het sporten.
Maar de volgende dag prompt het niet-maandelijkse bloedbad, dat verklaarde het wel.
Ik sprak vaker met vrienden af buiten de deur. En natuurlijk ons vaste vriendenweekend.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuk om 1x per jaar op een groot feest los te gaan (als ik de mogelijkheid heb want heb wat dat betreft wel beetje saaie vrienden tegenwoordig) en verder zit ik gewoon thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |