SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
een braam zonder doornen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij voor een schutting, daar bind ik 'm steeds aan vast.Als ik 'm laat gaan, gaat 'ie dwars de tuin door ja.
Maar geen doornen, dat sjort wel makkelijker.
Bewust op uitgezocht.quote:
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende: Ik ben bijna vergeten hoe het is om zonder mondkapje op in de trein te zitten.
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een tijdje geleden hechtingen gescoord in mn wenkbrauw (2.5 jaar geleden)
Nu is dat litteken een partij aan het jeuken
Nog wel in maart.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.
Oooh, dat is irritant.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een tijdje geleden hechtingen gescoord in mn wenkbrauw (2.5 jaar geleden)
Nu is dat litteken een partij aan het jeuken
Goed dat jullie het erover hebben... ik moet mijn oude voordeelurenabonnement nog opzeggen. Tegenwoordig reis ik niet meer vaak genoeg met de trein om die kosten terug te verdienenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Laatste keer is al bijna een jaar geleden.
Oh nee ik niet, ben tijdens corona altijd nog met de trein geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten hoe het is om in de trein te zitten.
iddquote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, dat is irritant.
Ben wel blij dat de mijne eigenlijk altijd wel braaf is, m'n wenkbrauwlitteken.
plekje in tehuis al gereserveerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en ook al 3 dagen op de meest random momenten kramp in mn voeten
#oudenversleten
Ik loog. Of vergiste me, hoe je het noemen wil.quote:
Ik ga wel in een soort van seniorenflat wonen jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
plekje in tehuis al gereserveerd?
Ik ging maandag bijna knockout bij het sporten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en ook al 3 dagen op de meest random momenten kramp in mn voeten
#oudenversleten
Keren dat ik met de trein was vond ik het altijd wel druk.quote:
Alles gelijkvloers.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga wel in een soort van seniorenflat wonen ja
zoveel vraagtekensquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging maandag bijna knockout bij het sporten.
Maar de volgende dag prompt het niet-maandelijkse bloedbad, dat verklaarde het wel.
Ik sprak vaker met vrienden af buiten de deur. En natuurlijk ons vaste vriendenweekend.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuk om 1x per jaar op een groot feest los te gaan (als ik de mogelijkheid heb want heb wat dat betreft wel beetje saaie vrienden tegenwoordig) en verder zit ik gewoon thuis.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles gelijkvloers.Roombahemel.
Zou best graag in een mooie jaren 60 bungalow wonen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles gelijkvloers.Roombahemel.
Onregelmatig ongesteld, kan dankzij spiraal makkelijk een paar maanden tussenzitten. En ik voel het niet echt aankomen, dus zelfs nu nog heb ik een "oooooh, komen die sterretjes/krampen/pestbuien dáár door."quote:
aha!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onregelmatig ongesteld, kan dankzij spiraal makkelijk een paar maanden tussenzitten. En ik voel het niet echt aankomen, dus zelfs nu nog heb ik een "oooooh, komen die sterretjes/krampen/pestbuien dáár door."
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sprak vaker met vrienden af buiten de deur. En natuurlijk ons vaste vriendenweekend.
Festivals vielen in 2020 ook een beetje tegen.
Me verder best goed gemaakt. Paar goede voornemens voor 2021 en dan kunnen we er weer tegenaan.
Voordeel, het sporten ging kut, maar ook amper spierpijn.quote:
Zo'n ruime met ruimte eromheen? Kan erger.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou best graag in een mooie jaren 60 bungalow wonen.
Die heb ik van de zomer al omgezet in flex.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat jullie het erover hebben... ik moet mijn oude voordeelurenabonnement nog opzeggen. Tegenwoordig reis ik niet meer vaak genoeg met de trein om die kosten terug te verdienen![]()
.
ik kan geen flex gebruiken omdat ik een regioabbonement hebquote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik van de zomer al omgezet in flex.
Vroeger reisde ik 3 keer per week van Zandvoort naar eerst Woerden en daarna Houten met de trein. Sinds een paar jaar een andere baan dichter bij huis en makkelijker per auto bereikbaar dan per trein, dus ik reis zo weinig dat ik dat hele abonnement af en toe vergeet, al neem ik me al een jaar voor om het stop te zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik van de zomer al omgezet in flex.
Ik heb soms het gevoel dat de verdeling van de vaccins wordt geregeld door de NSquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan geen flex gebruiken omdat ik een regioabbonement heb
Plausibel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat de verdeling van de vaccins wordt geregeld door de NS
Ik gebruikte het abonnement alleen voor recreatieve doeleinden zeg maar. En die zijn er nu nietquote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger reisde ik 3 keer per week van Zandvoort naar eerst Woerden en daarna Houten met de trein. Sinds een paar jaar een andere baan dichter bij huis en makkelijker per auto bereikbaar dan per trein, dus ik reis zo weinig dat ik dat hele abonnement af en toe vergeet, al neem ik me al een jaar voor om het stop te zetten.
Ik had zo'n oude voordeelurenkaart met korting in de avondspitsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
als ik straks in rotterdam woon en nog bij seats zou werken zou ik weer dat 40% daluren gedoe nemen bij de ns want krijg niet genoeg reiskosten
Die is er nog tochquote:Op woensdag 30 december 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n oude voordeelurenkaart met korting in de avondspitsik koesterde hem.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in 10 maanden met de trein
Nee, ín de spits. Niet erbuiten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is er nog toch
https://www.ns.nl/ns-abonnementen/dal-voordeel/
Ah daar las ik overheen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ín de spits. Niet erbuiten.
Ah ja, logisch wel. Kans minimaliseren dat 'ie affikt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar mijn vader voor Oud & Nieuw. En de budabolide blijft veilig in de parkeergarage staan.
daar blijf je dan slapen of hoe kom je terug?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar mijn vader voor Oud & Nieuw. En de budabolide blijft veilig in de parkeergarage staan.
Maar goed, ze zouden m'n abonnement in januari toch afschaffen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ín de spits. Niet erbuiten.
Vooral de prijs werkt niet echt mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ruime met ruimte eromheen? Kan erger.
Durf je het niet aanquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt en te goede woonboerderij gezien.. op de ideale plek. En ik zou het kunnen betalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de prijs werkt niet echt mee.
Pehehe, snap ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral de prijs werkt niet echt mee.
Dat zal met die van mij ook wel gebeuren danquote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar goed, ze zouden m'n abonnement in januari toch afschaffen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, logisch wel. Kans minimaliseren dat 'ie affikt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Hier n den haag zijn er regelingen dat je je auto betaald in parkeergarages kan zetten plus kaartjes voor het ov
Ik denk dat je je auto in elke stad wel betaald in een garage kan stallenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Hier n den haag zijn er regelingen dat je je auto betaald in parkeergarages kan zetten plus kaartjes voor het ov
gebeurt gek genoeg bijna wekelijks dat zo'n auto aan gort gereden wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
jeetje
https://nos.nl/artikel/23(...)-bij-zaltbommel.html
En daar slapen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]P&R. Maar dat hebben ze in het dorp van mijn vader niet. Al komt dit op hetzelfde neer. Mijn auto blijft thuis in de garage, ik wandel vier minuten naar het station en zit een kwartiertje in de trein.
Gelukkig alleen lichtgewond. Dat had slecht af kunnen lopenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
jeetje
https://nos.nl/artikel/23(...)-bij-zaltbommel.html
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kan ik een glaasje champagne drinken. Ik rij niet als ik alcohol op heb.
Blijf thuis bij hoesten, keelpijn, koorts of glitternagels.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb glitter nagellak maar het ziet eruit als een of andere ziekte.
Dat zegt helaas niets over hoe veilig 'ie er staat.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je je auto in elke stad wel betaald in een garage kan stallen
Zelfde.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kan ik een glaasje champagne drinken. Ik rij niet als ik alcohol op heb.
Idemquote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet
ik weiger ook in te stappen bij mensen die 1 druppel alcohol op hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
kalknagellak?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik drink gewoon geen alcohol als ik moet rijden. Als ik niet moet rijden ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk er niet heel erg naar uit om zolang op te blijven. Ik ben oud.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien lig ik er wel voor 0:00 in morgen.
Ja dun en dik door elkaar. En geen onderkleur.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die dikke glitters of wat?
Teetotaller?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink gewoon geen alcohol als ik moet rijden. Als ik niet moet rijden ook niet, trouwens.
Gaat niet helemaal lekker ditquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[/quote _O_ ]
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf thuis bij hoesten, keelpijn, koorts of glitternagels.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ze hierook staan. Gaan al richting gnoom. Kan ze misschien zo trainen dat ze hem wurgen als die in zijn bed ligt
gaat primaquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2586633/2/50#p197115541woensdag 30 december 2020 22:59[/url] schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker dit
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal lekker dit
Oh ja, die zijn wel charmanter als er een ander lakje onder zit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dun en dik door elkaar. En geen onderkleur.
Uhuh ...quote:
En op de pinken zit niks he.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn wel charmanter als er een ander lakje onder zit.
Hoezo niks? Geen glitter meegekregen?quote:
"Kan ze misschien zo trainen dat ze hem wurgen als die in zijn bed ligt"quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt. Kijk maar naar de foto van amarant.
Wie kijkt hier naar?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wél een schattig huisje met leuk uitzicht, dat wel.
https://www.funda.nl/koop(...)8-clarissenbuurt-49/
Je kunt beter een anaconda loslaten in dat tunnelcomplex boven je lamp.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
door beton en hier is het alleen hout
Ja alsof je een plant kan trainenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kan ze misschien zo trainen dat ze hem wurgen als die in zijn bed ligt"
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt beter een anaconda loslaten in dat tunnelcomplex boven je lamp.
Ik, ter vermaak.quote:
Nee geen glitters op gekomen. Drie laagjes ofzo maar nee hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo niks? Geen glitter meegekregen?
Superleukquote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wél een schattig huisje met leuk uitzicht, dat wel.
https://www.funda.nl/koop(...)8-clarissenbuurt-49/
Je mot ook een beetje in dat flesje frotten dat je glitters op je kwast hebt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee geen glitters op gekomen. Drie laagjes ofzo maar nee hoor.
Ik heel beperkt. In de zomer af en toe een biertje. Dat is het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van alcohol, dus drink het ook niet nee.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Komt die ook wel bij gnoom uit ja
Neuh. Ik weet namelijk dat ze een paar meter verderop een flatje willen gaan neerzetten en dat dat parkje in de zomer áfgeladen zit tot diep in de nacht. Parkeren is een hel en de kans is best groot dat er midden in de nacht een of andere dronkelap op je balkon staat.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SuperleukGa je een bod doen?
Ja dan nog ...quote:
hangparkje?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet namelijk dat ze een paar meter verderop een flatje willen gaan neerzetten en dat dat parkje in de zomer áfgeladen zit tot diep in de nacht. Parkeren is een hel en de kans is best groot dat er midden in de nacht een of andere dronkelap op je balkon staat.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet namelijk dat ze een paar meter verderop een flatje willen gaan neerzetten en dat dat parkje in de zomer áfgeladen zit tot diep in de nacht. Parkeren is een hel en de kans is best groot dat er midden in de nacht een of andere dronkelap op je balkon staat.
Is er nu waarschijnlijk wel lekker rustigquote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Handig als je de stad kent.
Staat hier ook een leuk huisje te koop. Schuin tegenover de grootste tokkiekroeg van Dordt. Zou ik ook niet willen wonen
Jup. Zitten ook kroegen en minimaal één coffeeshop op twee minuten lopen vandaan.quote:
Mja, een vriendin van m'n moeder woont er vlakbij en ik had ook ooit hier vrienden wonen (nu al jaren niet meer, maar zķveel is de stad niet veranderd.)quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Handig als je de stad kent.
Staat hier ook een leuk huisje te koop. Schuin tegenover de grootste tokkiekroeg van Dordt. Zou ik ook niet willen wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nu welquote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er nu waarschijnlijk wel lekker rustig
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, een vriendin van m'n moeder woont er vlakbij en ik had ook ooit hier vrienden wonen (nu al jaren niet meer, maar zķveel is de stad niet veranderd.)Stevige prijzen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets soortgelijks koop je hier voor een tonnetje minder, denk ik. Wel inclusief funderingsproblemen, dat wel
![]()
Charmante binnenstad hoor.quote:
Holy crap, het is me nooit opgevallen dat die gevel zķ scheef is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
AMARANTHAAAA
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)sevoort-24-b/#foto-1
Kennen jullie elkaar ook buiten fok?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen wat stil aan wat hier de overkant is.
zeg ballebal... ga je direct alweer naar bed?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er geloof ik nog nooit geweest
Jup, het is nog geen Haarlem, maar het is wel duidelijk dat we die kant opgaan. Al is bij die in de spoiler wel het nodige werk gedaan, complete benedenverdieping is vernieuwd en ik vermoed dat het dak ondertussen ook wel gedaan is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stevige prijzen welIets soortgelijks koop je hier voor een tonnetje minder, denk ik. Wel inclusief funderingsproblemen, dat wel
Zometeen ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg ballebal... ga je direct alweer naar bed?
We zijn elkaar meerdere keren op meets tegengekomen. Maar ik heb Koen in het wild nog niet gezien sinds ik in dezelfde plaats woon.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar ook buiten fok?
Zou er niet speciaal voor hierheen komen, want het is niet bepaald een dagvullende stad, maar als je toevallig in de buurt bent, zeker eens doorheen gaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er geloof ik nog nooit geweest
Wel paar X gemeet, nooit in Zoetermeer echterquote:Op woensdag 30 december 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar ook buiten fok?
Gij kluns.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik liet m'n ereader in m'n gezicht vallen en nu bloedt m'n lip.
sleepkussensmiley genotquote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zometeen ja.
Bereid mij nu alvast voormet een regenstream
Wonen jullie ver van elkaar?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn elkaar meerdere keren op meets tegengekomen. Maar ik heb Koen in het wild nog niet gezien sinds ik in dezelfde plaats woon.
Dan moet je ook maar gewoon normaal gaan zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Jouw vorige huis wel bekeken incl de marmottenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn elkaar meerdere keren op meets tegengekomen. Maar ik heb Koen in het wild nog niet gezien sinds ik in dezelfde plaats woon.
Haarlemquote:Op woensdag 30 december 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, het is nog geen Haarlem, maar het is wel duidelijk dat we die kant opgaan. Al is bij die in de spoiler wel het nodige werk gedaan, complete benedenverdieping is vernieuwd en ik vermoed dat het dak ondertussen ook wel gedaan is.
Marmotten?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jouw vorige huis wel bekeken incl de marmotten
Nee jij woont aan de andere kantquote:Op woensdag 30 december 2020 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen woont ergens aan de andere kant van de A12.
Jep.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haarlem.
Mooie stad, maar ook dure stad om een huis te kopen.
oh lord.quote:
Dat klinkt intressantquote:Op woensdag 30 december 2020 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marmotten.
Zingende en dansende.
nee je ligt op je rug in bed te fokkenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig op mn rug in bed te lezen
Gelukkig zien we toch amper mensen?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Morgen is m'n bakkes helemaal dik
buda krijgt vast de ochtend selfiequote:Op woensdag 30 december 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zien we toch amper mensen?
Toen ik nog in Zandvoort woonde, heb ik daar ook gekeken, maar kon niks leuks in mijn prijsklasse vinden helaas. Ook ooit eens vergeleken en vergelijkbare woningen aan de andere kant van het land (Zwolle bijvoorbeeld) waren toen bijna een ton betaalbaarder.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Ik blijf hier wel hangen.
Inderdaad. Het is gewoon patatquote:Op woensdag 30 december 2020 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh lord.
dit is zo'n zelfde discussie als hier wat de overkant is
net zo kansloos als de patat friet discussie is
Het is allemaal alleen maar lekker bij de eerste paar happen en eigenlijk ook alleen maar met appelmoes of pindasaus.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is allemaal grove aardappeljulienne
ohquote:
Mijn vrouw woonde er vlakbij een in Den Haag en daar hadden ze een apenorkest volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohdat hadden ze vroegerook bij de hoogvletwinkels
weet niet of je die kent
Die hebben ze nog steeds, maar dat zijn geen marmotten en aanmerkelijk groterquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohdat hadden ze vroegerook bij de hoogvletwinkels
weet niet of je die kent
Die in het Stadshart heeft er nog steeds staanquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde er vlakbij een in Den Haag en daar hadden ze een apenorkest volgens mij.
Bij die Hoogvliet ben ik nog niet geweest. Ga hier naar het wijkwinkelcentrum voor de boodschappen die Picnic niet heeft bezorgdquote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die in het Stadshart heeft er nog steeds staan
Ik pak NU mijn spullen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
AMARANTHAAAA
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)sevoort-24-b/#foto-1
Ja zou heel goed kunnen :pquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw woonde er vlakbij een in Den Haag en daar hadden ze een apenorkest volgens mij.
Opbokkenquote:
Moest in ander topic.quote:
"Het is gewoon een kutnummer".quote:Op woensdag 30 december 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest in ander topic.
maar: jij bent zo'n top2k purist die vast blijft hangen in het verleden?
Maar de marmotten komen uit Oostenrijk. De winkels die ze verkopen zijn ook altijd blij als ik langskom. Ik wil altijd even weten of de marmotten die aan het rek hangen, het ook doen. En ik test ze dan bij voorkeur allemaal tegelijkquote:
Bij welke? Die grote?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij die Hoogvliet ben ik nog niet geweest. Ga hier naar het wijkwinkelcentrum voor de boodschappen die Picnic niet heeft bezorgd.
ohjaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Het is gewoon een kutnummer".
Ja dat deden wij ook bij jou thuisquote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de marmotten komen uit Oostenrijk. De winkels die ze verkopen zijn ook altijd blij als ik langskom. Ik wil altijd even weten of de marmotten die aan het rek hangen, het ook doen. En ik test ze dan bij voorkeur allemaal tegelijk![]()
![]()
![]()
.
Dat niet, maar vind het een nikszeggend janknummer dat teveel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest in ander topic.
maar: jij bent zo'n top2k purist die vast blijft hangen in het verleden?
Tenminste, dat vind ik.quote:
Ik mis even om welke marmotten het nu gaat :pquote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de marmotten komen uit Oostenrijk. De winkels die ze verkopen zijn ook altijd blij als ik langskom. Ik wil altijd even weten of de marmotten die aan het rek hangen, het ook doen. En ik test ze dan bij voorkeur allemaal tegelijk![]()
![]()
![]()
.
Dat magquote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat niet, maar vind het een nikszeggend janknummer dat teveel aandacht krijgt.
Die uit het filmpje.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik mis even om welke marmotten het nu gaat :p
Oh, beledig ik je?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja het is geen Klingon geschreeuw met raggende gitaren
Ja maar dat waren er 4 of 5... in die winkels hangen er tientallenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat deden wij ook bij jou thuis
Dan moet je van betere huizen komen dan dit hoorquote:
Truequote:Dat m'n smaak doorgaans niet aansluit bij de massa, betekent niet dat ik altijd hetzelfde luister.
Zeeuwen en hun trots hequote:Op woensdag 30 december 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, beledig ik je?
Dat m'n smaak doorgaans niet aansluit bij de massa, betekent niet dat ik altijd hetzelfde luister.
Ik kon het me al niet zo goed voorstellen, maar soortgelijke reacties krijg ik vooral van butthurt lui die op die manier pogen mijn oordeel over muziek minder zwaar te laten wegen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan moet je van betere huizen komen dan dit hoor
[..]
TrueHokjesgeest FTL
Grote winkelcentrum daar ben ik ook wel regelmatig geweest. Verder had ik er ooit familie wonen, maar die zijn naar Oosterheem verhuisdquote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Al kom ik heel af en toe ook bij die andere of in Meerzicht.
Je zet ze aan door op een knopje in de hand of voet te drukken. In de winkel zitten er doorgaans al batterijen in, en dan test ik ze door er zo veel mogelijk tegelijk aan te zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is al laat. mis echt helemaal waar je die nou even kan teste :p
Ik luister ook Klingon hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet zo goed voorstellen, maar soortgelijke reacties krijg ik vooral van butthurt lui die op die manier pogen mijn oordeel over muziek minder zwaar te laten wegen.![]()
Alsof mijn smaak er überhaupt toe doet voor een ander.
Daar heb ik vanochtend oliebollen gekochtquote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
En de Driesprong kom ik ook wel zo nu en dan
Ik heb nog geen oliebol op dit jaar... Morgen wel zelf bakkenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik vanochtend oliebollen gekocht.
Doet me eraan denken, ben benieuwd wat voor aids de nieuwe buren luisteren. Bij de vorige heb ik geloof ik een keer iets te luidkeels meegezongen met een liedje wat ze aan hadden staan. Bleef lang stil daarna.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik luister ook Klingon hoor
zal mij een rotzorg zijn wat anderen vinden van wat ik luister. als ik een hele dag k3 wil luisteren doe ik dat lekker
Was het paling?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, ben benieuwd wat voor aids de nieuwe buren luisteren. Bij de vorige heb ik geloof ik een keer iets te luidkeels meegezongen met een liedje wat ze aan hadden staan. Bleef lang stil daarna.
Lekker boeiend toch wat een ander van je muzieksmaak vindt? Als je de muziek zelf maar kan waarderen. Ik luister nog graag naar de happy hardcore uit de jaren '90quote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik luister ook Klingon hoor
zal mij een rotzorg zijn wat anderen vinden van wat ik luister. als ik een hele dag k3 wil luisteren doe ik dat lekker
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker boeiend toch wat een ander van je muzieksmaak vindt? Als je de muziek zelf maar kan waarderen. Ik luister nog graag naar de happy hardcore uit de jaren '90.
quote:
Zelf bakken zit er dit jaar even niet in hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen oliebol op dit jaar... Morgen wel zelf bakken
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zoals tieners dat zo goed kunnen urenlang op repeat.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zet ze aan door op een knopje in de hand of voet te drukken. In de winkel zitten er doorgaans al batterijen in, en dan test ik ze door er zo veel mogelijk tegelijk aan te zetten.
Oh ja, dat soort lui. Ik weet niet wat ik irritanter vind, die "vroegah was alles beter" of die "alleen deze obscure bands zijn goed"-types.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik dat top2k gehuil ook niet snap
van die 'puristen' die het hebben over het echte talent van vroeger blabla.. alsof er geen nieuw talent kan zijn. Neigt naar muziek fascisme
Wel Slayerquote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Top 2000![]()
Geen soul, geen blues, geen funk.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dus het was sarcasme dat de winkeliers blij waren als ze je al zagen
beiden net zo irritantquote:Op woensdag 30 december 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort lui. Ik weet niet wat ik irritanter vind, die "vroegah was alles beter" of die "alleen deze obscure bands zijn goed"-types.
Ja, "elektronische muziek is geen muziek, want er worden geen echte instrumenten gebruikt," heb ik ook al vaak gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik dat top2k gehuil ook niet snap
van die 'puristen' die het hebben over het echte talent van vroeger blabla.. alsof er geen nieuw talent kan zijn. Neigt naar muziek fascisme
Net welke ik meer tegenkom. Momenteel is het om het even, want ik zie niemand.quote:
Godver, meteen in m'n hoofd.quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, "elektronische muziek is geen muziek, want er worden geen echte instrumenten gebruikt," heb ik ook al vaak gehoord.
Why not?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelf bakken zit er dit jaar even niet in hier.
Oh, geen idee. Bewust aangezet heb ik 'm denk ik nooit, maar nondeju, wat een oorwurm.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook.
woord voor woord, nog steeds. heb 'm echt al 2 jaar niet gehoord
Maar alle opgepoetste stemmen horen ze niet eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, "elektronische muziek is geen muziek, want er worden geen echte instrumenten gebruikt," heb ik ook al vaak gehoord.
die andere ook. Alive.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Bewust aangezet heb ik 'm denk ik nooit, maar nondeju, wat een oorwurm.
I think I can flyquote:
en die als tweedequote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuuu, meteen R. Kelly in m'n hoofd.
Stom associatief hoofd af en toe.
Oh, die zit niet in m'n geheugen gegrift geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doet me dan weer denken aan Roxette
opening van de TMF year mix van 1998quote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die zit niet in m'n geheugen gegrift geloof ik.
Lekker, zo'nquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bakgeur en zwangerschap vindt mijn vrouw geen goede combi.
Ahhhh op die fietsquote:Op woensdag 30 december 2020 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bakgeur en zwangerschap vindt mijn vrouw geen goede combi.
Ahhh, dat verklaart.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
opening van de TMF year mix van 1998
Daarom het vraagteken.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je z'n vrouw daar nu gelijk weer voor uitmaken
Ik heb ze allemaalquote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh, dat verklaart.De laatste TMF-verzamelaars waar ik toegang tot had waren van 1996 geloof ik.
Hoi boomstronkquote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
opening van de TMF year mix van 1998
Ah, shitzooi.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Deis bij haar ook flink versterkt aanwezig
.
Ik dook al vrij vlot de alternatievere kant op, dus die jaarmixen boeiden me nooit zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal
maar dit was de opening van de video jaarmix aan het einde van het jaar (ook die video mixes die tot volgens mij 2006 gemaakt zijn waren klassiekers aan boord)
Aan boord bij gebrek aan internet enzo is 't wel het ideale 'voor elk wat wils' soort muziekvideo om op te zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dook al vrij vlot de alternatievere kant op, dus die jaarmixen boeiden me nooit zo.
Snap ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan boord bij gebrek aan internet enzo is 't wel het ideale 'voor elk wat wils' soort muziekvideo om op te zetten.
Zelfde. Morgen geen wekker, dus het kan.quote:
Mijn wekker staat voor 11 uur maar heb ik ook nog wel eventjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde. Morgen geen wekker, dus het kan.
Dan kan het nog wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn wekker staat voor 11 uur maar heb ik ook nog wel eventjes.
Hier ook niet. Bossie staat wel tussen 10.30 en 12 voor de deur met een karrenvrachtquote:Op donderdag 31 december 2020 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde. Morgen geen wekker, dus het kan.
7-8 is voor mij al extreem langquote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap meestal toch max. 9 uurtjes als ik mijn best doe.
Ik kan niet meer uitslapen.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaap meestal toch max. 9 uurtjes als ik mijn best doe.
rustig avondje met bae en wat familie.... jij?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist het. Wat ga jij doen vanavond?
Chillen met mijn vriend, hoe de avond/nacht gaat verlopen weet ik nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rustig avondje met bae en wat familie.... jij?
CHAMPAGNEquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Weet alleen dat ik over 24 uur niet meer zo helder ben.
Mascotte?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst vloei bij de AH gehaald, daar zit een magneetje op.
quote:
Koop ze ook regelmatig, kan ze ook wel voor je opsparen? Ik denk dat het bij mij wat sneller gaat.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ga ze sparen en dan de kinderen koelkastmagneettjes laten maken.
Zijn best krachtig voor hoe klein ze zijn
Ja tof!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop ze ook regelmatig, kan ze ook wel voor je opsparen? Ik denk dat het bij mij wat sneller gaat.
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Waarom slaapt iedereen nu al?Ik wil niet verplicht in DTS posten.
Moet ik nog kopenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe bevalt de nieuwe voet
Lekkerrrr, jij morgen (naja eigenlijk vandaag) nog plannen?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
4 januari weer. Ben vrij geweest vanaf de Kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |