Behoort Angry Pirate tot de mogelijkheden?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig weekend ook bij haar geweest, eerste keer voor mij in een rendez-vous hotel. Bij binnenkomst, wat een lekkere meid is me dat. Na de afrekening begon ze mij direct te teasen en met volle overgave te tongzoenen, ze stak haar tong recht in mijn keelholte, zo heftig was dit. Daarna begon ze mij te pijpen,, holy shit dit kan ze echt als de beste, ze nam hem helemaal binnen. Daarna geneukt in doggy, cowboy en missio. Eventjes pauze en de 2de ronde was ongeveer hetzelfde. Laatste 5 min een douche gepakt en afscheid genomen.
Voor mij spijtig geen herhalingsgevaar omdat er geen interactie was.
Begrijpelijk bij geen volledige GFE.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig weekend ook bij haar geweest, eerste keer voor mij in een rendez-vous hotel. Bij binnenkomst, wat een lekkere meid is me dat. Na de afrekening begon ze mij direct te teasen en met volle overgave te tongzoenen, ze stak haar tong recht in mijn keelholte, zo heftig was dit. Daarna begon ze mij te pijpen,, holy shit dit kan ze echt als de beste, ze nam hem helemaal binnen. Daarna geneukt in doggy, cowboy en missio. Eventjes pauze en de 2de ronde was ongeveer hetzelfde. Laatste 5 min een douche gepakt en afscheid genomen.
Voor mij spijtig geen herhalingsgevaar omdat er geen interactie was.
GFE?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Begrijpelijk bij geen volledige GFE.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Helaas was deze al gepost gisteren. ERG TELEURSTELLEND.
Stokerquote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Oriente het volgende:
@:Bluedisplay wel pijnlijk hoe @:Coco jou vakkundig negeert
Wat een mooie UIquote:
De wedstrijd is weer begonnenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Oriente het volgende:
@:Bluedisplay wel pijnlijk hoe @:Coco jou vakkundig negeert
Onze bekkenstoter.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij houdt van een tosti.
Met een dot.
Het feit blijftquote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De wedstrijd is weer begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |