SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik dacht aan lul en KSC
maar nu echt de auto in anders ben ik te laat bij de notaris
Hmm ja wij maken ons er af en toe ook schuldig aan. Als we onderweg zijn en dan even bij de supermarkt stoppen denken we er eigenlijk ook niet aan dat er maar één van ons naar binnen hoeftquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft me verbazen dat mensen nog steeds met z’n 2en naar de supermarkt gaan.
God mijn leeslijst voor 2021 is al zo lang.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
TTK / [Boekenclub] De FOK! boekenclub #3
Voor de lezers onder ons.. Elke maand een nieuw boek/genre
Hier irriteer ik mij ook hard.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan er toch 1 in de auto blijven dan...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij maken ons er af en toe ook schuldig aan. Als we onderweg zijn en dan even bij de supermarkt stoppen denken we er eigenlijk ook niet aan dat er maar één van ons naar binnen hoeftMaar verder wel alleen.
Soms is dat wel handiger, maar vaak moet het toch te voorkomen zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben tegenwoordig al blij als ik een boek per kwartaal uit krijgquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
TTK / [Boekenclub] De FOK! boekenclub #3
Voor de lezers onder ons.. Elke maand een nieuw boek/genre
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister met m'n vader boodschappen gedaan, maar binnen gewoon ieder z'n eigen kar en z'n eigen boodschappen gedaan en even doei gezegd toen ik naar huis ging.
Wowquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Buda
Vergeet steeds dat jij besta
Dat is dan ook niet echt samen boodschappen doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister met m'n vader boodschappen gedaan, maar binnen gewoon ieder z'n eigen kar en z'n eigen boodschappen gedaan en even doei gezegd toen ik naar huis ging.
Nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Buda
Vergeet steeds dat jij besta
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Vroeger kon ik je achter de schermen een beetje plagen.
M'n ouders doen ook nog regelmatig samen boodschappenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt samen boodschappen doen.
Laatst waren twee oudjes (50+) samen in het gangpad het boodschappenlijstje met een pen aan het afstrepen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders doen ook nog regelmatig samen boodschappenWel allebei een eigen kar en ze gaan als het rustig is, maar ik heb dan ook zoiets van
En daarom vind ik boodschappen doen kut tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Laatst waren twee oudjes (50+) samen in het gangpad het boodschappenlijstje met een pen aan het afstrepen.
Twee karren, midden in de gang
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:05 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu moet ik al het harde werk zelf doen.
Nooit echt een fan geweest. Maar nu valt het nog meer op met al die mensen die er maar weinig van begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En daarom vind ik boodschappen doen kut tegenwoordig.
Ja dat kan zeker, maar we denken er niet altijd bij naquote:Op woensdag 30 december 2020 14:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hier irriteer ik mij ook hard.
[..]
Kan er toch 1 in de auto blijven dan...
Pleur in de tuin/balkon en doe het als je toch naar buiten moet.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Moer vuilnis weggooien buiten maar het is zo koud.
@Haagsquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef mschol het volgende:
iemand in den haag die een oliebollenkraam kraam weet met goede, echte, appelflappen(beignets)
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik koop nooit oliebollen dus geen idee maar heb je bij die op die rotonde bij de weimarstraat gekeken daar is het altijd wel druk.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef mschol het volgende:
iemand in den haag die een oliebollenkraam kraam weet met goede, echte, appelflappen(beignets)
deze dus:
[ afbeelding ]
Deze ken ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef mschol het volgende:
deze dus:
[ afbeelding ]
Zo bakte mijn vader ze ook.quote:
Ik zag eergisteren al lange rijen. Denk dat mensen ze in de vriezer stoppen en op oudejaarsavond even in de oven doen ofzo.quote:
Bij de bakker was het een gekkenhuis, ik ga naar de avondwinkel die heeft ook wel goeiequote:Op woensdag 30 december 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren al lange rijen. Denk dat mensen ze in de vriezer stoppen en op oudejaarsavond even in de oven doen ofzo.
Appelbeignetsquote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo bakte mijn vader ze ook.
Maar dit jaar alleen oliebollen. Eigenlijk was alleen mijn moeder dol op die appeldingen.
ik heb wel oliebollen besteld voor morgen maar die hadden die appelbeignets nietquote:
Wij plebs zijn blij met zo'n vette deegbal, US.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Rare gewoonte dat oliebollen vreten, armenvoer net als tulpenbollen.
dat zijn die dingen die ik plaatste: appelschijf in beignetbeslag.. (meestal met gat)quote:
Aah. Het verschil was me nooit duidelijk, maar dit klinkt logisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn die dingen die ik plaatste: appelschijf in beignetbeslag.. (meestal met gat)
appelflappen zijn die bladerdeeg dingen met een pot suiker erover uitgestort
Maak dan een Hogmanay Steak Piequote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij plebs zijn blij met zo'n vette deegbal, US.
ik wist lange tijd ook niet dat er echt een verschil wasquote:Op woensdag 30 december 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah. Het verschil was me nooit duidelijk, maar dit klinkt logisch.
Dat lijkt me niet lekker met poedersuikerquote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maak dan een Hogmanay Steak Pie
Iew!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Makrelis het volgende:
Ananasbeignets iemand wel 'ns geprobeerd hier? Jaren geleden dat ik ze op heb, maar waren goed te doen.
De naam zegt het eigenlijk al, appel in een flapje bladerdeeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist lange tijd ook niet dat er echt een verschil was
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker met poedersuiker
nee nooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Makrelis het volgende:
Ananasbeignets iemand wel 'ns geprobeerd hier? Jaren geleden dat ik ze op heb, maar waren goed te doen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk als ze appeltaart opwarmen.
En een versgebakken laat je eerst afkoelen?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot kamertemperatuurquote:Op woensdag 30 december 2020 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En een versgebakken laat je eerst afkoelen?
Smaakt naar Olvarit met als extra dat het lijkt alsof dat fruit je tong probeert op te eten.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarvoor lenen ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk lijzige kerel is dat toch ook
Peter R.?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijk lijzige kerel is dat toch ook
waarom zou je in rtl boulevard gaan zittenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarvoor lenen ook.
Misschien heeft hij een oogje op Bridget Maasland.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
waarom zou je in rtl boulevard gaan zitten
Krijgen ze een paar ruggen per avond voor denk ikquote:Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
waarom zou je in rtl boulevard gaan zitten
Brrr.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een oogje op Bridget Maasland.
Als je je neus dichtknijpt en je zeg "nou dat was lekker klaarkomen zeg" dan snap je het.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je je daarvoor lenen ook.
Tokkies.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
bridhet en andre was echt verschrikkelijk
Mag ik u complimenteren met uw mensenkennisquote:Op woensdag 30 december 2020 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor Los.
Kan zo'n tokkie niet heel erg veel schelen denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
E
[..]
En dat die monique hem dan ook zo terug neemt na zo publiekelijk voorschut te zijn gezet
Bridget Maasland?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor Los.
Subtielquote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef Karzai het volgende:
Je maakt kans. Ze valt wel op foute types
Ik noem dat soort vrouwen altijd koelkastenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar komt je pielemuisje met vorstschade uit joh.
Nu alquote:
Zij is echt een ijskoude.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat soort vrouwen altijd koelkasten
Welke wel?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet de BN’er die hoog op mijn lijst staat.
Wie als je MOEST kiezen?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om wat mee te doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie als je MOEST kiezen?
Gordon of Bridget?
Beterquote:Op woensdag 30 december 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Stomme drukke dag.![]()
Maar morgen vrij.
Estée Strooker?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
doe mij maarquote:Op woensdag 30 december 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Estée Strooker?
Die zou ik alleen al om haar gebit compleet aan pulp wippen
Ik zou haar eerder aan haar eigen botte keukenmes prikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Estée Strooker?
Die zou ik alleen al om haar gebit compleet aan pulp wippen
Ja, lijkt me wel een no-nonsense type.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
lijkt mij een aardigevrouw ook
Om een avondje mee te praten, zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Carola Schouten wel leuk
Wel redelijk religieus geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel een no-nonsense type.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om een avondje mee te praten, zeker![]()
Heeft voor de rest wat mij betreft wel de sexappeal van een geschilde sinaasappel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel redelijk religieus geloof ik
Om dit soort dingen heb ik zo gelachen met vriendenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie als je MOEST kiezen?
Gordon of Bridget?
Nadia Moussaidquote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
Ik vind haar wel wat hebben, kan even niet op de naam komen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals mijn oma zou zeggen, das een goei degelijk wijf van 't plattelaaaand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals mijn oma zou zeggen, das een goei degelijk wijf van 't plattelaaaand.
Zij lijkt op een roedeltje exen van mequote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 30 december 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags
Positief getest: 9504
Totaal: 787300 (+9398 ivm -106 corr.)
Opgenomen: 289
Huidig: 2002 (-75)
Opgenomen op IC: 64
Huidig: 712 (+28)
Overleden: 112
Totaal: 11323
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Die Italiaanse met de natte bovenlip?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij lijkt op een roedeltje exen van me
Sommigen twijfelden?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om dit soort dingen heb ik zo gelachen met vrienden![]()
Bridget.
Zie je er ook wel voor aan dat Kim Feenstra wel eens voorbij gekomen is op een feestje.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij lijkt op een roedeltje exen van me
Ja Angela met de enorme borsten en de immer boze vaderquote:Op woensdag 30 december 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Italiaanse met de natte bovenlip?
waarom alleen haags?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Als de muziek heeeeeel hard zou staan dan wellicht.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je er ook wel voor aan dat Kim Feenstra wel eens voorbij gekomen is op een feestje.
Omdat die daar gisteren ook al om aan het vragen was, zo scheelt het hem zoeken.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Angela met de enorme borsten en de immer boze vader
Zeer aantrekkelijke dame jaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van me heeft Gerard wel eens afgetrokken tijdens het stappen, die kan daar heerlijk smakelijk over vertellen helaasquote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Gordon en Joling dan is de keuze ineens niet zo makkelijk meer.
Jij denkt, gedeelde smart enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van me heeft Gerard wel eens afgetrokken tijdens het stappen, die kan daar heerlijk smakelijk over vertellen helaas
Nee dit was een prachtig fel Sardijns spaarvarkentje, kon boos worden om niets maar mijn armen zijn toch sterkerquote:
Soms komt de gedachte zomaar ineens naar boven, haat aan dat verhaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij denkt, gedeelde smart enzo.
Zo zag ik wat vage foto's van de week van Tino Martin en Gerard op Ibiza ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms komt de gedachte zomaar ineens naar boven, haat aan dat verhaal.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo zag ik wat vage foto's van de week van Tino Martin en Gerard op Ibiza ofzo.
Dat is ook een manier om te zeggen "Mijn moeder is dikker dan AL JULLIE MOEDERS bij elkaar!"quote:Op woensdag 30 december 2020 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu al![]()
Het moederschip is morgen jarig, dus we bakken altijd een dagje eerder
Tijdens het pannenkoeken eten, tijdens het frituren, tijdens de seks.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms komt de gedachte zomaar ineens naar boven, haat aan dat verhaal.
Mais zal nu toch wel van het veld zijn mag ik hopenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Karzai het volgende:
Maand december van de boerinnen kalender
maisjequote:Op woensdag 30 december 2020 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mais zal nu toch wel van het veld zijn mag ik hopen
Heb jij een andere dan ikquote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Karzai het volgende:
Maand december van de boerinnen kalender
2016, ik weet de maand nietquote:Op woensdag 30 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een andere dan ik![]()
Of is dit van komend jaar?
mij totaal nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je mag toch hopen dag het kwartje ooit valt bij mensen, zo blijf je nog wel even in een lockdown.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mij totaal niet
mensen zijn gemiddeld genomen gewoon heel erg dom..
"heeft deze dvd nederlandse ondertiteling?"
in de beschrijving, specificaties en in de titel (in caps) letterlijk "deze titel heeft geen nederlandse ondertiteling"
Ik ook, we doen vlees/kaasplankje, tapas etc. 's avonds.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb voornamelijk vlees en kaas gehaald voor morgen
Ik zag bij zo'n kraampje in de AH appelbeignets. Wel zonder gaatje maar het is misschien iets?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:14 schreef mschol het volgende:
ik nog helemaal niks..
vanmiddag stonden overal gigantische rijen.. misschien vanavond nog iets halen, maar geen idee wat
nee dAT GAATJE IS BELANGRIJKquote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag bij zo'n kraampje in de AH appelbeignets. Wel zonder gaatje maar het is misschien iets?
naar vrienden?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop vooral dat er lekker eten is voor één januari haha.
Normaal is nu op Q music. Iets met blote kont.quote:
Ah is mij niets van bekendquote:Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Normaal is nu op Q music. Iets met blote kont.
ik ook, vomar was rustig, 2 januari weerquote:Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat was het druk bij de Jumbo...
Gelukkig sowieso voor 2 dagen eten....
Dat moet haast wel een Fokker zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 16:44 schreef Haags het volgende:
Man man man
Net een vent op 538 die werkelijk ieder kreuntje bij tennisters kon matchen
Oh dat is weer een jaar uitgesteld geloof ik. Dus haast je niet!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
Ben (eindelijk) bezig met het aanvragen van het energielabel, lekker op tijd ditdatMaar wat is die site allejezus traag zeg.
Echt?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat is weer een jaar uitgesteld geloof ik. Dus haast je niet!
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dat is weer een jaar uitgesteld geloof ik. Dus haast je niet!
Je hebt nog iets meer dan 24 uurquote:Op woensdag 30 december 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
Ben (eindelijk) bezig met het aanvragen van het energielabel, lekker op tijd ditdatMaar wat is die site allejezus traag zeg.
Ik heb hardop gelachen in de autoquote:Op woensdag 30 december 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een Fokker zijn
Was er al maanden geleden mee begonnen, maar had toen geen zin om foto's te gaan makenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt nog iets meer dan 24 uur
Ja het is ff wat werk. Heb hem net met mn ouders ook definitief gemaakt. Onvoorstelbaar hoeveel mensen het nu ineens nog moeten gaan regelenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was er al maanden geleden mee begonnen, maar had toen geen zin om foto's te gaan makenmaar geloof dat het nu is gelukt
Joeveel heb je betaaldquote:Op woensdag 30 december 2020 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was er al maanden geleden mee begonnen, maar had toen geen zin om foto's te gaan makenmaar geloof dat het nu is gelukt
Is toch altijd met zulke dingenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja het is ff wat werk. Heb hem net met mn ouders ook definitief gemaakt. Onvoorstelbaar hoeveel mensen het nu ineens nog moeten gaan regelen
Heb die van ¤4,- gekozen, zaten er ook nog een paar van ¤0-¤3,- maar daar zaten weer vage voorwaarden aan verbonden.quote:
Die van 0 euro is idd alleen als je elders een contract of product afneemt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van ¤4,- gekozen, zaten er ook nog een paar van ¤0-¤3,- maar daar zaten weer vage voorwaarden aan verbonden.
Ik zie het wel als ik mijn huis verkoop.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van ¤4,- gekozen, zaten er ook nog een paar van ¤0-¤3,- maar daar zaten weer vage voorwaarden aan verbonden.
het is alleen 'nuttig' als je binnen 10 jaar verwacht te verkopen.. dat je nu nog ff flink wat geld in ej zak kan steken want hij is toch maar 10 jaar geldig.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het wel als ik mijn huis verkoop.
Mooie prijs :pquote:Op woensdag 30 december 2020 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet alleen als je gaat verkopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb het ook niet geregeld, wist niet eens dat dat moest?
Ja dat gaat wel meer dan 100 kosten is de verwachtingquote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
maar lees dat er een specialist langs komt voor 100 euro in het nieuwe jaar
Dat moet dus vanaf komend jaar, nu kun je het nog aanvragen op basis van foto's.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
maar lees dat er een specialist langs komt voor 100 euro in het nieuwe jaar
Dat is het voorlopige labelquote:Op woensdag 30 december 2020 17:03 schreef Karzai het volgende:
Kreeg een paar jaar geleden een brief toen werd mijn huis als F bestempeld
Ergens tussen de 100-250 moet je vanuit gaan. Maar in de makkelijke gevallen is dat nog steeds allemaal snel geregeld.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel meer dan 100 kosten is de verwachting
Lol nee, nog niet. Heb er pas 1 gelakt maar maak een foto als ik er wat meer heb ok? Maar wat een super lak is dat joh.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 heb je een pic van je gelakte dwergen?
Chineesquote:
Wat er boven op de stapel diepvriesmaaltijden ligtquote:
gelukkig heb jij geen hondenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er boven op de stapel diepvriesmaaltijden ligt
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte tzatziki met toast.
Zijn dat van die stoommaaltijden?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er boven op de stapel diepvriesmaaltijden ligt
nee, hij gaat eten wat er boven op die stapel ligt.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat van die stoommaaltijden?
Hou je lip jijquote:Op woensdag 30 december 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
nee, hij gaat eten wat er boven op die stapel ligt.
Daarom zeg ik: wees blij dat je geen honden hebt.
Zit je anders nog pens te vreten.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn dat van die stoommaaltijden?
warme ananasquote:Op woensdag 30 december 2020 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rijst en kip met Chicken Tonight Hawaii en kroepoek.
Koken met bier zou ik nooit doen. Schnitzels eten welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
warme ananas
zelfde gradatie als schnitzel
en (koken met) bier
ja bier er naast. ok.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Schnitzels eten met bier. Niks mis mee.
Nee dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bier er naast. ok.
maar gebakken/gegaard in een biersaus ofzo? nee.
Hachee/stoofvlees achtigen met bier er door vind ik ook niet lekker.quote:
Las ik van een EPA adviseur op LinkedIn.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.
Huidige manier slaat echt nergens opquote:Op woensdag 30 december 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las ik van een EPA adviseur op LinkedIn.
En ook bv hier:
https://www.eigenhuis.nl/(...)streden-en-onzeker#/
Maar is allemaal nog heel onduidelijk denk dat het goed is dit jaar nog uit te voeren voor de zekerheid.
Trouwens je kunt ook gewoon kiezen wel een gecertificeerd EPA op te laten stellen.
Zeker bij een hut in de A-klasse kan je daardoor ook veel korting krijgen op je hypotheek rente (duurzaamheidskorting)
Tenminste zo heb ik het gedaan.
FTFYquote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hachee/stoofvlees achtigen met bier er door vind ik ook niet lekker.
Maar goed, ik vind hachee / stoofvlees sowieso niet echt lekker.
quote:Zoals je ziet heb ik twee hubs in gebruik. Van de linker gebruik ik twee uitgangen en van de rechter heb ik plenty ruimte over. Kan ik probleemloos die twee overzetten naar de rechter?
die muur van helms deep beschermt iemands maagdelijkheidquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
lord of the rings battle in lego
https://glossgoss.com/epi(...)UBKSXDJaezWktj9bEhQc
In dit bij Bitterbal thuis?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa door de bocht
[..]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk moeten zeggen "ja hoor, probeer maar!" maar ik heb al plannen vanavond
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dit bij Bitterbal thuis?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Das veel te geavenceerd voor mijn huisquote:Op woensdag 30 december 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag ook geen led-strip.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das veel te geavenceerd voor mijn huis
gewoon zeggen dattie er een convertertje tussen moet hangenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa door de bocht
[..]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk moeten zeggen "ja hoor, probeer maar!" maar ik heb al plannen vanavond
the horrorquote:Op woensdag 30 december 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo sportief?
Ik heb alleen modem kastje los op de vloer staan
Never forget: de Universal Business Adapterquote:Op woensdag 30 december 2020 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zeggen dattie er een convertertje tussen moet hangen
Zijn wel mooie systemen tegenwoordigquote:Op woensdag 30 december 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou eigenlijk ook eens voor een mesh netwerk moeten kijken. Aantal plekken in huis waarbij de verbinding via WiFi nagenoeg 0 is.
Zonder dat plaatje klinkt het als een toestel voor op je fokpenor.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Never forget: de Universal Business Adapter
[ afbeelding ]
Gewoon repeatertje, is zat.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou eigenlijk ook eens voor een mesh netwerk moeten kijken. Aantal plekken in huis waarbij de verbinding via WiFi nagenoeg 0 is.
Ik heb hier overal in huis bedraad netwerk liggenquote:
Zonder die repeater heb ik op mijn balkon alleen wifi omdat en zo lang er een trein aan het perron staat. Als die weg rijdt heb ik geen signaal meer. De wifi van een trein op 40 meter afstand drukt gewoon mijn eigen signaal weg, zo zwak is het daar.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb het idee dat wifi hier niet sterk genoeg is alles draadloos te doen.
Ja ik heb ook bedraad in de woonkamer en de slaapkamers aan laten leggen. Gebruik het nooit in de slaapkamers.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb hier overal in huis bedraad netwerk liggenideaal.
Wifi reikt niet lekker tot in mn slaapkamer.
En in een volgend koophuis komt het ook weer overal bedraad.
Ik wel.. maar beter mee verlegen dan om verlegenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bedraad in de woonkamer en de slaapkamers aan laten leggen. Gebruik het nooit in de slaapkamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |