En als die het al kentquote:Op woensdag 30 december 2020 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs essje kent het....
Toch fijn dat ik niet willekeurig wat nummers heb aangeklikt op mijn stemlijstquote:Op woensdag 30 december 2020 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs essje kent het....
Marco kent haar zeker, die hond!quote:
Ken ik Welcome tot the jungle van naam?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij Welcome to the jungle, zelfs van naam.
Ik ben heul geen boomerquote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Iris is wel echt een boomerliedje.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Iris is wel echt een boomerliedje.
Suzan en Freek, ga je diep schamen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:04 schreef Gretzl het volgende:
Even Blauwe Dag terugluisteren![]()
![]()
#guiltypleasure
Hij zingt het wel heel duidelijk, hard en vaak en zelfs als je guns of roses haat ontkom je niet aan die hits.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken ik Welcome tot the jungle van naam?![]()
Welcome to the jungle, we've got fun and gamesquote:
je bent zelf een hondquote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marco kent haar zeker, die hond!
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zingt het wel heel duidelijk, hard en vaak en zelfs als je guns of roses gaat ontkom je niet aan die hits.
Freek de Jonge?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Suzan en Freek, ga je diep schamen.
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien. Zijn er limousines, en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: ik ben een pubquiz aan t maken voor vrienden. Wat is voor jullie meest onbegrijpelijke regel/regels uit een Blof-songtekst?
Er gaat nog geen belletje rinkelen. Ik ga het straks horenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welcome to the jungle, we've got fun and games
We got everything you want honey, we know the names
We are the people that can find whatever you may need
If you got the money, honey we got your disease
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen die van 11 meter schoot...quote:
Deze wilde ik ook voorstellenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien. Zijn er limousines, en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |