Dat is sowieso beter dan deze dus prima.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dan op deze plek Citizen Erased? Deal.
Your ass belong to me nooooooooow!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we nu allemaal stoppen met posten komt het record er niet.
Dat lijkt me echt grappig.
Psycho killer? Qu’est-ce que c’est?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
ARE YOU A PSYCHO KILLER?
SCREAM IT!
SHOW ME YOUR WARFACE!
had je radiohead nog meegekregenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik durf niet te kijken welke liedjes ik het afgelopen uur heb gemist omdat ik de kinderen naar bed bracht
Alleen samen krijgen we het record onder controle.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja mij ook. Nog genoeg te doen tot morgenavondquote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten we nog iemand bellen als je over 2 minuten niet terugkomt?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga nu twee minuten mijn adem inhouden
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had je radiohead nog meegekregen
Hier heb je een O-Face uit Office Spacequote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Isorden het volgende:
ARE YOU A PSYCHO KILLER?
SCREAM IT!
SHOW ME YOUR WARFACE!
Allemaal stiekem in een andere slowchat gaan zittenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb niets te doen tot morgenavond.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja mij ook. Nog genoeg te doen tot morgenavond
en anders aan een wit paard denkenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga nu twee minuten mijn adem inhouden
NIKS ONDER CONTROLE, HET GAAT ER AANquote:Op woensdag 30 december 2020 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we het record onder controle.
Allemaal naar de ESF slowchat nu!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Allemaal stiekem in een andere slowchat gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |