ik wou nog een originele van grap maken maar ik ken de naam van die andere artiest niet eensquote:
En Sjors nog altijd oplevert. Je verwacht bijna niet dat ie over de breedte nog veel meer kan stijgenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrij matige DAB voor Eddie eigenlijk, als je weet wat het George Michael maar ook Leonard Cohen heeft opgeleverd
Had inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik had 'en wie niet springt..' als TT
Vast ook niet de slechtste.quote:
Nummers als Freedom en Faith hadden in 2014 moeite om een notering bij elkaar te sprokkelenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Sjors nog altijd oplevert. Je verwacht bijna niet dat ie over de breedte nog veel meer kan stijgen
Geef het een jaar of 3-4, en hij staat met al z'n platen onbegrijpelijk hoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrij matige DAB voor Eddie eigenlijk, als je weet wat het George Michael maar ook Leonard Cohen heeft opgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |