Dat hangt maar net van je tv afquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goed idee...toch
Dat hoor ik iddquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hele Top 2000 is een dictatuur.
Nou, ik krijg soms likes van mensen die hier geen post gedaan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de moeite doet om dit te gaan zitten lurken
Dan ben je wel die hard jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de moeite doet om dit te gaan zitten lurken
Dat luister ik nog steeds niet vrijwillig en graag naar. Ik accepteer het.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha dat zei je ook over Life of agony
Bruce heeft me echt de keel uitgehangen op den duur.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Had er daardoor met Bruce het meeste last van denk ik.
Fles wijn per 'Van Inkel'?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Voor Diaan gelden er andere regels vannacht tijdens van Inkelen, dat is wel duidelijk in ieder geval.
Sjors is ook wel een issue ja, maar eigenlijk wel alleen vandaag. En meer dat gewoon alles wat niet gisteren of vandaag was overbodig is.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same. Hem en Sjorsie.
Dat mag, dat gaat echt niet anders worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Over een jaar nemen we een nieuwe tussenstand op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |