Uiteraard telt het shoppen mee, dat doe je immers omdat je kerst wil vieren.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat het nog iets te vroeg is voor Kerstcijfers (tenzij je het shoppen meetelt?).
Zitten op 4-5 dagen na Kerst.
Ik ben een meelezer, normaliter geen schrijver.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat Oxford-vaccin kan, voor zover ik het overzie, gewoon via het reguliere inentingsnetwerk uitgerold worden (lees: via bv. huisartsen).
Mensen die gewoon een kerstdiner klaarmaken voor hun eigen gezin hoeven geen boodschappen te doen, of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:24 schreef Fred het volgende:
[..]
Uiteraard telt het shoppen mee, dat doe je immers omdat je kerst wil vieren.
Handhaven met wapenstok.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Oliver23 het volgende:
Wat kun je nog meer doen dan deze harde lockdown??
Dan ben je toch aan het shoppen voor kerst? Of je nou een cadeau koopt of eten, je bent op pad voor het organiseren van een feestje in een periode dat we opgeroepen worden om thuis te blijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef Janneke141 het volgende:
Mensen die gewoon een kerstdiner klaarmaken voor hun eigen gezin hoeven geen boodschappen te doen, of hoe moet ik dat zien?
Ik heb met kerst gewoon bami gemaakt en stinkend op de bank gezeten. Kut kerst. Blij dat het weer klaar isquote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen die gewoon een kerstdiner klaarmaken voor hun eigen gezin hoeven geen boodschappen te doen, of hoe moet ik dat zien?
Daar zijn die gemeentes vast op geselecteerd want bijvoorbeeld een Vught stond vorige week in top vijf van Nederland en hoort daar dan toch ook tussen?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Wel weer allemaal christelijke gemeentes he.
Precies, dan is het ook wel logisch dat een lockdown niet brengt wat we er van verwachten.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Noordzijde het volgende:
We hebben geeneens handhaving man.
Ah, de mensen hadden niet mogen eten met de Kerstdagen. Helder.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Dan ben je toch aan het shoppen voor kerst? Of je nou een cadeau koopt of eten, je bent op pad voor het organiseren van een feestje in een periode dat we opgeroepen worden om thuis te blijven.
Als iedereen volgens zijn normale patroon de reguliere boodschappen had gedaan was er niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, de mensen hadden niet mogen eten met de Kerstdagen. Helder.
Dank voor je (insider) update!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef Momazie het volgende:
We zijn nog niet gevraagd om voorbereidingen te treffen of daarover na te denken (doen we natuurlijk wel!) maar vanuit de overheid nog geen concrete informatie.
Check.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:28 schreef Fred het volgende:
[..]
Als iedereen volgens zijn normale patroon de reguliere boodschappen had gedaan was er niks aan de hand geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |