Dat staat los van dat het ondanks 0-2 achter 100 om 88 gemiddeld was.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar jij hebt 4-2 Durrant ingevuld
Beetje overdrijven moet kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
Gelezen dat het nooit meer goed kwam, volgens dit topic.
Wade gemist?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt eerste keer dat ik een dubbel dubbel zie werken
te vaak het woord piemel-hatjoe gebruikt. Dit is fake.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Coco het volgende:
Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe
best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens
mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat
ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien
doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!
Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.
Is het normaal dat het zo plakt?
Middagsessie zonder mods was een genotquote:Op woensdag 30 december 2020 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Wel interessant, hebben we de beste sessie van dit WK tot nu toe en dan ligt de focus op recensies van hoeren
DRT staat bol van verrassingen
Wat een onmeunig kutwoord dat piemel-hatjoe.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Coco het volgende:
Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe
best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens
mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat
ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien
doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!
Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.
Is het normaal dat het zo plakt?
https://forum.viva.nl/sek(...)st_messages/173933/9quote:Op woensdag 30 december 2020 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
te vaak het woord piemel-hatjoe gebruikt. Dit is fake.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
* Patricia Paay has joined
@:ChevyCaprice @:Coco @:GGMM @:BlueDisplay @:MC-Morgan @:JR-Style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |