Mooie dag is hun topnummer.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef 4-elements het volgende:
Een van de weinige nummers van Blof die ik trek. Samen met Liefs uit London. Daarna ging het in sneltreinvaart achteruit met deze band.
Hier Omarm Mequote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liefs uuit Londen en Alles is Liefde bij mij
Oh wat gaafquote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
In beide clips van dit nummer zitten bekenden van mij
Is wel waar. Zat keer in trein in Limburg zat er zon Duitser tegenover me. Zei ineens uit het niets met zo'n vies prins Bernard accent: "je kulp staat open"quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen als ik in LImburg ben..
Als ik plat Drents praat in het Gooi wel #truestoryquote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie ook ooit onbewust in het Duits aangesproken?
Mooie dag voor de dood?quote:
Marijkequote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Met een crappy treinverbinding
Wie woont er nou in Krabbedijke? Wie?
Zelfs de mariniers wilden er niet naar uitgezonden worden.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 4x Blof hierna. Dan Ontarm gaat zijn Flexbonus ook nooit meer kwijtraken he. Zo Stil en Zoutelande accepteer ik wel.
hier de reden...quote:
Van Helwegen?quote:
Hey Bill!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
@:MaJo, HOI!Wat leuk dat ik je toch nog aanwezig zie in de Top 2000 topics
Ik vind Blauwe Ruis ook mooiquote:
dat verbouwpakket?quote:
Nou niet vanwege Flex hoorquote:
Waarom een Engelse term ervoor gebruiken?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat Zeeuwen mosselfeesten noemen is bij ons gewoon een gangbang
Da's niet zo chicquote:
Ah, ja er zijn dagen dat ik het oeuvre van Ronnie Tober niet beluister.quote:
Dat hoor ik er niet inquote:
quote:
Bedankt Hans.quote:
Maar belangrijker, doet Brian May?quote:
Dat is dan ook de cover van WC Experiencequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |