Nee een 'doe maar normaal dan doen we al gek genoeg'-Hertog Jannetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nooit over twijfelen. GP'tje?
inderdaad. En het helpt.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:27 schreef Tagliano het volgende:
dit was terugstappen @:de_boswachter
Precies, 'corona krijgen/hebben' is al achterlijk en dan ook nog 'krijg corona' in de titel. Telegraafquote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Verpleger (45) krijg corona ondanks vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-ondanks-vaccin
Stront aan de knikker.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Verpleger (45) krijg corona ondanks vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-ondanks-vaccin
Stront aan de knikker.
Vind ik ook. Maak tien keer zo veel spelfouten op mobiel. Gifje posten is helemaal kut.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is maar irritant.
Begin maar vast danquote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
Ik word ziedend als Stijn gelijk krijgt met z'n 2-4.
Prioriteitenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het idee kwam net bij me op dus ik laat dit even sudderen tot de volgende commerciële break.
Op 18 december werd Matthew gevaccineerd, zes dagen later kreeg hij opeens last van rillingen, spierpijn en vermoeidheid. Een test wees uit dat hij corona heeft.quote:
En je had nog iets open staan blijkbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en drukte het verkeerde topic aan met mijn viesdikke vingers.
Ter info.
[..]
Vind ik ook. Maak tien keer zo veel spelfouten op mobiel. Gifje posten is helemaal kut.
ERG IRRITANT.
Misschien kan ik je een computer cadeau doenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maak tien keer zo veel spelfouten op mobiel. Gifje posten is helemaal kut.
ERG IRRITANT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |