Nee hoor mijn record staat op ruim 4 minutenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten we nog iemand bellen als je over 2 minuten niet terugkomt?
Heeft het niet gehaald geloof ik hequote:
YOU ARE A AUBERGINEquote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent wat je eet toch?
Tijd voor een nieuwe reeks: Top 2000, de bovenste 275.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we nu allemaal stoppen met posten komt het record er niet.
Dat lijkt me echt grappig.
Dan valt het water er toch uit, we zitten niet in Australie of zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en anders aan een wit paard denken
of een glas water ondersteboven drinken
werkt gegarandeerd
Thats the Spirit (of the Radio)quote:Op woensdag 30 december 2020 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
NIKS ONDER CONTROLE, HET GAAT ER AAN
Hier had ook Talking Heads kunnen staanquote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
ARE YOU A PSYCHO KILLER?
SCREAM IT!
SHOW ME YOUR WARFACE!
Het 'minpunt' zat 'm er voor mij ook dan vooral in dat ik het zo'n fijne ervaring vond dat ik 'm andere mensen ook gunde, en het dus niet heb kunnen delenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo was dus ik in 2001 met mijn ex op Pinkpop en ik kan me er niets meer van herinneren dat ze er bij was tijdens Radiohead. Ik was helemaal in trance (zonder joint)
Nope. Ik blijf het jaarlijks proberenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald geloof ik he
Kut y met puntjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:16 schreef Isorden het volgende:
Ruthlessqueensr che of the stone age
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |