+1quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje moet ik niet te vaak luisteren
Ik vind hem wel oke maar hij staat er echt ivm die videoclip en die kunnen we nou net niet zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze had van mij niet persé gehoeven.
lijkt me een plausibel verhaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal geen populaire mening zijn, maar zonder die video stond dit minimaal 1000 plaatsen lager.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal geen populaire mening zijn, maar zonder die video stond dit minimaal 1000 plaatsen lager.
Wow heftig, dan komt die zeker binnen ja. Ik heb dat al alleen vanwege de zieke Freddie-associaties.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Gedraaid op mijn moeders crematie in 2006
ja best een goed punt.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke maar hij staat er echt ivm die videoclip en die kunnen we nou net niet zien.
Dat vind ik ook van bijv Around the World van Daft Punk
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke maar hij staat er echt ivm die videoclip en die kunnen we nou net niet zien.
Dat vind ik ook van bijv Around the World van Daft Punk
Ik denk dat ik resistent ben.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, nog steeds geen Queenvirus door mijn aderen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Vind het liedje wel stukken beter dan die twee, maar het had de plaat in ieder geval minder populair gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Beetje kaliber 'You Don't Fool Me' of 'Heaven for Everyone'-nietsendalletjes zo.
Niemand claimt dat dit een goed dan wel bijzonder nummer is lijkt mij?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
You don't fool me vind ik wel fijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Beetje kaliber 'You Don't Fool Me' of 'Heaven for Everyone'-nietsendalletjes zo.
[..]
+1
Ik denk dat je je voor het verkeerde virus hebt laten inentenquote:
[..]
+1
[..]
+1
Staat terecht boven heel veel meuk van Blof, Kensington en Marco Borsato.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand claimt dat dit een goed dan wel bijzonder nummer is lijkt mij?
Daar zijn toch nog niet eens mee begonnenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je je voor het verkeerde virus hebt laten inenten
Het verhaal achter het nummer speelt nu eenmaal ook een rol. Anders had de Top 2000 er sowieso heel anders uitgezien. Heeft niet alleen met de clip te maken.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het liedje wel stukken beter dan die twee, maar het had de plaat in ieder geval minder populair gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |