Misschien zong ie een reclame van Incentro?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft zijn vader hem eigenlijk vermoord
Marvin Gaye?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef laxus13 het volgende:
Waarom staat dit niet in de top 100?
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef MaJo het volgende:
quote:Gaye intervened in a fight between his parents on the afternoon of April 1, 1984, in the family house in the West Adams district of Los Angeles, and he became involved in a physical altercation with his father, Marvin Gay Sr.[99] who shot Gaye twice, once in the chest, piercing his heart, and then into Gaye's shoulder.[99] The shooting took place in Gaye's bedroom at 12:38 p.m. The first shot proved fatal. Gaye was pronounced dead at 1:01 p.m. after his body arrived at California Hospital Medical Center, one day short of his 45th birthday.
Ze leefden sws in onminquote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef MaJo het volgende:
Damnquote:Op woensdag 30 december 2020 09:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lees net dat zn ouders ruzie hadden en dat ie er tussen kwam.
Het staat ook nergens in mijn playlist.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een hekel is veel gezegd idd. maar .....
Jezusquote:
Wait... The End staat zooo laag?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:57 schreef peaceman het volgende:
399 Starman David Bowie![]()
398 The Whole Of The Moon The Waterboys![]()
397 Last Christmas Wham!![]()
396 Basket Case Green Day![]()
395 The End The Doors![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
394 Het Werd Zomer Rob de Nijs![]()
393 Eagle ABBA![]()
392 Lopen Tot De Zon Komt Acda & De Munnik![]()
391 Mother Earth Within Temptation![]()
390 Ne Me Quitte Pas Jacques Bre
Geef mij maar nasi goreng en een loempiaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik vind dood in het algemeen wel vreselijkquote:
ja hij komt niet aan het endquote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wait... The End staat zooo laag?
Is het ook maar omgelegd worden door je bloedeigen vader is wel heel tragischquote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dood in het algemeen wel vreselijk
als het voor je dood is wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is het ook maar omgelegd worden door je bloedeigen vader is wel heel tragisch
Of Child in time, maar ja, wie ben ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dát zou een mooi eindejaar zijn.
Een man met uitstekende muziek?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of Child in time, maar ja, wie ben ik.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi uurtje coming up, m.u.v. Acda & De Monnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |