Geef Dirk een oudejaarsconferencequote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan hier een uur naar luisteren
Wat ga je na dat uur doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan hier een uur naar luisteren
Diep in de nachtquote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Nu pas pot twee, jezus
Wat een genotsavond
Gefrituurde aubergines.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Monolith het volgende:
Ziet vd Giessen eruit alsof hij aubergines eet?
Of een close up van de oorbel? Ben wel benieuwd wat daar nou te zien is?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zag iemand dat Durrant een Hendersonnetje deed door Dirk een klapje op z’n oorbel te geven? Vervolgvraag: heeft iemand daarheen gifje van?
Ik sta achter Price.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Grifte het volgende:
DRT staat volledig achter Mervyn King
Dirrek komt toch uit Katwijk? Of is dat alleen die andere inteelt Dirk?quote:
Anderson's tafeltje pakken en je bent er.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
Nog een zege voor Dirk en hij is tweede Nederlander op de ranking
Je liegtquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef Grifte het volgende:
DRT staat volledig achter Mervyn King
Dirk komt van Urkquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dirrek komt toch uit Katwijk? Of is dat alleen die andere inteelt Dirk?
Een echte dartsfan frituurt zijn aubergines vriendquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze 2 mogen van mij allebei het podium afdonderen.
Deze uit Katwijk. Half Katwijk heet van Duivenbodequote:Op woensdag 30 december 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dirrek komt toch uit Katwijk? Of is dat alleen die andere inteelt Dirk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |