SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een grote bak met kabels die mogelijk nog eens van pas komen. Maar moet hem weer eens opruimen, want sommige kabels komen al 80 jaar niet meer van pasquote:Op woensdag 30 december 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb ze allemaal weggepleurd die kabeltjes werd er gek van
en veiligerquote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Makrelis het volgende:
Bedraad netwerk is wel tof om te hebben in huis. Alleen minder leuk om aan te leggen, vooral in een huurwoning. Vorige appartement had het. Ook meerdere wandaansluitingen in de woonkamer, router in de meterkast. Het is gewoon sneller.
De vorige eigenaar van ons huis had dat aan laten leggen. Alleen precies in de kamer die in eerste instantie als kantoor was ingericht.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:01 schreef Makrelis het volgende:
Bedraad netwerk is wel tof om te hebben in huis. Alleen minder leuk om aan te leggen, vooral in een huurwoning. Vorige appartement had het. Ook meerdere wandaansluitingen in de woonkamer, router in de meterkast. Het is gewoon sneller.
Is ook waar, maar zit tussen de senioren in het complex. Die feesboeken alleen. Lijkt me sterk dat ze computervredebreuk bij me willen plegen.quote:
Joooooooooooooooodenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)n-erachter~a279bef0/
tering
Dit is nep toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
tering
quote:
staat in hetzelfde artikelquote:Op woensdag 30 december 2020 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roermond heeft ook zoiets. Keer collega op het station opgehaald daar.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
tering
Het is wachten tot iemand er groen speelslijm onder gooit, om een snotneus na te bootsenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
tering
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wachten tot iemand er groen speelslijm onder gooit, om een snotneus na te bootsen.
iddquote:Op woensdag 30 december 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na het plaatje meteen afgehaakt ben. Alsof je hiermee op de foto wil gaan
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8036527_ce071693
ouwe lullen moeten weg!quote:Op woensdag 30 december 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8036527_ce071693
Of een mega corona staafje erin ramtquote:Op woensdag 30 december 2020 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wachten tot iemand er groen speelslijm onder gooit, om een snotneus na te bootsen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een mega corona staafje erin ramt
Telt mijn hond ook mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
44% heeft sinds maart niemand meer geknuffeld
Mondkapje eroverheen...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een mega corona staafje erin ramt
Ik prijs me gelukkig dat ik in februari iemand leerde kennen en daar nu tijd mee kan besteden. Anders was het vast iets eenzamer geweest.quote:
Ja ben ook wel blij dat ik iemand heb leren kennen halverwege het jaarquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik prijs me gelukkig dat ik in februari iemand leerde kennen en daar nu tijd mee kan besteden. Anders was het vast iets eenzamer geweest.
11 vind ik niet vroeg hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 18:50 schreef Karzai het volgende:
mja ik lig standaard wel vroeg in bed uurtje of 11
Overgenomen door Hyundai.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dumpert wordt ook wel geheel kritiekloos msm gewauwel. Iedereen denkt dat dit echt is![]()
Boston Dynamics robots https://www.dumpert.nl/item/8036417_bdc84b63
Ik las het. Het is ws ook toch wel aan de echte kant ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overgenomen door Hyundai.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Jonghuhnsss... applause voor Bridget. Die gaat morgen even hop hop hop op het fietsje gezellig langs bij naar vriendin, broertje, buurvrouw en wie wet wat nog meer en zit dat vrolijk in boulevart net te vertellen....
incoming backlash in 3 2 1.....
Wa'n domme doos
Ieder apart bezoeken mag toch gewoon?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Jonghuhnsss... applause voor Bridget. Die gaat morgen even hop hop hop op het fietsje gezellig langs bij naar vriendin, broertje, buurvrouw en wie wet wat nog meer en zit dat vrolijk in boulevart net te vertellen....
Wa'n domme doos
Zat het ook net te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Wa'n domme doos
ja volgens de regels wel :pquote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ieder apart bezoeken mag toch gewoon?
Je mag maar maximaal 2 mensen thuis ontvangen (zelfs in de tuin) Dat is met een reden zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ieder apart bezoeken mag toch gewoon?
Ohquote:Op woensdag 30 december 2020 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je mag maar maximaal 2 mensen thuis ontvangen (zelfs in de tuin) Dat is met een reden zo.
Dan kan je toch ook wel zelf bedenken dat het niet de bedoeling is dat die 2 mensen nog even gezellig rond hoppen bij laten we zeggen 4 andere gezinnen/ huizen/ mensen.
Ik ben die flapdrol zo zat. Laat daar eens iemand gaan staan die de boel wel goed optuigt ipv alleen maar paniekverhalen ophangt.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
maar ja als je dan dit leest
ÉÉN UUR GELEDEN
Gommers vreest eind januari voor keuzes tussen leven en dood
Ziekenhuizen dreigen eind januari in een nachtmerriescenario te belanden. Dan komen ze mogelijk in 'code zwart' terecht, waarbij ze moeten kiezen welke patiënten nog behandeld kunnen worden en wie moet worden geweigerd en daardoor zou kunnen sterven. Daarvoor waarschuwt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, bij BNR.
"We zeggen nu al tegen elkaar dat we keuzes moeten maken en operaties moeten uitstellen, en mensen wel of niet moeten opnemen op de intensive care. Dat gaat nog niet over leven en dood, dat is zeker nog niet code zwart. Maar als het zo doorgaat, verwachten we dat eind januari", zegt Gommers.
Hij hoopt dat de maatregelen van de lockdown, die nu twee weken gelden, langzaamaan beginnen te werken en dat het aantal nieuwe gevallen in de komende dagen begint te dalen. "Je moet er niet aan denken als dat niet gebeurt. Dan nog de effecten van Kerst en Oud en Nieuw, en dan nog de gevolgen van de Britse variant. Dan loopt het de spuigaten uit. Die scenario's worden gemaakt, maar dan kunnen we helemaal geen acute zorg meer leveren."
Ja natural graag.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hee psssssst @:Amarantha ...
Oliebollen kopuh?
@EttovanBelgie ze heeft liever listerinequote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Ygritte het volgende:
Een erwtenbal met aromat.... lekker....
Nou als Gommers niet meer opgewekt is, dan is er stront aan de knikker....quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben die flapdrol zo zat. Laat daar eens iemand gaan staan die de boel wel goed optuigt ipv alleen maar paniekverhalen ophangt.
Met zijn “ja maar dan gaan mensen zich vervelen”.
Gommers is toch die gast die eruitziet als een lijkgraver?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou als Gommers niet meer opgewekt is, dan is er stront aan de knikker....
Nee dat is kuipersquote:Op woensdag 30 december 2020 19:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gommers is toch die gast die eruitziet als een lijkgraver?
Heb die man nooit anders gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou als Gommers niet meer opgewekt is, dan is er stront aan de knikker....
Ah, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat is kuipers
Hij doet mij altijd soort van aan Pim denken....
Soort van Kopi luwak, maar dan anders...quote:Op woensdag 30 december 2020 19:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Komen er heel weer uit. Kun je ze nog opbakken.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soort van Kopi luwak, maar dan anders...
met witte saus?quote:
verpest het nou nietquote:
Dit was voldoende hoor, hoefde je geen heel verhaal omheen te typen.quote:
Ok,we noteren het.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:14 schreef Nexum het volgende:
Gal Gadot is een geil wijf ik zou geven.
Ik kijk zijn filmpjes altijdquote:Op woensdag 30 december 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://nos.nl/artikel/23(...)m-1800-uur-werk.html
huh das zondag toch pas?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer genoten van Heel Holland Bakt
@:bomenverzameling kijk je ook weer?
kastjes... miniaturen... dioramaquote:Op woensdag 30 december 2020 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kabouters schilderen nog steeds.Jij?
Ik moet nog terugkijken. TOP2000 heeft hier voorrangquote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer genoten van Heel Holland Bakt
@:bomenverzameling kijk je ook weer?
kwiwi de pwiwiquote:Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
We zijn van het weekend aan de serie Designated Survivor begonnen.. verslavend
Gee mij maar Bree Olson bakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer genoten van Kim Holland Bakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |