quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deef als wereldkampioen, zou dat niet prachtig zijn?
Eerder een scenario voor de Special Olympicsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deef als wereldkampioen, zou dat niet prachtig zijn?
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan Dimitri alsjeblieft zijn haar los gaan dragen in plaats van zes potten gel door zijn hoofd
Kan echt niet dit
Alcoholpercentage wel erg matig.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, kan niet missen. Smaakt naar raketijsjes. Teringlekker.
Piemelhatsjoequote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mag de shots voor morgenavond regelen jongens. Tips?
Gold strikequote:Op woensdag 30 december 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mag de shots voor morgenavond regelen jongens. Tips?
Jagermeister wel standaard erbij ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcoholpercentage wel erg matig.
Gewoon altijd safe spelen met tequila, jagermeister en goldstrike.
Vind je het zo lekker dat je 2x reageert?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zijn er leuke Belgische darters?
Ik weet niet wat de doelgroep is, misschien gaat maximus wel naar een kinderpartijtje.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcoholpercentage wel erg matig.
Gewoon altijd safe spelen met tequila, jagermeister en goldstrike.
Ik wil het niet weten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef wimderon het volgende:
Hoe gaat het vandaag de dag met Kevin Lasker @:Mani89?
11-15, allen vrouw.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de doelgroep is, misschien gaat maximus wel naar een kinderpartijtje.
Echt smerig kotsen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Goldstrike. Stukje kotsen.
Ter info.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef BB-King het volgende:
Het schijnt dat Chizzy veruit de grootste en dikste heeft van alle darters.Nu blijf ik die lappen zien he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Jelle Kquote:
Dan juist zo veel mogelijk alcohol en Jelle Klaassen uitnodigen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de doelgroep is, misschien gaat maximus wel naar een kinderpartijtje.
RTquote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Goldstrike. Stukje kotsen.
Ter info.
Toen ik klein was had ik ook zo’n pot staanquote:
Mm, ja je moet ook wel een beetje de crowd pleasen..quote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd wel voor maar de rest niet. Het zijn gewoon, ja mietjes.
Zelf splitjes maken doet het ook altijd wel goed, 43, sinaasappelsap en slagroom.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jagermeister wel standaard erbij ja.
Welke legquote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef Szura het volgende:
Deef gaat deze vijfde leg wegsjoken hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |