Beetje de oude regio, tot n jaar of 10,12 terug altijd op de eennalaatste dagquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus dit staat echt heel hoog
Schrok er wel van, dan zie je wat Parkinson doet met mensen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of Rob de Nijs de volgende zomer nog haalt als ik hem zo zag tijdens de A Gogo.
In Australië wordt het nu wel zomerquote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Zorro het volgende:
Het is verdomme stervenskod en hij heeft het erover dat het zomer wordt.
Heeft ie Alzheimer ook?
Volgend jaar nog een DAB erbij.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje de oude regio, tot n jaar of 10,12 terug altijd op de eennalaatste dag
hij is ziek bonusquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus dit staat echt heel hoog
OH nee niet door het jaar, maar heb raar geslapen en gedroomd. Dus had eigenlijk nergens zin in vandaag, en dan helpt zo'n muziek niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja heb je dat? Ik heb daar dit jaar wat minder last van, omdat het al zon vreemd jaar is
In het slechtste geval wordt dit overtroffen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of Rob de Nijs de volgende zomer nog haalt als ik hem zo zag tijdens de A Gogo.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef MTheBassman het volgende:
deze is ook debiel hard gestegen.
Zieke bonus iddquote:
Boef?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Kanaroe het volgende:
Rob de Ijs...........denkend aan Habiba
Meestal zat 0000 rond 270quote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ze al sneller in de top 300 zitten straks. Voor mijn gevoel gaan ze die altijd in de nacht in maar daar zitten ze nu tegen de avond al aan
als ze dan maar niet lange versies gaan draaien van blofquote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ze al sneller in de top 300 zitten straks. Voor mijn gevoel gaan ze die altijd in de nacht in maar daar zitten ze nu tegen de avond al aan
Nee, Groeten uit Holland. Zij was een Marokkaanse die Nederlands had geleerd door naar Rob te luisteren.quote:
Die gaat bijna dood, Jimske is al weer 50 jaar niet meer onder ons.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mooi dat dat kan in ons land, Rob de Nijs gewoon hoger dan The Doors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |