Wist ik ook niet neequote:Op woensdag 30 december 2020 14:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik wist niet dat ie linkshandig was
Kenner!quote:
Dear mr I'm to good to write or call my fans, this will be the last package I ever sent your assquote:
Jaaaaaaaa die is ook heerlijkquote:
Ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Slimme Schemer.
quote:
quote:
quote:
Yessss.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Een van de Eminem-nummers die ik helemaal mee kan ‘zingen’. Heerlijk dat derde couplet.
Boks!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Een van de Eminem-nummers die ik helemaal mee kan ‘zingen’. Heerlijk dat derde couplet.
Da's te doen. Van de nummers uit 2020 die de lijst gehaald hebben is er maar eentje dat ik voor mezelf gedraaid hebquote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral nummers toevoegen die je gedurende het jaar ontdekt en kanshebber zijn om een plekje te veroveren in je allertijdenlijst. Het is niet dat ik voortdurend met de volgorde van de bestaande klassiekers aan het sleutelen ben, want dat is niet te doen. Het blijven momentopnames. De pakweg 150-200 bovenste nummers heb ik vrijwel allemaal even lief. Het zijn de details en de timing die de volgorde bepalen.
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef essnhills het volgende:
Wow stel je voor, dat je je in leeft in iemand in een situatie die je niet op jezelf kunt toepassen.
Ja, tot ze stukjes skippenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:38 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |