Insgelijks.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
Prachtig liedZo prachtig, dat mijn stem erheen ging.
Dankzij @:peaceman die me hier jaren terug vertelde dat ik de liveversie van Pinkpop moest beluisteren.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Nothing Compares komt vast dit/volgend uur aan alle reacties te zien
Al geruime tijd ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Helemaal van het pad af dat mens toch?
Yo spoilers!!quote:Op woensdag 30 december 2020 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat er dus allemaal Grieken in dat paard zaten!
Neequote:
Neequote:
Heeft Wouter net gezegd Hansquote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Insgelijks.
Als Peace op zijn sterfbed over 74 jaar denkt.. heb ik wel iets nuttigs gedaan met mijn leven../ kan hij denken aan die keer dat hij dat filmpje hier deelde en kan hij in vrede sterven
Er direct achteraanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Insgelijks.
Als Peace op zijn sterfbed over 74 jaar denkt.. heb ik wel iets nuttigs gedaan met mijn leven../ kan hij denken aan die keer dat hij dat filmpje hier deelde en kan hij in vrede sterven
Ja tien zelfmoordpogingen en moslim gewordenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
Helemaal van het pad af dat mens toch?
Ik was ff niet aan het luisteren naar DJgelul, wat zei ie?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft Wouter net gezegd Hans
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja tien zelfmoordpogingen en moslim geworden![]()
Gelukkig kwamen de zelfmoordpogingen eerst.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik verwacht steeds dat het nummer nog echt moet beginnen
Oh, toevallig.quote:
Mijn ouders zouden zeggen: "Wat is dit voor herrie"quote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Daarom zit ik dus meestal boven. Beneden zitten mijn ouders alleen maar door dit soort pareltjes te praten.
Hier kan ik ook alleen maar NEEEEEE op antwoordenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet ze er nu uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |