SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
ja das prima toch. Moet je zelf weten. Heb ik toch geen oordeel over.quote:
Ik zeg er wel gewoon niks meer over.quote:
Exact dit.quote:
gister over stopcontact was het ook allemaal niks. Laat iemand het eers proberenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg er wel gewoon niks meer over.
GA het dan proberen. In plaats van hier de hele dag te klagen over hoe je geen idee hebt hoe je met een stopcontact om moet gaan. Huurders gaan jou bellen als er wat mee is he. En van jou een oplossing verwachten. Ik zou maar een klussertje zoeken vastquote:Op woensdag 30 december 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Laat mensen het eerst proberen.
Het is niet jullie huis. jullie hebben het niet. dus makkelijk oordelen zo.
Welke beerput (op de weg) heb ik opengetrokkenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg er wel gewoon niks meer over.
wie begint er met kritiek?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GA het dan proberen. In plaats van hier de hele dag te klagen over hoe je geen idee hebt hoe je met een stopcontact om moet gaan. Huurders gaan jou bellen als er wat mee is he. En van jou een oplossing verwachten. Ik zou maar een klussertje zoeken vast
Het is niet alleen het stopcontact.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das prima toch. Moet je zelf weten. Heb ik toch geen oordeel over.
Is toch gewoon een negatieve houding als ik eerst zelf een stopcontact probeer door gelijk te zeggen ja verkopen
Je kon wel een frikandel door een gang gooien zeker.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me had ook een opknaphuis, die neukte heel werkspot bij elkaar, na een jaar was dat huis prima in orde.
voorbarig dit. het is nog NIET verhuurd. ik woon er nogquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dit.
En niets mis met zelf dingen proberen, absoluut niet. Maar bij eigen bewoning vind ik de grens wat vager van wat acceptabel is dan bij verhuur. En ja, ik weet dat het gros van de particuliere verhuurders daar anders over denkt, maar dat interesseert me niet.
De gemiddelde vagina kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon wel een frikandel door een gang gooien zeker.
We hebben het allemaal gedaanquote:Op woensdag 30 december 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke beerput (op de weg) heb ik opengetrokken
Baarmoedertje-tikquote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde vagina kan wel tegen een stootje.
Ja, maar intentie tot verhuur toch? Dat werkt toch door in je huidige fixes? Anders had je die contactdozen er niet eens afgehaald.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voorbarig dit. het is nog NIET verhuurd. ik woon er nog
Heb het al eerder gezegd. Het grootste is de badkamer. Dat doe ik toch niet zelf.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je al een week bezig bent met een stekkerdoos, want dat is het volgens mij gewoon, terwijl je er nog niet naast werkt, hoeveel stress gaat het dan opleveren als je grotere dingen ernaast wil aanpakken, icm je nieuwe huis.
Maar je moet het inderdaad zelf weten, ben alleen bang dat je het onderschatAls het zo makkelijk was, deed iedereen het wel.
de huurbal from hell?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
We gaan het allemaal beleven in spin-off van Klussen met ballen: Wonen met ballen.
omdat ze te geel waren Ijsdraak. Dat hoef ik niet eens te doen. Kan het gewoon zo in deze gele staat verhuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar intentie tot verhuur toch? Dat werkt toch door in je huidige fixes? Anders had je die contactdozen er niet eens afgehaald.
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ze te geel waren Ijsdraak. Dat hoef ik niet eens te doen. Kan het gewoon zo in deze gele staat verhuren.
begrijp het geouwehoer nu niet over die stopcontacten. In het vorige topic werd gezegd aan de hand van de stopcontacten verkopen.
Das toch overdreven of niet?
Aan de hand van de stopcontacten en alle andere dingen die ik hoorde erover.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ze te geel waren Ijsdraak. Dat hoef ik niet eens te doen. Kan het gewoon zo in deze gele staat verhuren.
begrijp het geouwehoer nu niet over die stopcontacten. In het vorige topic werd gezegd aan de hand van de stopcontacten verkopen.
alle andere dingen zijn de badkamer en ee nieuwe plafond.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de hand van de stopcontacten en alle andere dingen die ik hoorde erover.
"Ik had dat huis allang verkocht."quote:Op woensdag 30 december 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alle andere dingen zijn de badkamer en ee nieuwe plafond.
dus begrijp niet waarom mensen die dit huis niet bezitten dan gaan zeggen ja verkopen hoor ...
Omdat ze zo te zien gebeunhaasd zijn. Bij netjes aangelegde electra hoef je niet in contactdozen te hakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik met je eens maar alsnog kan een huurder hier prima wonen. En probeer ik dat ook gewoon netjes te fixen voor de huurder. Maar laat het eerst iemand proberen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ze zo te zien gebeunhaasd zijn. Bij netjes aangelegde electra hoef je niet in contactdozen te hakken.
En da's, naast de andere zaken die afgelopen tijd langs zijn gekomen, een flinke aanwijzing dat er veel matige oplossingen in je huis zitten.
Vroeg helemaal niet om raadquote:Op woensdag 30 december 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vraagt om raad en dan krijg je die.
Maar hoe lang blijf je het proberen?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik met je eens maar alsnog kan een huurder hier prima wonen. En probeer ik dat ook gewoon netjes te fixen voor de huurder. Maar laat het eerst iemand proberen.
Ben pas net begonnen..........quote:Op woensdag 30 december 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe lang blijf je het proberen?
Ik worstenbroodjesquote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga saucijzebroodjes in de airfryer duwen
een stopcontact. NIet of ik wel of niet het huis moet verkopenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vraagt de hele tijd om raad
Keukenkastje zit een beetje los, ok huis verkopen, nu.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een stopcontact. NIet of ik wel of niet het huis moet verkopen
O het lijkt al langerquote:Op woensdag 30 december 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben pas net begonnen..........
ja nu wordt die mooi. Krijg ongevraagd advies of ik wel of niet het huis moet verhuren of verkopen of ik wel of niet een nare verhuurder ben. Dan reageer ik daar op en dan zoek ik het conflict?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ballie popjeliefjehartjeduifje van me![]()
Waarom zoek je steeds zo het conflict op?Dat is echt nergens voor nodig. Alle adviezen van iedereen zijn gewoon goed bedoeld
Ja maak je er zelf van. heb wat is het eergister een stopcontact doosje er af geschroefd.quote:
Dan niet. Krijg ook het lazarus met je klotehuis.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu wordt die mooi. Krijg ongevraagd advies of ik wel of niet het huis moet verhuren of verkopen of ik wel of niet een nare verhuurder ben. Dan reageer ik daar op en dan zoek ik het conflict?
Ik heb niemand hier gevraagd wat ik met mijn huis moet doen he....
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet. Krijg ook het lazarus met je klotehuis.
Ik ga saucijzebroodjes etenMijn bloeddruk niet waard deze ongein.
nogmaals. ik heb NIEMAND gevraagd of ik dit huis moet verkopen. Echt niemand.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet. Krijg ook het lazarus met je klotehuis.
Ik ga saucijzebroodjes etenMijn bloeddruk niet waard deze ongein.
Echt super waardevolquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GA het dan proberen. In plaats van hier de hele dag te klagen over hoe je geen idee hebt hoe je met een stopcontact om moet gaan. Huurders gaan jou bellen als er wat mee is he. En van jou een oplossing verwachten. Ik zou maar een klussertje zoeken vast
Allesquote:Op woensdag 30 december 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Welke saucijzen kunnen er trouwens in de airfryer?
Grapjas.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Fles en bal zouden samen wel een grappig stel zijn
Ja lijkt me hilarisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Roomboter saucijzebroodjes van de Plus. Ze hebben ook afbak maar die verse zijn lekkerderquote:Op woensdag 30 december 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Welke saucijzen kunnen er trouwens in de airfryer?
Tegenpolen trekken elkaar vaak wel aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
Welke inhoud wil je?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Als mensen nou eens inhoudelijk ene punt zouden maken.
Laat het. NOgmaals heb niemand hier om advies gevraagd wat k moet doen met mijn huis dus dat wil ik dan ook niet als verwijt krijgenquote:
Ja precies, gelijkgestemdheid is vaak wel erg saai en sommige mensen hebben nu eenmaal graag wat vuurwerk.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegenpolen trekken elkaar vaak wel aan.
Ik knetter in m'n eentje al genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, gelijkgestemdheid is vaak wel erg saai en sommige mensen hebben nu eenmaal graag wat vuurwerk.
Nou, de inhoud van de oliebol was niet vet en toch ook niet droog. Eigenlijk precies goed dus. Enige jammere was dat zoonlief, die tig keer klaagde dat hij geen oliebol wilde, er toch eentje van mijn bord kaapte. Dat vind ik wel een puntje van aandachtquote:Op woensdag 30 december 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Als mensen nou eens inhoudelijk ene punt zouden maken.
Wel handig als je over bepaalde zaken hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, gelijkgestemdheid is vaak wel erg saai en sommige mensen hebben nu eenmaal graag wat vuurwerk.
Ach ook niks mis mee als je niet precies hetzelfde bent.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt jouw kind van 2 al een hele oliebol op? Jezus.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, de inhoud van de oliebol was niet vet en toch ook niet droog. Eigenlijk precies goed dus. Enige jammere was dat zoonlief, die tig keer klaagde dat hij geen oliebol wilde, er toch eentje van mijn bord kaapte. Dat vind ik wel een puntje van aandacht.
Ja oke maar over het algemeen mag er best wat verschil zitten tussen mensen.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig als je over bepaalde zaken hetzelfde denkt.
WAT IS DIT NU WEER IK VRAAG HELEMAAL NIET OM INHOUDquote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, de inhoud van de oliebol was niet vet en toch ook niet droog. Eigenlijk precies goed dus. Enige jammere was dat zoonlief, die tig keer klaagde dat hij geen oliebol wilde, er toch eentje van mijn bord kaapte. Dat vind ik wel een puntje van aandacht.
De echt belangrijke zaken wel maar de randzaken mogen best knetteren anders kun je net zo goed geraniums gaan kweken.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig als je over bepaalde zaken hetzelfde denkt.
Nee, ik kreeg een halve terugquote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgt jouw kind van 2 al een hele oliebol op? Jezus.
Ik ben het gewoon eens met je eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echt belangrijke zaken wel maar de randzaken mogen best knetteren anders kun je net zo goed geraniums gaan kweken.
hele kleine bolletjes?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgt jouw kind van 2 al een hele oliebol op? Jezus.
Ja, dat maakt het wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke maar over het algemeen mag er best wat verschil zitten tussen mensen.
Zien eten is doen eten. Ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een halve terug.
Maar dat hij het überhaupt eet verbaasde me al. Paar weken geleden moest hij er niks van hebben.
Dat heeft vaak meer met principes te maken, die moet je nooit verloochenen of inwisselen bij elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het wel leuk natuurlijk.
Maar als je heel anders in het leven staat dan is dat niet verenigbaar op de langere termijn natuurlijk.
Je kunt naakt je lampen gaan halen maar ik weet niet of mensen in Emmen dat waarderenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zin om lampen op te halen, minder zin om mij aan te kleden.
Die maakten tijdens de eerste lockdown ook vrij veel reclamequote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Die website van Ryanair'Inenten en gaan.'
Dat zou een goed businessmodel zijn. Boek nu je ticket, inclusief vaccin.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Neem een schroevendraaier mee!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn auto is er![]()
Vanmiddag maar even stukje rijden.
Hoe lang duurt het voordat je weerstand hebt opgebouwd? Anders zou je nog on-flight kunnen inenten.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Uitgehongerde depressieve piloten.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maakten tijdens de eerste lockdown ook vrij veel reclame
Ik wacht nog even af.
Mwah het is vooral erg koud.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt naakt je lampen gaan halen maar ik weet niet of mensen in Emmen dat waarderen
Beetje thuiswerken met Microsoft Flight Simulator.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitgehongerde depressieve piloten.
Ik wilde nog geen suggestie doen over waar dat rondje naartoe zou moeten zijnquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje thuiswerken met Microsoft Flight Simulator.
Stewardess met goede ballonnen onder het bureau, rotate.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje thuiswerken met Microsoft Flight Simulator.
Je vrouw vragen of ze je tussen de middag een boterham met kaas en een kopje oploskoffie komt brengen in een blauw mantelpakje.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stewardess met goede ballonnen onder het bureau, rotate.
Oh je hebt de voorgaande discussie gemistquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt de voorgaande discussie gemistzonde!
Heb er van genoten. Hiervoor kom ik op FOK!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt de voorgaande discussie gemistzonde!
wil jij ook nog je plasje er over doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er van genoten. Hiervoor kom ik op FOK!
JIj ook nog je plasjequote:Op woensdag 30 december 2020 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal is wel een volhouder en gaat mooi verhuren zodat wij leuke verhalen hebben.
Zal wel lekker ruiken nu dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
de buren doen ook allemaal hun plasjes.
Als ze maar doortrekkenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
de buren doen ook allemaal hun plasjes.
ik gooi het allemaal over de schuttingquote:Op woensdag 30 december 2020 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel lekker ruiken nu dan.
Of over stopcontacten heen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Over bitterballen heen plassen is niet heel smakelijk, misschien iets voor Frantic.
Ik zou het ook niet willen, alleen als ik het beheer volledig uit handen kon geven.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Het lijkt me trouwens wel kut om een huis te verhuren.Even los van de discussie. Of je moet een dikke spaarpot hebben maar als ik zie waar ik allemaal al om bel voor mijn huisje.
Gaat het goed?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb er ook een mening over jaaaaaa![]()
Nee, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil jij ook nog je plasje er over doen?
Dan ben je de enigequote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet.
Vind dat je juist wel goed doet met je huisje.
Nou ja dit klinkt lulliger dan dat ik het bedoel maar je ziet het ook in de werk en recht topics. De mensen die het niet kunnen doen staan er heel vaak negatief tegenover.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in bitterbal, zoiets begint in ieder geval met genoeg energie en durven.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dit klinkt lulliger dan dat ik het bedoel maar je ziet het ook in de werk en recht topics. De mensen die het niet kunnen doen staan er heel vaak negatief tegenover.
Buiten dat heb ik dit huis al. Ik kan het risico nemen zonder financieel het schip in te gaan. Maar het voorbarige reageren en aannames ga ik echt slecht op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja had het gelezen. Mja nou ja ze doen maarquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
mooi balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nja precies.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had het gelezen. Mja nou ja ze doen maarBeter zo dan dat ze alles wat en los en vast zit in de fik steken
Mooi Frantic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er comfortabel uit.
Gewoon doen, als we als mens niets zouden durven zouden we nog steeds nootjes aan het rapen zijn ergens tien meter van een grot in Zuid-Afrika, de wereld is van de mensen met ballen, de rest telt eigenlijk niet mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dit klinkt lulliger dan dat ik het bedoel maar je ziet het ook in de werk en recht topics. De mensen die het niet kunnen doen staan er heel vaak negatief tegenover.
Buiten dat heb ik dit huis al. Ik kan het risico nemen zonder financieel het schip in te gaan. Maar het voorbarige reageren en aannames ga ik echt slecht op.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi Frantic!Ziet er comfortabel uit.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren toch met een doosje lucoifers in je auto stappen?
komt de bank links?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
woonkamer is net zo groot / zo niet groter als wat ik nu heb. Alleen door de 'layout' komt m'n bank een beetje kut uitmaar ja. Moet je maar geen U bank van 330x230 hebben
Ja hoor, met mij primaquote:
En balkon ga je schuren?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee rechts.. Want daar zitten ook alle TV aansluitingen enzo.
2 jaar is wel een tijd toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor die 2 jaar? dacht 't niet.
Ja de sigarettenaansteker van de auto deed het niet. Niet dat ik rookquote:Op woensdag 30 december 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren toch met een doosje lucifers in je auto stappen?
Beetje minimalistische vloeren. Maar ziet er wel goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das 'beton look'quote:Op woensdag 30 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje minimalistische vloeren. Maar ziet er wel goed uit.
Ja das modern tegenwoordigquote:Op woensdag 30 december 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje minimalistische vloeren. Maar ziet er wel goed uit.
Oke gelukkig haha.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij primaIk wou dus gaan wandelen maar nou moet ik eerst wachten op de boodschappenbus die tussen 12 en 14 uur komt
It's the most wonderful time of the year?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:20 schreef Haags het volgende:
Wel leuk dat mijn Spotify denkt dat ik nu gelukkig word van kerstmuziek.
Dan verhonger je. Want wij kijken wel uit voordat we je nog een keer advies gevenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
ik wete niet wat k moet eten vanavond
Dat wordt dus 13.58 of zoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij primaIk wou dus gaan wandelen maar nou moet ik eerst wachten op de boodschappenbus die tussen 12 en 14 uur komt
hihahoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verhonger je. Want wij kijken wel uit voordat we je nog een keer advies geven
Kom nou eens met iets inhoudelijks Los.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg toch je bent een volhouder
Meh geen zin in.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom nou eens met iets inhoudelijks Los.
Geen wonder dat je iedere zondagochtend 600 kilometer moet fietsen om geen blubber te worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel koffie en cheesesnacks van MC
Normaal doe ik dat nooit maar geen zin n vanochtend voor lunch makenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen wonder dat je iedere zondagochtend 600 kilometer moet fietsen om geen blubber te worden.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Hey, hello, so you're the greatest lover
Hey, hello, you're such a sexy thing
Toen ik destijds mijn huis kocht stond mijn adreswijziging sneller in het lokale kerkblad dan bij de bank waar ik mijn hypotheek had afgeslotenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
Wow ik krijg ongevraagd aanbiedingen van verhuizers omdat ze 'in de media hebben gelezen dat mijn huis verkocht is'
SPAM werkt ook nog steeds goed via de post.
Ja die sneuneuzen zijn ook wel vrij triest.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik destijds mijn huis kocht stond mijn adreswijziging sneller in het lokale kerkblad dan bij de bank waar ik mijn hypotheek had afgesloten
Ja las een stukje van Willeke dat ze zo blij is met de drie "grote" mannen in haar leven, schuchtere domme ouwe kut is het toch ook, je had een kind van een jaar oud en je vent verliet je voor die blonde domme van Luvquote:
Heeft ook nog wel wat moeite gekost om me uit te kunnen schrijven, doen ze ook vrij lastig over, gereformeerdenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die sneuneuzen zijn ook wel vrij triest.
Je kan die notatie bij je GBA registratie weg laten halen. Dan mogen kerken je niet meer spammen.
Kostte me 1 mailtje waar ik nooit reactie op gehad hebquote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook nog wel wat moeite gekost om me uit te kunnen schrijven, doen ze ook vrij lastig over, gereformeerden![]()
Bij mij kwamen ze nog een paar keer langs of ik het echt wel zeker wistquote:Op woensdag 30 december 2020 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kostte me 1 mailtje waar ik nooit reactie op gehad heb
Nou moet ze haar centen verdienen met optreden bij de familie US.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
Gekke wijven heb je toch
[..]
Ja las een stukje van Willeke dat ze zo blij is met de drie "grote" mannen in haar leven, schuchtere domme ouwe kut is het toch ook, je had een kind van een jaar oud en je vent verliet je voor die blonde domme van Luv
Irritant wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze nog een paar keer langs of ik het echt wel zeker wist
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou moet ze haar centen verdienen met optreden bij de familie US.
En daarna kreeg je een kaartje?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze nog een paar keer langs of ik het echt wel zeker wist
Had ze bijna een boete te pakken van 4000 euro ook nogquote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou moet ze haar centen verdienen met optreden bij de familie US.
Oh honey.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een hoop negatieve energie zeg, moeten jullie corona stress kwijt ofzo?feestdagen, lief zijn
Dat laatste hebben ze niet daadwerkelijk opgeschreven maar zullen ze vast gedacht hebben.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna kreeg je een kaartje?
“Bedankt voor je uitschrijving. We hebben het verwerkt in onze bestanden. Je zult branden in de hel.”
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even wat zoetsappigheid dan voor @:kapiteingasthof
Da’s meer dan verdiend na al die kutliedjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze bijna een boete te pakken van 4000 euro ook nog
Ja nogal, eigenlijk had ik haar de vijver in moeten duwen daarvoorquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s meer dan verdiend na al die kutliedjes.
ff met de klauwen in de frituur duwenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren hebben 2 jongens een snackbar hier even verderop proberen te overvallen. Leeftijden? 12 en 13.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar 1 is gepakt omdat de ander de deur dichtsmeet voor de neus van de ander dus kon de eigenaar hem pakken.Bleek iemand te zijn die al jaren daar kwam en die hij als kind heeft zien opgroeien.
Refo-buurman van mijn pa heeft dat letterlijk gezegd toen de niet-gelovige vader van zijn schoondochter was overleden.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste hebben ze niet daadwerkelijk opgeschreven maar zullen ze vast gedacht hebben.
Was dat in Utrecht, dat de snackbareigenaar frituurvet over die blagen heen had gegooidquote:Op woensdag 30 december 2020 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff met de klauwen in de frituur duwen
tegewnoordig heeft iedereen op z'n 6e en iPad en mobiele telefoon..quote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik 12 was speelde ik nog met barbies volgens mij.
Ze zou dat bedrag minimaal aan iedere nederlander moeten betalen voor het oplopen van psychische gehoorschade door haar liedjesquote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s meer dan verdiend na al die kutliedjes.
'Het leven is zo duuuuuur' Ja no shit.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegewnoordig heeft iedereen op z'n 6e en iPad en mobiele telefoon..
Het zijn zulke vredelievende mensen hequote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Refo-buurman van mijn pa heeft dat letterlijk gezegd toen de niet-gelovige vader van zijn schoondochter was overleden.
Klopt het is echt bizar wat voor een verschil dat is terwijl ik niet bejaard ben ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegewnoordig heeft iedereen op z'n 6e en iPad en mobiele telefoon..
Ik kon mij als kind uren vermaken met een pak vouwblaadjes maar dat is nu bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het leven is zo duuuuuur' Ja no shit.
Vrienden van me hebben hun twee kinderen hun eigen iPads gegeven. Dus ieder één. En zelf hebben ze er ook allebei één.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt het is echt bizar wat voor een verschil dat is terwijl ik niet bejaard ben ofzo.Ik had wel vrij jong al een computer, dat wel (kreeg altijd mijn vaders oude pc).
Lekker de hele dag bij de radio de top 40 luisteren en zo je eigen bandje met liedjes samenstellen, en hopen dat de dj's er niet te veel doorheen zouden lullen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon mij als kind uren vermaken met een pak vouwblaadjes maar dat is nu bijna onmogelijk.
als ze het kunne missen waarom niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun twee kinderen hun eigen iPads gegeven. Dus ieder één. En zelf hebben ze er ook allebei één.
lekker als een stel zombie's met z'n allen hele dagen met een iPad op de bankquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun twee kinderen hun eigen iPads gegeven. Dus ieder één. En zelf hebben ze er ook allebei één.
Het is wel een goed recept om een verwend kind te krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze het kunne missen waarom niet?
Ik heb een ipad, die gebruik ik eigenlijk alleen tijdens vakantiequote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze het kunne missen waarom niet?
Of wel aan tafel dan, dat scheelt. Tijdens het ontbijt en avondeten.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker als een stel zombie's met z'n allen hele dagen met een iPad op de bank
Ja ik dus alleen aan boordquote:Op woensdag 30 december 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een ipad, die gebruik ik eigenlijk alleen tijdens vakantie
Vouwblaadjesquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon mij als kind uren vermaken met een pak vouwblaadjes maar dat is nu bijna onmogelijk.
Ja is ook raar.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ach ze vinden mij ook raar omdat ik alleen ben en drie cavia's heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vind typen op een touchscreen ook gewoon kut, liever gewoon toetsjes indrukkenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik dus alleen aan boord
Net als mn switch tot nu toe
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind typen op een touchscreen ook gewoon kut, liever gewoon toetsjes indrukken
Denk ik wel wat meer voor ndig dan een ipad.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel een goed recept om een verwend kind te krijgen.
FOK!-accountje erbij?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nja een belangrijk ingredient wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel een goed recept om een verwend kind te krijgen.
Van die kinderen die alleen maar een ipad hoeven mee te nemen ipv een rugtas vol boeken voor een vroegtijdige herniaquote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja een belangrijk ingredient wel ja.
Maar goed, veel scholen hebben nu ook al iPads ipv lesboeken..
Wij zijn van generaties die zijn opgegroeid zonder dat de computer een belangrijke functie had, die was voornamelijk leuk voor spelletjes maar hebben hem op latere leeftijd wel geadopteerdquote:Op woensdag 30 december 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Die ipad-kids zullen nooit een volwaardig sociaal leven ontwikkelen, zoals wij wel hebben.
O wacht...
Xennials ftwquote:Op woensdag 30 december 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn van generaties die zijn opgegroeid zonder dat de computer een belangrijke functie had, die was voornamelijk leuk voor spelletjes maar hebben hem op latere leeftijd wel geadopteerd
Zo oud ben ik nou ook weer niet, ben officieel een millennialquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, ben officieel een millennial
Daarom zei ik ook generatiesquote:
kom er aan!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
Over de appelbeignets ben ik zeer tevreden!
Het oliebollenbeslag staat nu te rijzen en dan zijn die aan de beurt
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
Waar op te halen?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijzonder smakelijk uitquote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit Muckster, goed gelukt!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
das toch niet vreemd dat ik een wat goedkoper meubel en douche in gedachte had?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kun je nog zeker 1000 euro omlaag
Je kunt ook gewoon een nette wastafel doen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch niet vreemd dat ik een wat goedkoper meubel en douche in gedachte had?
Ook dat.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Regendouche heeft alleen zin bij een CW6 cv ketel.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niks mis met Ikea.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een nette wastafel doen. Niks mis mee.
Geen idee wat het is maar zal het wel niet hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]Das flauw wat je nu doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke laat maar.
echt kinderachtig dit
Ja maar we weten nu ook niet meer hoe we erop moeten reageren.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke laat maar.
echt kinderachtig dit
Er zal wel een verschil zitten in die van twee tientjes en die van 350quote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had in Boedapest een kastje van Ikea in de badkamer. Werd niet heel vrolijk van die kwaliteit
Ja kap nou. Heb niet gevraagd wat ik met het huis moest doen. Sowieso doe je zelf aannames met hoe lang ga je het nog proberen en dan nu zo fucking kinderachtig doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we weten nu ook niet meer hoe we erop moeten reageren.
Zeg je nu dat ik een goedkoop kastje had?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal wel een verschil zitten in die van twee tientjes en die van 350
reageer dan lekker nietquote:Op woensdag 30 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we weten nu ook niet meer hoe we erop moeten reageren.
Stel je even aan joh.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kap nou. Heb niet gevraagd wat ik met het huis moest doen. Sowieso doe je zelf aannames met hoe lang ga je het nog proberen en dan nu zo fucking kinderachtig doen.
in een spoilertje
tering he
nee is bullshit wat je nu doet. Zelf aannamens en dan zo kinderachtig doen in een spoilertje en dan vermoorde onschuld spelenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een goedkoop kastje had?
Ik denk dat vrijwel al die dingen sowieso na X aantal jaar aan vervanging toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik speel helemaal niet de vermoorde onschuld. Je plempt hier telkens info neer over je huis, met of zonder vragen, we mogen er niks over zeggen, alleen maar positief zijn en ja en amen zeggen zeker. Moeten we je met z'n allen maar negeren dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is bullshit wat je nu doet. Zelf aannamens en dan zo kinderachtig doen in een spoilertje en dan vermoorde onschuld spelen
ach man. wat je nu doet is niet tof. Zie je zelf toch ook wel? Anders doe toch niet zo bijdehand in een spoilertje?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel raar, op een openbaar forum.
Doe je het weer.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik speel helemaal niet de vermoorde onschuld. Je plempt hier telkens info neer over je huis, met of zonder vragen, we mogen er niks over zeggen, alleen maar positief zijn en ja en amen zeggen zeker. Moeten we je met z'n allen maar negeren dan?
Het was ook geen advies dat ik gaf.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je het weer.
ik heb NERGENS gevraagd of ik het huis moet verkopen. Ging over een fucking stopcontact
Ja dit is gewoon naarquote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Sfeer hier is laatste dagen wel beetje zoek. Doe eens lief.
Tel even tot tien en ga iets anders doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
En dan ga je nu zo doen. En dan zeggen ja hue hue openbaar forum
wat fucking kinderachtig!!!
Of je doet niet zo fucking giftigquote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tel even tot tien en ga iets anders doen.
Misschien allebei even tot tien tellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tel even tot tien en ga iets anders doen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:39 schreef Muck het volgende:
Even een cross post:
[ afbeelding ]
Ja insgelijksquote:Op woensdag 30 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of je doet niet zo fucking giftig
valt me echt van je tegen
Muckouderhuisje Wijk bij Duurstede, koffie staat aanquote:
Na de notaris mmkayquote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Muckouderhuisje Wijk bij Duurstede, koffie staat aan
ja omdat ik dat bijdehande sneaky gedrag wat je net doet niet trek. Fucking onnodig en onaardig.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja insgelijks![]()
Wat ben je fel, joh.
effe vol lullen danquote:Op woensdag 30 december 2020 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen![]()
Laten we dat gedoe lekker in dit topic achterlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |