another love ken je wel denk ikquote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef essnhills het volgende:
308 Foto Van Vroeger Rob de Nijs![]()
307 Sex On Fire Kings Of Leon![]()
306 My Way Frank Sinatra
305 She's Always A Woman Billy Joel![]()
![]()
![]()
304 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
303 The Load Out/Stay Jackson Browne![]()
302 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
301 Me And Bobby McGee Janis Joplin![]()
300 Another Love Tom Odell
299 Take On Me A-Ha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
298 Angel Of Death Slayer
Ben daar net aan begonnenquote:
Hoe gaat die?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
another love ken je wel denk ik
Van Slayer vindt je niks?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef essnhills het volgende:
308 Foto Van Vroeger Rob de Nijs![]()
307 Sex On Fire Kings Of Leon![]()
306 My Way Frank Sinatra
305 She's Always A Woman Billy Joel![]()
![]()
![]()
304 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
303 The Load Out/Stay Jackson Browne![]()
302 (I Can't Get No) Satisfaction The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
301 Me And Bobby McGee Janis Joplin![]()
300 Another Love Tom Odell
299 Take On Me A-Ha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
298 Angel Of Death Slayer
afgelopen uurtjes ga ik erg lekker, maar ik begin wel een beetje moe te worden van de hele tijd geluid eigenijk en actief luisterenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Merk dat ik er wat minder lekker in zit dan gister. Vind de muziek over het algemeen ook minder dan gister. Meer mensen last van?
And I wanna kiss you, make you feel alrightquote:
Zal bij mij ook vast meespelen jaquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
afgelopen uurtjes ga ik erg lekker, maar ik begin wel een beetje moe te worden van de hele tijd geluid eigenijk en actief luisteren
Hele tijd Guus, Ruud en Jeroen is ook wel zwaarquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
afgelopen uurtjes ga ik erg lekker, maar ik begin wel een beetje moe te worden van de hele tijd geluid eigenijk en actief luisteren
Mwah, beetje vermoeid van wat kortere nachten maar verder gaat t wel oke. Wandeling van vanmiddag was wel nuttigquote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Merk dat ik er wat minder lekker in zit dan gister. Vind de muziek over het algemeen ook minder dan gister. Meer mensen last van?
Dat heb ik ook wel vaker tegen het einde van de Top 2000. Meer afgezaagde platen of heel specifieke nummers die ik niet zo geweldig vind.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Officieus-volkslied-terugluistergenotquote:Op woensdag 30 december 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
Práchtig.
Taylor wordt in dit topic zwaar onderschatquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben daar net aan begonnenmaar het belooft ook veel goeds
![]()
Taylor swift haar muziek is meer volwassen en artistiek geworden. Het is niet alleen maar alledaagse pop (wat ik ook wel leuk vond en vind)
Had zelf op “blank space” gestemd
Vul jij het lijstje even in danquote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
another love ken je wel denk ik
Die kwam altijd met oudjaarquote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
The Load Out/Stay komt toch ook altijd pas in de nacht?
geef eens een blanco lijstje danquote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vul jij het lijstje even in dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |